Brdy opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De leverer på langt nær den hastigheten de lover, greier ikke streame filmer, serier eller lignende.. Hender også at det er så dårlig at det ikke holder å surfe på..!
Fryktelig dårlig support, alltid kundens feil, bryr seg ikke om va kunden mener er heller ikke villig til å finne feilen, feilloggene pyntes på og ikke minst men verst, om de finner det ut så stenger de nettet til kunden FØR betalingsfristen går ut!! Det er noe som er galt i de selskapet! Om jeg har hatt mulighet for andre leverandører har eg byttet, eller det vil si, jeg har ikke nett, det er stengt 5 dager før betalingsfrist???
Hatt lite problem med Breiband, skaffet dette istedet for Nextgentel 5 mbit linje. Orket ikke å resette router hver dag lenger, har kun resatt router 3 ganger med breiband, men dette er over 2 måneder siden nå.
Har tidligere hatt Nextgentel på jobber med 5mbit linje (fikk vel ca 2.5). Har nå gått over til premium bredbånd fra Breiband.no. Nå har jeg 20mbit. :-D Takk!
Dessverre ustabilt og manglende evner til å rette hos kundeservice. Hold deg unna.
Har pint meg igjennom noen år med breiband.no nå å må si at makan til dårlig nettleverandør skal man lete lenge etter. Har i snitt 2 telefoner med dem i uka om for lav hastighet og manglende nett. De lover å gi tilbakemelding, men en av hundre tlf. har jeg kansje fått det. Virker som et firma med lite kompetente folk! Håper folk styrer unna dette firmaet.
Elendig kundeservice. Leverer ikke det du betaler for. Har opplevd og være uten nett i 3 uker før feil ble rettet.
Disse er ikke behjelpelig med noe som helst, så jeg byttet med det samme, men fikk igjen en STOR regning. Og ikke var det mulig å prate med dem heller. Har aldri opplevd maken til dårlig kundebehandling av et firma. Hold dere unna disse. Det er min anbefaling.
Nettet faller ut et par ganger for dagen, ofte bare for kortere tidsperioder. Rundt en gang i kvartalet forsvinner det i flere uker av gangen. Kundeservice viser ingen tegn til ønske om å løse problemet, og legger skylden på kundens ruter, selv om problemet er at breiband sitt utstyr ikke mottar signal. Skulle gjerne byttet, men avstanden til sentral er for lang til at nettverk over telefonkabel er mulig.
Breiband.no har blitt mye bedre siste årene, ranker derfor 4/5 da de har blitt mye flinkere, kommer faktisk igjennom på telefonen nå! Haha :D Men syns de kan jobbe mer på å få opp hastigheten!
Dårlig kundeservice, har mye nedetid og tåler ikke dårlig vær. Useriøs nettleverandør, men en ting de er gode på det er å sende ut faktura.
Funker av og til, men aldri når du faktisk trenger det.
Dårlig vær eller tåke, ingen dekning. Komplisert å bruke nettbank grunnet forsinkelse av signaler. Har sagt opp avtalen og gått over til telia trådløst og får det jeg betaler for og ferdig med alle problemene med breiband sitt nett.
Nettverket går ofte ned med jevne mellomrom. Kundeservice er ofte ikke å få tak i og når de først tar telefonen så er det sjeldent med en løsningsorientert holdning. Hastigheten er aldri som reklamert, tross nært perfekt signal. Prisen er helt på jordet høy og reflekterer på ingen måte produktet du får.
Skuffende resultat. Stadig feil og avbrudd. Tilnærmet aldri helt uten problemer. Første 3 årene som kunde hadde jeg under 30% av hastigheten i abonnementet. Email til support tar fra 2 til 4 uker å få svar, telefon 1++ før du får svar. Virker som kundeservice ønsker hjelpe men at det skorter på teknikken eller kompetansen. Har hatt problemer med samtlige strømmingstjenester fra tid til annen de de skylder på mitt utstyr som ruter osv, har dessverre ikke noe annet valg en dem da Kommunen har solgt seg til dem og mobildekning ikke er tilfredsstillende.
Elendig dekning/hastighet og elendig kundeservice. Har byttet leverandør!