Altibox Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Skal ha 500/500, får 150 med kabel og 40 på wifi. Dette er ikke godt nokk så jeg må se på andre leverandører. Min svoger har 500/500 fra Telenor og når jeg måler ute i hagen på tlf viser den 200.
Skrev under kontrakt på installasjon av fiber for to år siden, siden har jeg ikke hørt et pip. Fikk til slutt tak i noen som forklarte at de hadde glemt å si fra ta de ikke skulle bygge ut likevel... Har selv forsøkt å få tak i dem på email, webskjema og telefon. For dårlig kundeservice.
Dyrt, øker pris og produkt (Tvangs oppgradering fra 40/40-100/100). Ingen andre leverandører i område.
Helt elendig. Har ikke fungert en eneste dag. Møkkagreier - møkkaservice.
Gjennom lang tid så kobler nettet helt plutselig ut cirka en gang per time i mellom 10-15 sekunder, og hvis man har en fast tilkobling så vil denne brytes, som for eksempel ved online-spilling. Det er også over lengre perioder veldig dårlig nett og selv om vi har sånn ca. 350/350 mb og jeg kan sitte rett ved boksen, så må jeg heller bruke 4G for å se på YouTube. I tillegg så er kundeservice helt ubrukelig på å løse slike problemer. Styr unna!
Monopolist som minner mer og mer om Canal Digital, det vil si totalt ubrukelig. Hadde jeg hatt et annet alternativ hadde jeg byttet tvert.
Har betalt for 500 500 linje hos altibox. Men aldri målt mere en 50 50, gjort alt fra bytter routere og sjekket flere pc. Men når vi krevde teknikker advarer de at hvis ingen ting er galt må vi betale. 2 dager etter vi bestiller teknikker måler vi 500/500. For første gang siden kjøp i 2019.. drit og dra, Altibox svindler folk. Styr unna.