Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Altibox Bredbånd
2.5
378 verifiserte omtaler

Altibox Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Altibox Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.5
Middels
378 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#70
Forferdelig
Altibox Bredbånd er rangert
#70 av 83 bredbåndsleverandører
26%
Dårlig
26% anbefaler Altibox Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 378 omtaler om Altibox Bredbånd

FILTRER OMTALER
59
25
42
77
175
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Altibox Bredbånd
Altibox Bredbånd har 378 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ingenting fungerer

Omtale av  Wei F

Byttet fra Get til Altibox. Fra 01.09.2020 så har vi begynt å bruke 4G nett i husholdningen. Vi gikk fra 100% dekning med ustabil nett til 10% dekning med perfekt nett. Hadde vært kjekt å vite at vi trengte 3 ekstra Google Nest helt fra begynnelsen av slik at vi slapp å bruke opp 4G nettet. Montøren glemte å ta med TV-dekoderen. Vi hadde vel aldri fått den med mindre jeg tok kontakt med personen som solgte oss "tilbudet". Fikk den dagen derpå (03.09.2020), men den vil jo selvfølgelig ikke kobles til siden nettet rekker ikke til TVen i stuen. Dermed blir det verken nett eller TV fra Altibox før en stund da. Nimbus Direct solgte oss Altibox-tilbudet. Ringte dem ang. tilkoblingsproblem, men han tok ikke telefonen. Han sendte derimot et tilbud til meg et par minutter etterpå som skulle sendes til en annen. Så han ignorerte rett og slett telefonen og var opptatt med sitt neste salg. Han svarte heldigvis på mail, men måtte gjennom sjefen sin først, så her ble en dag til sløst bort, og vi betaler enda mer for 4G på mobilen. Jeg kan dermed ikke skylde på Altibox enda siden tjenestene deres er enda ikke prøvd ut. Nimbus Direct derimot bryr seg bare om salg, ignorerer kunder og bryr seg bare om sitt beste. Forstår ikke hvorfor du har en telefon når du ikke tar den fra kunden? Nimbus Direct må vel tåle konsekvensen fra en småhissig kunde når vi har måttet bruke 4G nett 3+ dager samt montøren som glemte TV-dekoderen som hadde bare vært borte hvis vi ikke sa ifra. Konklusjon: Altibox: Usikker hvordan tjenesten fungerer siden vi har enda ikke klart å prøvd det ut skikkelig i løpet av 3 dager. Nimbus Direct: Dårlig kundeservice, ignorerer kunder etter salg, "glemmer" produkter og m.m. Hvis det er noen har kontakt info til Nimbus Direct si ifra her så skal jeg sende en klage til dem også.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Altibox Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

STYR UNNA

Omtale av  Ubetydlig

Forferdlig nettleverandør, bytt nettverk med en gang! Nettverket kræsjer flere ganger i året, dårlig tilkobling, dårlig hastighet. Har hatt en helt forferdlig brukeropplevelse med denne nettverksleverandøren. STYR UNNA

Service på utstyr dekorere og fjernkontroller er 0 heltfraverende.

Omtale av  Odd P

Har har hatt altibox bare4 mnd men allerede hatt problem med fjernkontoller2 ganger og dekokoder en gan Nte Steinkjer er min leverandør.rigte sevic telefon torsdadkveld fikk svar etter 1 time og 40min snaket med en mann og trodde problemet var løst varte i6 min. Ringte igjenn traff en ny mann som viste seg å vere helt blank all hans råd resulterte i at alt kollapset .endte med at han ble flygsint å la på røret, ventet til fredag tok dekoder og FJ kontroll med til Nte men fikk ikke snakke mente måtte ringe servcnomret utenfra.fikk i nytt utstyr det måtte sendes inn å testes.så å bestille nytt fra hovedlager ville ta flere dager. Da ble jei miltsakt frustrert å sa jeg ville snakke med overordnet vorpå vedkommende tok med telefon med seg på åpen linje inn til sin sjef med disse ord, jeg har en utidig kunde på tråden her hva gjør jeg, svaret bruk ikke tid på slike legg på , å var den servicen takk til Steinkjer Nte for en hyggelig start på kundeforoldet til kr1199 PR måned. Hilsen Odd p tvilsom på varigheten vår kundeforhold fikk ikke nytt utstyr der nei.gjelder dekoder med tilbehør

Ustabilt.

Omtale av  Lyseerustabilt4ever

Elendig kundeservice. Svært ustabilt. Ruteren deres er også dritt. Dyrt er det også. Går over til get asap. Styr unna!

Styr unna driter i kundene bare de får pengene

Omtale av  Kenneth G

Prøvde i 3 år å få hjelp med tregt Internett fra dem uten å få hjelp. De er ikke interessert i å hjelpe kunder i det hele tatt bare ute etter pengene dine. Bryr seg ikke om du får det du betaler for så lenge du betaler og betaler du ikke sender de det til inkasso og stenger abonnementet selv om man er i dialog med dem om at man ikke vil betale før de leverer det man skal betale for. Skremmende behandling av kundene. Den eneste anbefalingen jeg kan gi angående dette firma er styr langt unne disse kjeltringene🤬

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tregt på dagtid

Omtale av  Jens

Treg hastighet på dagtid. Liten vilje fra kundeservice til å erkjenne problemet

Hastighet 100/100. 2m fra ruter. Likevel ræva

Omtale av  Surfboard

Se tittel. Er ikke verre enn at hastigheten er langt fra forventningene iftar ruteren er 2m unna reciever. Kan ikke spille av en Netflix-serie uten at den loader masse og har dårlig kvalitet.

Altibox Bredbånd har 378 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Altibox Bredbånd mener

Altibox Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR