Meny

Fiberbredbånd fra Bergen Fiber

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Bergen Fiber
Bytt på nettsidene til Bergen Fiber
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Fiberbredbånd 100/100
Fiberbredbånd - Bergen Fiber
26 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
679 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 200/200
Fiberbredbånd - Bergen Fiber
26 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
779 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 300/300
Fiberbredbånd - Bergen Fiber
26 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
879 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 500/500
Fiberbredbånd - Bergen Fiber
26 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 1000/1000
Fiberbredbånd - Bergen Fiber
26 omtaler
1000 mbit/s
nedlasting
1299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bergen Fiber omtaler og erfaringer
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
69
av 81 innen
bredbåndsleverandør
15%
anbefaler
Bergen Fiber
Steinar A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Kjempefornøyd"

Jeg er kjempefornøyd med Bergen Fiber. Kundeservice svarer etter kort tid. Har aldri opplevd å vente lenge. Og de er kunnskapsrike og løsningsorientert. Bergen Fiber er en perfekt leverandør av fiber. Alle mine utfordringer er løst i løpet av kort tid. Dette er et selskap jeg kan anbefale. Hilsen Steinar

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"stabilt bredbånd, men noe dyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med hastighet og oppetid. Ikke fornøyd med prisen. Vurderer å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Vi betaler for 150 men reell hastighet er 40"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi betaler for 150 men reell hastighet er 40. Har tatt kontakt 10 ganger, samme svar hver gang: Garantert hastighet gjelder kun ved bruk av kabel. Hvem bruker ledning i dag?

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Stabilt, men dyrt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er svindyrt med Fiber i Norge, og Altibox/Bergen Fiber er intet unntak, til tross for at de har kommunale og fylkeskommunale eiere. Men det er vel kanskje også derfor de er så dyr, Telenor er jo ikke så mye bedre og de er eid av staten. Jeg har hatt fiber fra Bergen Fiber i mange år nå, og er fornøyd med kvaliteten som feks oppetid, men prisen har gått stabilt opp og hastigheten ikke like mye. Får derfor bare 3/5 fra meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Elendig kundeservice, ikke kontroll på selgere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt besøk av selgere fra Bergen Fiber to ganger, etter at det er lagt rør i gatene på begge sider av huset. Første gang tok det måneder før de til slutt sendte epost at de ikke kunne installere «fordi de ikke hadde fått tillatelser fra grunneiere». Underveis hadde de likevel gjentatte ganger etter purringer bekreftet at alt var i orden. Så kommer en nye selger og sier at NÅ har de fikset tilkomsten, og jeg bestilte igjen. Så går det to dager, og epost fra Bergen fiber forteller at de dessverre ikke kan levere «på grunn av manglende tillatelser». Hallo? Hva slags kundebehandling er det? Er det ingen som har oversikt og kontroll? I tillegg har vi snakket med naboene og ingen sier at de har nektet å føre frem fiber. Mistenker at Bergen fiber plutselig ser at det vil koste litt ekstra å føre frem til huset, og så trekker de hele tilbudet. Slik behandling er useriøst og absolutt lavmål.

Johan N. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fornøyd interenettkunde"

Etter at vi fikk fiber fra Bergen Fiber har vi ikke har noen problemer med internett.

Rebecca K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Har ikke hatt internett tilgang siden oktober"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ringt og ringt, og fått ny boks, men på mine sider står den gamle boksen registrert enda. Så jeg har verken brukernavn eller passord på den nye boksen. Dette skulle skje av seg selv sa dere for 1,5mnd siden. Betalt 1500kr fått innkassere på neste regning, jeg kan ikke betale flere tusen kr når dere ikke leverer produktet. Du handler ikke på kiwi og får beskjed om å sette fra seg varene etter du har betalt. Ble tilbudt 300kr i avslag på «neste regning» som nå er gått til inkasso på et nett som ikke fungerer. Dere har tilbudt å Sende montør, og jeg sier jeg har hatt problemer med tlf men det var i orden nå, rett før jul. Så var jeg vekk reist i julen så det passet ikke akkurat. Så blir jeg bare spurt om Jeg har skrudd av og på boksen . JA! Mange ganger. Men ellers hyggelig kundeservice men dere skal ha de pengene selvom dere ikke klarer å levere produktet dere selger.

Henriette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ingen kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Elendig oppfølging, man blir tvunget inn i avtaler de ikke selv klarer å holde, og er kun interessert i å presse penger utav deg. ALDRI IGJEN!

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR