Meny

Breiband.no omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
81
av 85 innen
bredbåndsleverandør
13%
anbefaler
Breiband.no

"Godt fornøyd, so far"

Omtale om Breiband.no skrevet av Erik for 06.07.2019 20.27

Breiband.no har totalt 141 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Breiband.no?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Godt fornøyd, so far"

Var veldig skeptisk pga dårlig omtale her, men tok sjansen da jeg regner med at de som er fornøyd gidder ikke anmelde her. Så da går jo snittet ned. Har hatt Nextgentel adsl i mange år (med langt linjestrekk), og dette er en stor oppgradering i mulig hastighet. Fra 8 til 20 MBA. Veldig bra, men dere kan bli raskere å svare på telefon.

Svar fra Breiband.no
12.07.2019 23.32
Hei Erik,

Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre du er fornøyd med den nye bredbåndforbindelsen din! Vi jobber forøvrig alltid med å bemanne telefon og chat tilstrekkelig slik at svartiden er lav, beklager om du har opplevd å måtte vente på svar.

Mvh Håkon i Breiband.no
Bytt.no
"Godt fornøyd, so far" skrev Erik om Breiband.no

Har du en tilsvarende erfaring med Breiband.no?
Gjør som Erik og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Breiband.no du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Jan I. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Anbefales absolutt ikke."
2 syns denne omtalen er nyttig

Svakt signal Dyrt Lite hjelp hos suport Ved avsluttning måtte jeg betale for to mnd som det ikke var i bruk. Ved avsluttning fikk jeg tilbud om å beholde satelittutstyr imot å svare ?JA? da jeg svarte med kun JA ble jeg fakturert.

Svar fra Breiband.no
05.07.2019 13.22
Hei Jan,

Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med tjenesten vår og beklager om du opplever å ikke ha fått den hjelpen du fortjener. Jeg ser du har vært i kontakt oss etter denne meldingen og fått ordnet det siste punktet, der hadde det dessverre skjedd en feil og det beklager vi på det sterkeste.

Mvh Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Er ok så langt"

Til nå er det helt ok skulle ha vært noe høyere hastighet har nå 150GB abo hos Breiband.no er ganske dyrt pr måned over kr1000.- til Viaplay,Youtube og Netflix virker ok får så hvit nok hastighet til UHD på Netflix til min UHD-HDR+ SmartTV, hører at det skal bygges Fiber men er ikke sikker om det kommer her jeg bor i Malangen, Balsfjord

Svar fra Breiband.no
05.07.2019 11.41
Hei Birgit,

Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med tjenesten vi leverer! Jeg hjelper deg gjerne se om vi har et produkt som passer bedre til ditt bruk om du ønsker, send meg en mail på tilbakemelding@breiband.no så kommer jeg tilbake til deg.

Mvh Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig og dyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Leverer aldri det man betaler for spesielt om kvelden når hele øya sitter på Netflix. Minst en gang per måned er man uten internett, denne måneden en hel helg og ingen "kundeservice" før mandag. I tillegg prisøkning for at andre regioner får bedre internett og her blir det bare verre og verre...

Svar fra Breiband.no
27.06.2019 12.53
Hei Claudia,

Dette høres ikke bra ut. Jeg finner ikke kundeforholdet ditt så kan dessverre ikke uttale meg om hva som kan ha vært galt i dette tilfellet. Jeg anbefaler at du sender meg en mail på tilbakemelding@breiband.no så skal jeg se nærmere på dette for deg.

Mvh Håkon i Breiband.no
Lars E. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bortsett fra denne helgen: Svært fornøyd de siste årene :)"

Har hatt Breiband (tidl. Nextnet) nå i 8 år og har særlig de siste to årene etter bytte til Ramberg-antennen på Jeløy/Moss vært veldig fornøyd - svært stabilt og med hastighet som lovet. Siste tre døgn imidlertid knapt nedlastingshastighet (ca 0,5 Mbit/s), men normal opplasting. Ingen effekt av å resette antennen/router.

Svar fra Breiband.no
17.06.2019 13.30
Hei Lars,

Takk for tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd med tjenesten! Til info så hadde vi dessverre en feil på Ramberg i helgen som kan ha gått på bekostning av ytelsen -denne skal nå være rettet. Hvis du skulle oppleve noe mer er det bare å ta kontakt med oss.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Breiband.no har totalt 141 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR