Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Brdy
2.4
267 verifiserte omtaler

Brdy omtaler og erfaringer

Positiv trend

Brdy opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
267 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#74
Forferdelig
Brdy er rangert
#74 av 83 bredbåndsleverandører
20%
Dårlig
20% anbefaler Brdy
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 267 omtaler om Brdy

FILTRER OMTALER
37
15
5
25
185
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Brdy
Brdy har 267 verifiserte omtaler på Bytt.no

Stadig ute av drift, redd de bruker dårlig utstyr

Omtale av  Truls G. S

Håpløst hakkete, bruker wifi tale da jeg ikke har mobildekning, men nesten aldri brukelig, eneste er messenger, men begrenset hvem jeg kan snakke med der.

Svar fra Brdy
15.04.2024 13:16

Hei Truls! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med tjenesten. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller epost [email protected] med ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Jeg ble lurt på en faktura etter flere måneder som kunde.

Omtale av  Aitor

Jeg skriver her siden jeg ikke får svar per epost. Jeg har vært kunde flere måneder og jeg var fornøyd til at de lurte meg på fakturaen forrige måned. Jeg har antennen inkludert og de sendte meg en faktura uten rabatt. Jeg betalte 50 kr for mye og de sa de skulle trekke de 50 kr neste måned. Jeg har fått antennen inkludert denne måneden som vanlig, men de har ikke trukket de 50 kr ekstra som jeg betalte forrige måned. Jeg skrev dem (den 11.3 2024) for at de sender meg fakturaen korrigert for at jeg kan betale før fristen (23.3.2024) og jeg har ikke fått svar eller fakturaen korrigert. Jeg begynner å være irritert ... Til at de fikser det kan jeg ikke anbefale dem 👎🏼. Tiden min koster mer enn 50 kr, men jeg vil ikke at de lurer meg 😤. Jeg har brukt nok tid og energi på det. Håper at de fikser det ellers skal jeg begynne å se på andre internett leverandører.

Svar fra Brdy
19.03.2024 13:57

Hei, vi ser at du tok kontakt med oss om dette på epost 19.02 hvor vi svarte deg at feilen er rettet opp i og beløp ble kreditert. Kopi av kreditnota ble sendt til deg 23.02. Vi beklager dersom informasjon rundt dette har vært misvisende. Mvh Brdy

Exceptionelt!

Omtale av  Vegard H

Veldig bra kundeservice som løste problemer raskt!

Svar fra Brdy
19.03.2024 13:37

Hei. Så bra at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Vi setter pris på din tilbakemelding. Mvh Brdy

Helt topp

Omtale av  Ragnhild S

Alt fungerer helt perfekt. Jeg er superfornøyd.Kan anbefales.Helt topp

Svar fra Brdy
04.03.2024 22:31

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Mvh Brdy

Detter ut.

Omtale av  Steinar E

Detter ut ofte så ikke så fornøyd da dette er meget irriterende

Svar fra Brdy
18.03.2024 13:58

Hei Steinar! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med tjenesten. Vi forstår at pålitelig internetthastighet er viktig, og vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg på beste måte trenger vi litt mer informasjon. Har du allerede kontaktet vår kundeservice for å undersøke problemet? Dersom du ikke har gjort det, vil vi sterkt anbefale at du gjør det så snart som mulig. Vår kundeservice er dedikert til å løse slike utfordringer, og vil ta de nødvendige stegene for å finne og løse problemet. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Kontakt oss på kundeservice via telefonnummer 21554000, eller send oss en epost til [email protected] eller en melding på chat via websiden vår (Brdy.no) Vi er svært opptatt av at du som kunde skal være fornøyd med tjenesten fra oss.Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Signalstyrke

Omtale av  Malin

Dårlig signalstyrke som kommer og går og det er stor forskjell på hvor i hytta man sitter

Svar fra Brdy
14.02.2024 13:12

Hei Malin! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med hastigheten på tjenesten. Vi forstår at pålitelig internetthastighet er viktig, og vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg på beste måte trenger vi litt mer informasjon. Har du allerede kontaktet vår kundeservice for å undersøke problemet? Dersom du ikke har gjort det, vil vi sterkt anbefale at du gjør det så snart som mulig. Vår kundeservice er dedikert til å løse slike utfordringer, og vil ta de nødvendige stegene for å finne og løse problemet. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Dette kan inkludere informasjon om tidspunkt for dårlig hastighet, enheter som er påvirket, eller eventuelle endringer i nettverkskonfigurasjonen din. Kontakt oss på kundeservice via telefonnummer 21554000, eller send oss en epost til [email protected] eller en melding på chat via websiden vår (Brdy.no) Vi er svært opptatt av at du som kunde skal føle at du får den verdien du skal ha for pengene. Vi er her for å sikre at du får den hastigheten du skal ha, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice

Anses kun som nødløsning

Omtale av  Thomas E

Utrolig dårlig kundeservice, brutte avtaler, mangelfull tilbakemelding og ansvarsfraskrivelser.

Svar fra Brdy
08.02.2024 10:40

Hei Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du opplever dårlig service og tilbakemeldinger fra oss. Vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt ved å sende en epost til [email protected] og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vi er svært opptatt av at du som kunde skal føle at du får den verdien du skal ha for pengene. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice

Brdy har 267 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Brdy mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR