Meny

BigBlu omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 87 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu

"Elendig"

Omtale om BigBlu skrevet av Morten M for 09.07.2020 20.37

BigBlu har totalt 199 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BigBlu?
Morten M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet et produkt som skulle egne seg fint til å strømme film å serier. Har enda ikke klart dette. Dessuten er det ikke prisgunstig, ikke god service da du må til og med logge deg inn på deres egen og elendige kundeside for å få faktura, du får ikke engang varsel om at fakturaen ligger der. Styr unna. Farta på nettet kan sammenlignes med ei sneile på tur.

Svar fra BigBlu
14.07.2020 14.01
Hei Morten,
Takk for din tilbakemelding.
Send oss gjerne en mail på tilbakemelding@bigblu-bb.no, slik at vi kan se på nettet ditt? Når det gjelder faktura blir de sendt på e-post, ettersom en del av våre kunder mottar denne i søppelboksen, har vi akkurat endret rutinene slik at vi sender ut sms når vi fakturerer kunder. Mvh Trude i bigblu
Bytt.no
"Elendig" skrev Morten M om BigBlu

Har du en tilsvarende erfaring med BigBlu?
Gjør som Morten M og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BigBlu du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Tilbakelevering av utstyr"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er det verste leverandør jeg har vært borti. Ved tilbakelevering av utstyr kan de ikke grunnet covid19 ta i mot sitt utstyr på deres bedrifts adresse. Det må sendes med posten. Blir man forsinket grunnet dårlig tilbakemelding fra de blir man fakturert med kr. 2200 og man får beholde et dårlig utstyr. Dårlig var de på kundeservice før, men det blir bare verre etter kunde forholdet er opphørt. En dårlig forretningsskikk som hører hjemme hos tv2 hjelper deg og forbrukerrådet. Kan ikke anbefale noen å tegne avtale med en slik leverandør.

Svar fra BigBlu
09.07.2020 09.29
Hei Geir,
Takk for din tilbakemelding.
Som du skriver tar vi dessverre ikke i mot utstyr på døren nå grunnet Covid-19. Vi tar
Covid-19 og våre ansattes helse på alvor. Ettersom våre kunder nå ikke kan levere tilbake utstyr på døren, kan vi utsette retur av utstyr til vi igjen tar i mot kunder på døren. Det blir sendt en SMS til kunder som ikke har levert tilbake utstyr 10 dager før vi fakturerer kunder som en påminnelse om at utstyret er bigblu sin eiendom. Om kunder da tar kontakt og sier at de ikke kan levere før etter det utsetter vi å sende ut faktura. Send oss gjerne en mail på tilbakemelding@bigblu-bb.no, så kan vi gå igjennom din sak på nytt. Mvh Trude hos bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og elendig hastighet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Faller ut hele tiden, og hastigheten er elendig. Jeg bruker nettet for det meste til å streame filmer og serier. Bigblu klarer ikke engang å levere nok hastighet til å se på HD kvalitet. Parabolen er så vàr så med litt vind blåser den ut av stilling.

Svar fra BigBlu
09.07.2020 09.28
Hei Frank,
Takk for din tilbakemeldingen.
Dette var ikke bra. Send meg gjerne en mail på tilbakemelding@bigblu-bb.no, så skal vi se på saken din. Mvh Trude hos bigblu
Annemols
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice, elendig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det finnes ingen feilmeldinger i områder dekning er falt ut. Om det finnes en oversikt på nettsiden, er det umulig å finne den. Nettsiden er utrolig rotete, eksisterende kunder finner ikke noe informasjon.

Svar fra BigBlu
09.07.2020 09.21
Hei,
Takk for din henvendelse.
Det kan man dessverre ikke så på nettsiden, men du kan logge inn på "min side" der kan du se om sendern du er tilknyttet har falt ned. Tar tilbakemeldingen din angående Websiden videre til rett vedkommende. Takk for din tilbakemelding. Mvh Trude hos bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårlig leverandør!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mange driftsavbrudd. Internett fungerer ikke når det regner mye eller blåser. Hastighet er ikke god. Fakturerer tre måneder på forskudd og refunderer ikke allerede innbetalt beløp selv om oppsigelse iht vilkår er gjort slik at man har to måneder til gode. Dessverre ingen positive erfaringer med denne leverandøren etter to år som kunde. Styr unna om du kan velge en annen.

BigBlu har totalt 199 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR