Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Brdy
2.4
266 verifiserte omtaler

Brdy omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Brdy opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
266 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#74
Forferdelig
Brdy er rangert
#74 av 83 bredbåndsleverandører
20%
Dårlig
20% anbefaler Brdy
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 266 omtaler om Brdy

FILTRER OMTALER
37
15
4
25
185
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Brdy
Brdy har 266 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig på den måten at det alltid er noe feil med nettverksfarten

Omtale av  Jens

Liker du å leve på gamlemåten? Da er dette noe for deg. Linjene er vell mer eller mindre alltid dårlige og ikke verdt ei krone spør du meg. Vennligst styr unna Breiband!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra men tok en stund!

Omtale av  Stephan S

Trådløs fiber er veldig bra nå, for nå får vi 20 ned og 5 opp med før det så var det det veldig dårlig da var det 8 ned og 3 opp og veldig dårlig ping. Men etter 3 måneder venting så har det endelig blitt bra.!! Og nå er det til og med mulig og få 100 ned og 10 opp hvis du vil betale for det!!

Styr unna!

Omtale av  Janne K

Breiband nekter å hjelpe på mail, men vil at jeg skal ringe. Da jeg poengterer at det har vært så mye surr med dem at jeg vil ha skriftlig svar, lar de bare være å svare mer på mail. De sender langt høyere faktura enn avtalt. Nettet forsvinner rett som det er. Kundehjelp har ikke peil på hva de driver med. Og hastigheten varierer veldig. Ofte er nettet så tregt, at det tar flere minutter å laste en side. Ikke velg dette selskapet som din Internett leverandør!

Forferdelig ustabilt

Omtale av  Pål

Aldri vært borti verre. Tatt kontakt gjentatte ganger angående ustabil linje, men aldri blitt noe bedre. Hjelper ikke å få hastigheten man betaler for når linjen er ustabil. Har 10 Mbit ned fra Breiband.no. Eidsiva leverte 100 ganger så stabil linje på kun 4 Mbit. Synd Breiband.no tok over radiobreibandet her. Jeg hadde valgt en annen leverandør når som helst dersom det var mulig.

Svar fra Brdy
01.08.2018 09:49

Hei Pål! Det er leit å høre at du opplever problemer med bredbåndet ditt. Det skal i utgangspunktet ikke ha skjedd noen endringer i kapasiteten på nettet da vi tok over kundeforholdet fra Eidsiva. Ta gjerne kontakt med oss på 21 55 40 00 på nytt slik at vi kan se på saken igjen. Mvh Morten, Breiband.no

Absolutt det værste av kundeservice og informering

Omtale av  Gøran B

Stenger nettet før betalingsfristen. Får ikke faktura men bare purring på melding

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Som utleier av strøm til antenne

Omtale av  Eirik J

Som utleier av strøm til antenne, har jeg på mine 13 år ikke fått dekt utgifter fra tidligere direct Connekt som nu er bredbånd.no. Er d vi private som skal stå for deres kostnader? Hvorfor holder de ikke avtaler? Svindler de bevist? Sender til bredbånd fjernet i dag👍 Ingen kunder blir lurt fra dette nettverket mer!

Svar fra Brdy
10.07.2018 22:02

Hei Eirik! Alle som er repeaterverter hos oss har en egen avtale med oss, der det som regel foreligger an avtale om kostnader for strøm og slikt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom du mener at avtalen ikke er opprettholdt, så skal vi undersøke dette nærmere. Mvh Morten, Breiband.no

Sinnsykt dårlig kundeservice

Omtale av  Kunde Å

Hold dere unna. De leverer utstyr som ikke fungerer, og setter det opp selv om ikke signalet fungerer. De fakturere allikevel. Kundeservice sier det er kundens ansvar om internett ikke fungerer!!

Svar fra Brdy
10.07.2018 21:03

Hei, Dersom kunder bestiller montørhjelp og vi ikke får signaler blir bestillingen kansellert. Fakturering starter som regel bare dersom kunden har bestilt selvmontering og tar kontakt utenfor prøvetid og/eller angrefrist. Ta gjerne kontakt på [email protected] så kan vi se på saken din. Mvh Morten, Breiband.no

Brdy har 266 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Brdy mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR