Tvinger kunder til uønsket "oppgradering" av pakker og hastighet, med påfølgende prisøkning.
Har du en tilsvarende erfaring med Bergen Fiber?
Gjør som Vidar J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bergen Fiber du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
dårlig kundebehandling og de vil ikke sende meg ny router når den gamle ikke funker skikkelig. Den gamle er avlegs og får dårlig omtale og er ustabil
Gjentok denne beskjed med irriterende kort mellomrom (15-20 sek). Ba deretter om å bli oppringt, og forsøkte å notere inn ett annet nummer. Dette hadde de mulighet for, men hver gang jeg noterte ned nytt nummer og avsluttet med #, gjentok de det samme nummeret jeg ringte på. Etter 3 forsøk, ba jeg de ringe meg på det nummeret jeg ringte fra. Denne telefonen kom aldri...
Sameiet ligger midt i byn og er et moderne hus med murvegger. Vi er 21 boenheter og alle i huset har opplevd det samme. Leverandøren har slitt med tekniske utfordringer siden starten og har aldri levd opp til innsalget sitt om raskere og bedre nett enn Telenor, men det er ustabilt. Nettet er ute i små pulserende øyeblikk hver dag i noen perioder innimellom og vi kan ikke restarte ruteren vår hver eneste gang Bergen Fiber sitt «fortreffelige» nett er nede. På meg virker det som en aktør på nettmarkedet som ikke er i stand til å bygge solid nok fibersignal. Vi har hatt dem i 2 år i sameiet og nå er det nok. Vi avslutter ved neste regning.

Wifi tilkopling ustabil og må ofte bytte til 4G for å få fortgang oppkoplingen