Bra: - Gunstig pris - Tilgjengelighet satelitt der andre nettløsninger ikke finnes. Dårlig: - Hastighet ikke på linje med 4G ved Sølv alternativ. - Har hatt hakkete Streaming til TV med dette altenativet (skal i følge selger være dekkende). - Betalingsløsning der en må logge seg inn på nettside for å finne faktura for så å kopiere ut faktura data er en løsning som ikke hører hjemme i 2020. Ikke nettgiro tilbyder og løsning med å legge inn belastning mot kredittkort fungerer ikke.

Har du en tilsvarende erfaring med BigBlu?
Gjør som Geir og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BigBlu du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Løsningen fungerer kun på kveld/natt, kundeservice bruker i snitt en uke på å svare, de har absolutt ingen teknisk kompetanse, og skjønner ikke selv hva de snakker om. Dyrt, dårlig, og ikke brukbart selv om man ikke har andre alternativer engang. Krever betalt selv om tjenesten ikke fungerer, de nekter å betale tilbake for perioder det ikke har fungert. STYR UNNA!!!

Dårlig dekning og dårlig kvalitet på både service og produkt. Får ikke det jeg betaler for

- Hastigheten på nettet svarer ikke til det som er forespeilet - Streaming kan ikke gjøres med tilfredstillende resultat - Selv innlogging, f.eks bank id, kan være problematisk pga forsinkelsen - Kundeservice er vanskelig å komme i kontakt med - Kommer du i kontakt med kunderservice viser de ingen interesse i å løse problemer - Du kan ikke forvente at kunderservice har logg på dine henvendelser
Har fått "grini" meg til privat "bedrifts"-linje på ca 30mbit. Etter mye frem og tilbake har tjenesten nå blitt veldig stabil. Så per dags dato er jeg fornøyd. 2 ting trekker ned. 1. Jeg er koblet mot et kjent hovedknutepunkt, allikevel går tjenesten ned om det er strømbrudd eller tordenvær i området. Det er tydelig at de ikke er tilkoblet nødstrøm selv om de er på et kjent radiolinje knutepunkt (kutter kostnader?) Det tar gjerne mange timer før nettet er tilbake etter et strømbrudd. 2. De opplyser ikke om tilgjengelig hastighet og priser på nettsidene. Dette er spekulativt og ufint.