Dette gjelder altså Din Bank, et produkt under Sparebanken Øst, hvor jeg tok Boliglån for Unge da jeg skulle kjøpe meg bolig. Inne på nettsiden legger jeg inn all infoen de ber om + laster opp bevis på egenkapital. Første svaret jeg får fra banken er at de ikke låner ut til egenkapital ved boligkjøp (jeg trengte kun å låne 21% av verdien på leiligheten, da jeg hadde resten i egenkapital). Så de er tydeligvis ikke så nøye med å gå igjennom søknadene de får inn. Jeg sender en ny epost og forklarer at de må ha gjort en feil, da jeg tydelig har dokumentert at jeg har mer enn nok egenkapital, men får ikke engang en unnskyldning tilbake. Jeg får nå lånet til slutt. Så begynner lånet og løpe og jeg oppdager at de ikke har mulighet for efaktura eller avtalegiro. Alt i alt: dårlig kundebehandling og lite kunde-fokusert.
Har du en tilsvarende erfaring med Sparebanken Øst?
Gjør som Sarah og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Sparebanken Øst du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Hva er din erfaring med Sparebanken Øst? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.