Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Brdy
2.4
267 verifiserte omtaler

Brdy omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Brdy opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
267 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#73
Forferdelig
Brdy er rangert
#73 av 83 bredbåndsleverandører
20%
Dårlig
20% anbefaler Brdy
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 267 omtaler om Brdy

FILTRER OMTALER
37
15
5
25
185
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Brdy
Brdy har 267 verifiserte omtaler på Bytt.no

Absolutt det værste av kundeservice og informering

Omtale av  Gøran B

Stenger nettet før betalingsfristen. Får ikke faktura men bare purring på melding

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Som utleier av strøm til antenne

Omtale av  Eirik J

Som utleier av strøm til antenne, har jeg på mine 13 år ikke fått dekt utgifter fra tidligere direct Connekt som nu er bredbånd.no. Er d vi private som skal stå for deres kostnader? Hvorfor holder de ikke avtaler? Svindler de bevist? Sender til bredbånd fjernet i dag👍 Ingen kunder blir lurt fra dette nettverket mer!

Svar fra Brdy
10.07.2018 22:02

Hei Eirik! Alle som er repeaterverter hos oss har en egen avtale med oss, der det som regel foreligger an avtale om kostnader for strøm og slikt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom du mener at avtalen ikke er opprettholdt, så skal vi undersøke dette nærmere. Mvh Morten, Breiband.no

Sinnsykt dårlig kundeservice

Omtale av  Kunde Å

Hold dere unna. De leverer utstyr som ikke fungerer, og setter det opp selv om ikke signalet fungerer. De fakturere allikevel. Kundeservice sier det er kundens ansvar om internett ikke fungerer!!

Svar fra Brdy
10.07.2018 21:03

Hei, Dersom kunder bestiller montørhjelp og vi ikke får signaler blir bestillingen kansellert. Fakturering starter som regel bare dersom kunden har bestilt selvmontering og tar kontakt utenfor prøvetid og/eller angrefrist. Ta gjerne kontakt på [email protected] så kan vi se på saken din. Mvh Morten, Breiband.no

Dårlig på dekning å dyrt 😤ustabilt nett

Omtale av  Synnøve

Dårlig nett, detter ut hele tiden er nesten ikke måned de ikke er noe galt. 🤔Lover bedring men ingenting skjer 😴men prisen setter dei opp 😥 eneste som er bra er att dei har fri bruk på de eg har heima, men satellitt nettet sa eg opp på grunn av prisen og ingen rollover

Svar fra Brdy
10.07.2018 20:09

Hei Synnøve, Leit å høre at du opplever problemer med nettet! Ta gjerne kontakt på [email protected] så kan jeg ta en titt på saken din :) Mvh Morten, Breiband.no

Styr unna!

Omtale av  Trude

Høye priser, et nett som konstant kobler ut, og en helt FORFERDELIG kundeservice! Finn aldri på å tegne et abonnement hos Breiband! Det finnes ikke en eneste ting som er positivt med dette firmaet!

Svar fra Brdy
10.07.2018 16:50

Hei Trude, Leit å høre at du opplever det slikt! Dersom du opplever problemer med nettet kan du gjerne sende oss en henvendelse til [email protected] så kan jeg ta en titt på saken din. Mvh Morten, Breiband.no

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice. Må betale leie for utstyr som er kjøpt! Styr unna!

Omtale av  Inge

Elendig kundeservice! Svarer ikke på tlf eller mail! Øker prisene til sine kunder etter noen mnd. Må betale leie for utstyr som man tidligere har betalt for. STYR UNNA!!

Svar fra Brdy
10.07.2018 16:45

Hei Inge, Alle som ringer oss skal få svar - du kan også velge tilbakering så du slipper å vente i kø. Alle som sender oss en e-post skal også få svar - dersom det ikke er tilfellet for deg ønsker vi gjerne å høre fra deg. Du kan sende en henvendelse til [email protected] og referere til denne Bytt.no siden så tar jeg tak i saken. Mvh Morten, Breiband.no

Dette er et helt useriøst selskap som ikke leverer noe og lopper deg for penger

Omtale av  Senja

Jeg bestilte bredbånd via satellitt til hytta. Glad og fornøyd gikk jeg i gang med monteringen og fulgte oppskriften helt etter instruksjonene. Selv om forholdene ved hytta bør være helt ideelle for satellittkontakt, hjalp ingenting selv med hjelp fra teknisk kompetente venner. Jeg kom ikke ett sekund på nett. Likevel har jeg endt opp med at selskapet har fakturert meg for 5000 kroner, og når jeg finleser betingelsene kommer jeg antakelig ingen vei. Og de skal ha alt utstyret tilbake uten at jeg får noe refundert. Utrolig. Det er første gang jeg har måttet betale for en tjeneste eller et produkt som aldri har fungert. Selskapet tilbød profesjonell assistanse for montering. Det ville ha kostet meg 10-15000 kroner fordi hytta ligger langt unna der vedkommende ekspert oppholder seg. Og en slik assistanse ville ikke kunne ha garantert et godt resultat. Jeg er rimelig sikker på at eksperten heller ikke hadde fått det til. Dette er et helt useriøst selskap. Sjekk forøvrig regnskapene deres på proff.no. Bare underskudd og økende sådann. Går vel konkurs om en stund.

Svar fra Brdy
10.07.2018 16:01

Hei Senja, Alle som bestiller abonnement hos oss får en 14 dagers prøvetid som starter den dagen utstyret ligger klart til henting på postkontoret. Får du ikke signaler eller om du ikke er fornøyd innenfor prøvetiden er det bare å ta kontakt så kan du returnere utstyret - den eneste kostnaden du får da er returkostnaden. Send oss gjerne en henvendelse på [email protected] så kan jeg ta en titt på saken din om du ønsker det :) Mvh Morten, Breiband.no

Brdy har 267 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Brdy mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR