Jeg ringte inn og skulle oppgradere nettet hjemme hos min mor og far. De har 80/80 fra før og ville oppgradere til 150/150 da de ikke har bruk for noe mer. Snakket med en dame og dette var ikke noe problem. Fikk sendt tilbudet på mail til min mor og ba ho om å godta tilbudet som jeg fikk beskjed om fra kundeservice. Så ringer jeg inn og spør når montøren ville komme fordi det begynner å bli noen uker siden jeg bestilte dette. Da får jeg beskjed om at jeg har bestilt 500/500 til 1000kr måneden? Jeg sier at dette er feil og at jeg har best om hundreogfemti/hundreogfemti og ikke femhundre/femhundre. spesielt å ta så feil. Dette kommer til å bli leven!
Har du en tilsvarende erfaring med Altibox Bredbånd?
Gjør som Anonym og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Altibox Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Dårlig!! Ikke å anbefale. Nett nede selv om det står alt er i orden på driftsmelding
Altibox har et helt forferdelig nett! Det funker nesten aldri og jeg må bruke mobilnett for å ha bra nett.
Null ønske om å forbedre min opplevelse. Skylder på "støy" og eksterne problemer, som selvfølgelig ikke har noe med deres utstyr å gjøre.
Setter opp prisen hvert år uten å øke en kilobyte 5 år på rad. Jeg har meldt meg interesse til homenet FIBER, med GIGA 1000/1000 linje, betaler man kun 599,- mnd. mens hos vikenfiber koster Altibox Fiberbredbånd 1000/1000* 1 580,- mnd, altså 3 ganger så dyrt.