Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
GlobalConnect
1.7
210 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
210 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 210 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
15
7
11
21
156
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 210 verifiserte omtaler på Bytt.no

Pirata

Omtale av  Ole

Holder ikkje tidsfrist til tilkobling fleire månder etter frist ikkje annullere anulerings avgift. Vente 4-5 timer på klage telefon ringer ikkje oppatt

Svar fra GlobalConnect
09.12.2023 11:39

Hei Ole Beklager å høre din opplevelse her med ventetiden hos oss, dessverre er den siste tiden preget med stor pågang, som dessverre har ført til dette. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Respektløs kundebehandling av Global Connect!

Omtale av  Inger

Vi mistet flere kanaler da vi gikk over fra Telenor til Global Connect. Vi sitter i timevis og venter på at vi skal få kontakt med dem på telefon. De svarer ikke på mailer. De lover å ordne opp, slik at vi skal få tilbake kanalene, men INGEN TING skjer. Dette er en kundebehandling som er fullstendig respektløs!😠

Svar fra GlobalConnect
06.12.2023 21:25

Hei Inger Beklager å høre at det ikke har fulgt med alle kanaler som dere hadde hos Telenor. Vi har kun med tjenesten på selve nettet og gjøre, så her må du kontakte vår sammarbeidspartener som leverer TV tjenesten, slik at vi kan finne en løsning sammen med deg angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Søppel

Omtale av  Jesper

Styr langt unna dette selskapet! Finnes ikke kundeservice og de svarer ikke telefonen. Satt i 2 timer uten svar.. Fortsatt er jeg uten internett

Svar fra GlobalConnect
05.12.2023 21:15

Hei Jesper Må beklage for den lange ventetiden som har vært den siste tiden Har ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette for deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Virker ikke+umulig å komme i kontakt med levrandør

Omtale av  Kenneth S

Styr langt unna, leverer ikke det dem skal , umulig å få tak i support, elendig forklaring på installasjon. Kort sagt helt for jævlig

Svar fra GlobalConnect
04.12.2023 15:38

Hei, vi har dessverre hatt økende trafikk inn til oss på kundeservice den siste tiden. Vi jobber aktivt med og løse dette. Er usikker på problemene du har opplevd her, men gjerne prøv og ta kontakt med oss på chat på hjemmesiden vår så får vi sjekket her. GlobalConnect/Preben

Arrrrrrgh

Omtale av  Siv

Dårlig fra første stund! modem og ruter måtte plasseres i gangen istedenfor ved eksisterende TV-uttak i stuen. Greit nok, det kan de kanskje ikke noe for... MEN, nettet har vært svært ustabilt tiltross for at det er fiber med høy ned- og opplastningshastighet. Det hjelper lite om det ikke er stabilt. Det har også ila ett par måneder, gått fra 1000mbps ned, til 485mbps. Fortsatt raskt nok til mitt bruk (holdt med 100mbps som jeg hadde tidligere), men ikke det de lover. Det satt til side, er det heller ikke mulig å endre SSID og passord uten å oppgi hva nettet skal hete og hva passordet skal være i chatt på deres nettside. Du har heller ikke mulighet til å få et alternativt bånd (med deres standardutsyr) på 2.4ghz om du har IoT-enheter som krever dette for oppkobling. Og helt tilslutt; nettsiden er nærmest ubrukelig. Det er så mange bugs (prøvd flere nettlesere) at du skal ha flaks hvis du får til å logge inn. Ikke at du har noe der å gjøre, for du kan stort sett bare endre kontaktinfo eller stille deg i chatt-kø. Skulle ønske sameiet ikke hadde byttet leverandør...

Svar fra GlobalConnect
04.12.2023 15:28

Hei Fredrik Vil beklage her for opplevelsen du har hatt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i din sak direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på denne saken sammen, og løst den. GlobalConnect/Preben

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabilt.

Omtale av  Morten

Etter en start med litt forvirring om hvor mange abonnementet jeg skulle betale for fungerte GC ganske greit en måneds tid før resetting av veggboks ble en nødvendig rutine og bortfall av nettverket, relativt korte, men altfor hyppige også ble noe man "måtte" være forberedt på. Kundeservice og brukerveiledninger er ikke veldig god(-e}, og hender noe i helg/helligdager så eksisterer ikke dette.

Svar fra GlobalConnect
04.12.2023 15:24

Hei, hørtes ikke ut som alt stemte her nei. Vi har og åpent i helger, 10-15 på chat på hjemmesiden vår. Så er mulig og nå oss der. I ukedager har vi åpent 8-21 på telefon i tillegg. Hvis du fortsatt opplever disse problemene anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi får sjekket nøyere opp i det. GlobalConnect/Preben

Svært misfornøyd

Omtale av  Lisbeth B. H

G.C. klarte ikke levere nett.. Etter utallige tlf. foreslo de en nødløsn. m kobling til pc.. ustabilt nett og dager uten nett.. ble konkludert av kundebeh at d var noe galt med modem.. de skulle sende ny.. den kom aldri. Det ble uholdbart og vi sa opp kontrakten.. Etter mange forsøk på minnelig løsning og tilbud om å dele på "kontraktsbrudd" fra begge parter, betale halvparten fra vår side.. fikk vi svar fra G.C. klage beh. om at infoen vi kom med ikke stemte.. vi hadde misforstått.. Sjokkerende.. Trodde knapt nok det vi leste.. Etter flere runder hvor den siste klagen ble besvart med at fakturaen på 6.425 måtte betales i sin helhet.. for kontraktsbrudd.. Har lest utallige klager fra andre som nesten var for ille til å kunne være sant..tenkte jeg før.. Nå føyer vi oss inn i rekken av de.. Er sjokkert over pers. på klageavd.. som gir info som er direkte løgn og totalt mangel på forståelse og løsning på en situasjon som de faktisk selv har skapt for en kunde.. Trodde ikke det var mulig av en bedrift i 2023.. Aldri mer G.C. STYR UNNA !!

Svar fra GlobalConnect
01.12.2023 08:12

Hei Lisbeth. Jeg vil beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom vi har gidd deg informasjon som ikke stemmer er det fint om du informerer oss om dette slik at vi får tatt en ny gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat

GlobalConnect har 210 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR