Brdy opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Faller ut til tider av forskjellige grunner. Men er bedre en Ice. Ingen andre klarer å levere breiband i Enebakk 20 min fra Oslo.
Hver gang det er trøbbel med repeateren dems skylder dem på min trådløse router.. Min erfaring er at jeg aldri har hatt problemer med den, men ukentlig med dems utstyr. Eneste løsningen jeg fikk beskjed om nå sist var at jeg kan kable direkte til pc, nettbrett og telefon så blir det nok bra... Hvis det ikke hjelper måtte jeg ta kontakt igjen. Noe som tok meg en time.
Ble oppringt av en telefonselger som ville selge meg breiband.no abonnement. Jeg var ikke veldig imponert over bredbåndet jeg hadde, så jeg ga det en sjanse. Etter kort tid fikk jeg en eske fra Breiband.no til selvmontering. Bruksanvisningen var horibel og inneholdt flere feil, men ved hjelp av servicetelefonen fikk jeg montert det som det skulle være, og fikk signaler fra ei antenne i nærheten. Likevel kom jeg aldri på nett. De på servicetelefonen var hyggelige, men til tross for råd og veiledning så virket ikke systemet. Etter 14 dager fram og tilbake ga jeg opp og sendte alt materiale tilbake. Fikk inntrykk av at breiband.no var et noe useriøst og amatørmessig firma. Anbefales absolutt ikke!
Har vært kunde siden oppstarten, og det første året funker alt smertefritt. De siste 2-3 åra har vært preget av feilmeldinger, nedetid, for lav hastighet og myyyye frustrasjon. Anbefaler ikke tjenesten til noen, med mindre det er som for meg, at man ikke har noen alternativer. Kundeservice er et kapittel for seg, deres vanlige svar når man melder feil er; alle våre systemer fungerer som de skal, men du sitter der å får knapt åpnet en mail. Tragisk selskap som burde fått en real smekk. Styr unna for enhver pris!
Styr unna hvis du har andre muligheter. Selve teknologien fungerer bra med god ping osv når ting er i orden. Problemet er at det er ofte ustabilitet og kapasitetsproblemer på kveldstid og i helger. Lange rettetider, lang ventetid på svar på supportmail (har vært oppe i 1,5 måneder på svar) Selv ved store feil "kjenner" ikke support til problemet og du må gjennom samme mølla med testing hver gang det er problemer. Tilbyr kun lave hastigheter til en altfor høy pris.
Tja, hva er bra med dette firmaet. Ikke godt å si. De er flinke å sende fakturaer? De er rett og slett ubrukelige og burde ikke ha eksistert. De selger jo noe som ikke fungerer? Det er jo frekt!!
Blir en veldig forkortet utgave med overskrifter, da det ikke var plass til full faktabeskrivelse: 1: Bortforklaringer og ansvarsfraskrivelse 2: Kunnskapsløse og uerfarne 3: Logistiske amatører 4: Uforståelige kommunikasjonslinjer 5: Ustabil og lang ventetid på telefonsupport
Ingenting er bra med breiband.no. De selger et dyrt produkt som ikke tilsvarer det de lover. Styr unna om du kan. Her vi bor har de monopol....
Skryter av fri nedlasting mellom kl 23 og 07, men vanligvis er båndbredden helt strupt fra nøyaktig kl 23.00 og til over kl 00 så i denne perioden er det er umulig å se film. Dårlig kundeservice. Gjør feil og skylder på kunden. Trege til å rydde opp. Forblir dessverre kunde fordi det ikke er andre alternativer enn satellit... Sukk
Ustabilt, ved feil går det lang tid før feil er utbedret, hastighet ikke som forespeilet
Det er det mest ustabile produktet jeg har brukt. Tilnærmet ubrukelig. Ustabilt og hastighet ned mot 0,01 Mbps. Kundeservice er ræva selv om de nå sier de har blitt mye bedre er de ubrukelige og har en responstid for mail besvarelser på 3 uker. Jeg betaler kr 1500 pr måned, men har enda ikke oppmådd lovet hastighet i mer en kun korte perioder og aldri over flere dager. Alltid skyldes det på at parabolen må stilles inn på nytt selv om signalene er der de skal være. Styr unna dette produktet og breiband/tooway.