Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
GlobalConnect
1.7
210 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
210 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 210 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
15
7
11
21
156
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 210 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dyrt og ikke spesielt bra

Omtale av  Øivind

Vanskelig å få hjelp til å få god spredning hjemme - dyrere enn tenkt.

Svar fra GlobalConnect
10.01.2024 21:16

Hei, Beklager du ikke har fått hjelp til problemet ditt, er ikke slik vi ønsker at kundene våre skal oppleve oss. Om du ikke har fått den hjelpen du trenger anbefaler jeg deg å ta kontakt slik at vi kan gi deg hjelp med problemet ditt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Spiser heller min egen bæsj

Omtale av  Dårlig N

Spiser heller min egen bæsj enn å ha global no-connect. Det er det meat tragiske nettverket, hele sameiet måtte resette ruter 5 ganger samme kveld, oppstår daglige problemer, betaler for 1000 linje og får 50-100 når det er oppe. Markedets dårligste oppetid. Skal bytte, ingen mobilnettverk i norge er så dårlig, dette er i tillegg fiber som skal være betydelig mer stabilt. Trist at de ikke vil gjøre noe for å forbedre problemene som har oppstått hver dag i over 5 år. Ingen kundeservice på dagtid eller kveldstid? Helt utrolig dårlig selskap. Spyr av dere.

Svar fra GlobalConnect
08.01.2024 21:22

Hei. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom dere opplever problemer med tjenesten vil vi selvfølgelig finne en løsning på dette. Her trenger vi at du tar direkte kontakt med oss når du er hjemme og i nærheten av utstyret. Vi er tilgjengelig på telefon mandag til fredag fra kl 08.00-21.00 og på chat mandag - fredag fra kl 09.00 -21.00, lørdag og søndag fra kl 10.00-15.00 Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat

Helt ubrukelig, hører ikke på kunden

Omtale av  Ole

Får innkommende ddos angrep på privat linje, har gitt de logger av dette men de insisterer på at alt er i orden, fint når linja detter ned 5 ganger i timen, ubrukelig

Svar fra GlobalConnect
08.01.2024 21:20

Hei Ole. Beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du har problemer med tjenesten din har vi behov for at du tar direkte kontakt med oss slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat

Oppsigelsestid

Omtale av  Espen

Jeg sa endelig opp min dyre avtale 1. november. De har tydeligvis ingen skam, for de krever penger for desember i tillegg. Jeg kan ikke se i hvilken annen bransje dette kan være lov.

Svar fra GlobalConnect
05.01.2024 13:11

Hei, Vi forholder oss til oppsigelsestid som gjelder ut neste måned. Dette er standard praksis hos internettleverandører. Samt i andre bransjer som leverer lignende tjenester. Vennlig Hilsen Preben | GlobalConnect Privat

Styr unna. Useriøst og svært uklart

Omtale av  Jørn

Selger kommer på døren hjemme og tilbyr et såkelt fantastisk fiberbredbånd. Med en mengde tv- kanaler. Han forteller at vi kan få være med på et prøveprosjekt i bostefsomtådet vårt . Interessen for GBs tilbud skal kartlegges. Vi lures til å melde oss på som interisert via signatur på et nettbrett . Vi beskjed om at et tilbud er sendt til oss Per Mail vi spør selger om det er noe binding her og svaret er nei. Det går 1 måneds tid og vi kontakter GC forårsake høre hvordan det går med kartleggingen. Det svarer de ikke på , men vi får vite at vi har skrevet en 1års kontrakt med dem. Vi hadde altså blitt lurt til å underskrive kontrakten av selgeren på døra. Vi forklarte dette til kundeservice, men fikk ingen medhold. Ønsket vi å bryte må vi betale et bruddgebyr på 4050 kr . Det ble en del kommunikasjon med kundesenteret. De kom kun med Moen subjektive svar om at vi hadde vær så god å betale. Vi føler oss skikkelig lurt og bedratt

Svar fra GlobalConnect
02.01.2024 22:00

Hei, Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt hos oss, om det er slik som du nevner her i teksten så ønsker jeg at du kontakter oss en gang til så vi kan henvise deg til riktig plass å sende inn en klagesake til oss. Det skal ikke være slik at du blir lurt av selgere til å signere på noe som helst. Nok en gang vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss så langt og ønsker vi kommer til bunns i saken din Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dyrt i forhold til hva du får.

Omtale av  Rune R

Dyrt i forhold til hva du mottar av hastighet. Opplasting og nedlasting er langt lavere en det du betaler for.

Svar fra GlobalConnect
02.01.2024 21:55

Hei, Når har jeg ikke innsyn i saken din men om du opplever problemer med hastighet og ikke er fornøyd med pris så anbefaler jeg at du kontakter oss slik at vi kan ta en nærmere titt på det. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat

5 punkter for mafia-virksomheten som går under navnet GlobalConnect.

Omtale av  Knut

En mafia organisasjon som er konstruert slik: 1) Vær tilgjengelig og hyggelig ved første kontakt. Lur kundene inn ved å opptre snill og grei. 2) Når kundeforhold er opprettet, kutt all kontakt. 3) Om kunder tar kontakt, opptre uvitende og send forespørsler fra kunder i en runddans blant flere forskjellige "kundebehandlere". 4) Opprett et eget skallselskap som tar for seg "faktura". Slik kan kunder ledes bort fra selve mafia-selskapet. 5) Opptre som drittsekker ovenfor kunder som er dumme nok til å ha underskrevet en ett-års avtale. Jeg anbefaler GlobalConnect til alle mine fiender.

Svar fra GlobalConnect
28.12.2023 21:39

Hei, Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i saken din men ønsker gjerne å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du har. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat

GlobalConnect har 210 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR