Svea Finans opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har fått krav av Svea som fakturerer på vegne av Chili mobil. De sendte inkassovarsel uten purring gjentatte ganger. Når jeg ringte kundeservice angående dette, satt de enten meg over til noen andre eller avsluttet de samtalen for å «undersøke» saken. De ringte aldri opp igjen, og man måtte selv ta kontakt på nytt, men det var håpløst ettersom de bare kaster ballen fra hjørne til hjørne, helt til man må gi opp! Skjønner ikke at det skal være mulig å holde på sånt. Styr unna disse kjeltringene!
Mottok et krav fra SVEA finans og ble tilbydt en avtale via telefon på 500kr i måneden for å slippe tvangsfullbyrdelse. Når jeg i dag forsøkte å takke ja til tilbudet før fristen ble jeg fortalt at de ikke kunne gi meg mer enn 4 avdrag maksimum, noe som tilsvarer 10 000kr i måneden. For meg ville dette betydd å kun sitte igjen med omlag 4000kr til mat, transport, telefon og andre regninger i måneden. SVEA finans har ingen interesse av å hjelpe deg som kunde, alt de bryr seg om er å få mest mulig penger på kortest mulig tid. Det som er komisk er at de tror de kan holde på slik uten å få noen konsekvenser for det.
Min tannlege bruker svea,fikk derfor tilsendt en betalingslink som overhodet ikke fungerer. Denne linken ble tilsendt flere ganger,men virker ikke som den skal.
Jeg opprettet en spareavtale og trodde jeg skulle få en bankkonto. Jeg fikk bare et referansenummer jeg skulle btuke ved innbetaling. Jeg mener de utgir seg for å være en bank, mens de er et factoring selskap.
Har mottatt et innkassokrav som er feil/uberettiget. Jeg ønsker å informere Svea om dette via E-mail. Men nei, det er umulig, de oppgir ikke noen E-mailadresse. Må skrive brev eller sitte i telefonkø. Elendig kundeservice.
Takstmannen har tydeligvis begynt og bruke svea finans til og fakturere for seg. Dette medførte da til at jeg fikk inkassovarsel. Mottok ingen vanlig faktura i forkant. Har tatt opp dette med svea finans og sakt jeg vil ha gebyret tilbake. Dem sier dem har sendt faktura og at senda ikke har til hensikt og foreta seg noe. Dette blir rett og slett for dumt etter min mening. Både svea finans og takst selskapet har mistet meg som kunde i for all fremtid etter dette. Nå mottar jeg mye post(både pakker og brev) fra både innland Og utland og aldri har noe blitt borte i posten. Tror hva jeg vil om de har sendt fakturaen eller ikke. Én ting er ihvertfall sikkert og det er at jeg kommer IKKE til og benytte meg av noen av deres tjenester igjen!!!
Reklamerer med at de kan og vil hjelpe når en er i en vanskelig situasjon. Erfarer at de ikke er interessert i å hjelpe, men bare skaffe seg ei melkeku. Hyggelige ansatte, men det er varmt der de havner....