Meny

Eidsiva Bredbånd omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
75
av 87 innen
bredbåndsleverandør
4%
anbefaler
Eidsiva Bredbånd

"Høy pris og dårlig kundeservice"

Omtale om Eidsiva Bredbånd skrevet av Alexander M for 06.10.2020 23.45

Eidsiva Bredbånd har totalt 26 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Eidsiva Bredbånd?
Alexander M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Høy pris og dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er ikke så mye å si: Høy pris og dårlig kundeservice. Styr unna hvis du kan.

Bytt.no
"Høy pris og dårlig kundeservice" skrev Alexander M om Eidsiva Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Eidsiva Bredbånd?
Gjør som Alexander M og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Eidsiva Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs kundeservice"

Ekstremt lett å legge til innhold i tv/nettpakke. Ekstremt vanskelig å si opp hvis man vil endre. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ingen Internett og kunderservice lyver"

Har ikke hatt Internett og TV siden fredag morgen, ringte inn fredag for å få hjelp til å fikse det. Snakket med en relativt hyggelig fyr, som sa det var noe galt med fiberledningen og at det skulle komme en montør å fikse dette. Fikk allikevel en melding fredag kveld hvor det stod at problemet fikses innen i kveld 23:59 - men allikevel når jeg våknet lørdag morgen var det ingen Internett. Jeg ringte så inn igjen mandag morgen, da jeg som mange andre nå i korona tiden er avhengig av Internett pga hjemmekontor. Har nå brukt opp min mnd 4G!!! Mandag fikk jeg beskjed om at det fikses innen 16:00. Når jeg da tar kontakt med kundeservice igjen sier de at det er bestilt noen til å fikse problemet. Men hvorfor mottar jeg ingen som helst melding underveis på hvor i prosessen de er eller at de ikke får fikset problemet innen tiden det skulle fikses????!? Jeg får jo ikke gjort jobben min.. Er pottelei av dette og fortjener gratis Internett ut 2020

Mrdritt L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Arrogante og rot fra dag 1"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vurderer du "Norges raskeste og beste fiber? Det eneste du får er hodepine! Og hvis du er heldig kan du kanskje se en hel film ute at du mister nettet. Kanskje du tilogmed klarer å gjøre deg ferdig i nettbanken, men da er du jaggu heldig! Har betalt for 100/100 linje og får 10/10 De har faktisk endret mitt abonnement UTEN at jeg bestilte eller tok kontakt. De legger ALLTID skylden på deg. Jeg hadde trodd Et så etablert firma ville vært ydmyke og innrømmet en feil, men det kan du se lenge etter. Når jeg bestilte fra dem første gang sa jeg at jeg har boksen montert. Vedkommende var frekk nok til å si at det hadde jeg nok ikke. Måtte betale engangs summen på 4-5000 pluss at arbeidet ville ta tid. Fikk noen andre til å ringe for meg og da var internett på plass 3 dager etter. Altså, De prøvde LURE meg og de vil prøve seg på alle. KJELTRINGER I dag avsluttet de meg som kunde uten at jeg har bedt om det, stikk motsatt faktisk. HOLD DERE LANGT UNNA!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forbanna svindlere!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Verste svindelen jeg har blitt utsatt for, kjøpte hus i et området der i følge altibox de kunne tilby fiber via Eidsvia. Bestilte først i februar og fikk ordrebekreftelse og skrevet under gjensidig avtale om jeg skulle få fiber. Månene gikk, og da sommeren kom kunne de ikke levere pga for lite søkere i området. De ga forresten ikke beskjed om det før jeg ringte til den inkompetente kundeservice de har med en frekk en på telefonen. Senere bestilte jeg på nytt en måned senere, å joda de skulle levere, fikk også avtale signert av begge parter og alt så ut til å stemme. Men så plutselig får jeg en frekk sms at de ikke kan levere igjen pga ikke nok salg i regionen. Det ligger en fiberkabel på tomta og det er egentlig bare å koble seg på. Ren svindel!

Eidsiva Bredbånd har totalt 26 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR