Dette var banken som sa ja når alle andre sa nei og det var en lifesaver iforhold til å refinansiere dyre lån!
Etter du har fått kontakt , så vent en øyeblikk , men det tar lang tid , registrer også det at de har begynt med rentetransaksjon , noe de aldri har gjort , og begrunner det med at forfallsdag er på en helligdag , men det skal da ikke være en kostnad for men!??
Jeg har brukt yabank til innskudd i mange år. Men etter at Resurs overtok, er yabank ikke lenger konkurransedyktig sammenlignet med andre banker verken når det gjelder vilkår eller innskuddsrente. Mens andre banker øker innskuddsrenten i takt med at Norges bank øker renten, skjer det ingen økning i yabank. Rente på høyrentekonto pluss i ya er lavere enn for tilsvarende kontoer i andre banker, samtidig som man kun har ett gebyrfritt uttak i året. Tidligere hadde man to gebyrfrie uttak, men nå forlanger ya et gebyr på 1 prosent for mer enn ett uttak per kalenderår. Dette er for dårlig! De som betjenter kundeservice, er også dårlig informert og ofte ikke i stand til å gi svar på det man spør om. Mitt råd etter et mangeårig kundeforhold i ya, er: Styr unna ya hvis du vurderer å sette noen kroner på høyrentekonto.
- tar ikke i mot råd og veiledning fra kunder, må bedres - har en foreldet og klønete nettløsning, må bedres - taper stort i forhold til andre banker når det gjelder renter på innskudd - generell kunde service er blant de dårligste i markedet, må bedre - banken har forfalt på alle områder de siste ti årene, ingen bedring å spore
YA Bank er et stebarn i Sverige som nesten ingenting fungerer i. Penger forsvinner på konto, og de vet ikke hvorfor eller til hvem. Man kan ikke kommunisere via nettbank, den er død.
Umulig å overføre penger: Svarer ikke på klagebrev. Ingen hjelp å få via telefon!
ja bank var ok helt til resurs bank tok styringa da ble alt bare ræva. Har bytta bank, alldrig mere ja bank.