Meny
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Fiber 100
Fiberbredbånd - Eidsiva Bredbånd
47 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
639 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiber 300
Fiberbredbånd - Eidsiva Bredbånd
47 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
839 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiber 500
Fiberbredbånd - Eidsiva Bredbånd
47 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiber 1G
Fiberbredbånd - Eidsiva Bredbånd
47 omtaler
1000 mbit/s
nedlasting
1299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eidsiva Bredbånd omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 79 innen
bredbåndsleverandør
6%
anbefaler
Eidsiva Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Tilgang kundeservice"

Hver gang bruker jeg en halv dag for å komme i kontakt. Feilmelding på innlogging min side. Lang ventetid på kundetelefon. Dårlig telefonlinje med skurr. Dette er likt hver gang. Kundebehandler må ringe tilbake for å få tydelig tale. Akkurat i dag virker det som nettet er delvis nede. Hvis jeg til slutt kommer i kontakt, er kundebehandleren ok. Det nytter ikke at det kommer opp beklagelser over at det er mange som ringer og at oops, noe gikk galt...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"

Ikke hatt Eidsiva lenge men herregud før ett ustabilt nett. Har 150/150 fiber. Apple-TV 5m fra sentral. Så ikke mulig att legge skylden på avstand. Her er det 100% garantert kapasitets problemer under populære tider på uken og døgnet som er utfordringen før Eidsiva. Tur man har Telia 4G som alternativ. Leser at mange har samme erfaring som meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Eidsiva klarer ikke å levere stabilt fiberbredbånd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk montert fiber i sommer (2021) med det dyreste abonnementet til kr 1299,- pr/mnd. Siden dag en har nettet gått i bølger, samt at det kutter i 2-3 minutter, før signalene kommer tilbake. Vi har skiftet router en gang allerede, samme resultat. Kontaktet igjen Eidsiva der vi ble enige om å teste router ved å koble direkte i pc. Alt ser bra ut og resultatet er: "du har ekstremt raskt internett". Det stemmer sikkert at hastigheten er bra, men det hjelper lite når signalet faller ut og det går i bølger. Eidsiva mener at problemet er på mitt eget wifi nett, det stemmer ikke. For å være helt ærlig så tror jeg Eidsiva er klar over dette, men de evner ikke å løse problemet. Jeg har virkelig prøvd og har hatt internett siden tidlig 90 tallet, så noen forutsetninger for å uttale meg har jeg. Det ser ut som jeg nå må bytte tilbake til Telenor analog som jeg hadde tidligere, det var alltid stabilt. Eidsiva bør forholde seg til sannheten, så kanskje de ikke mister så mange kunder fremover. Monopoltiden på fiberkabel i mitt område er nå over, så da er det vel bare å gå over til Telenor 5G. Jeg er nok redd at Eidsiva fiber innen kort tid er på historiens skraphaug sammen med Kodak og Blockbuster. Jeg anbefaler derfor ingen dette produktet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Skulle koble opp kabel TV, men dekoderen fungerte ikke. Satt en time på telefon før jeg fikk kontakt med en kundebehandler. Etter mye krangling sendte de ny dekoder, men da den ankom i dag, fulgte det ikke med fjernkontroll... Ventet en time til på telefon i dag, før jeg fikk kontakt med en kundebehandler, som brukte knapt 20 sekunder på å sette inn en bestilling til fjernkontrollen. Dårligere service har jeg knapt vært borti....

Larsarne S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å komme i kontakt med kundeservice"

Jeg har prøvd i det vide og brede å komme i kontakt med Kundeservice etter at modemet ble byttet. Multimodemet skal settes i bridgemode og har fast IP-adresse, ikke noe av dette var på plass ved leveransen. Jeg prøver derfor å få dette ordnet, men det ser veeeeeldig dårlig ut! Kan du benytte en annen leverandør så gjør det!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lav hastighet, upresise Tv signaler og elendig kundeservice"

Var unike på lovnader FØR avtalen ble signert. I ettertid er de NULL servise. Har aldri hatt så mye problemer som med Eidsiva som leverandør. Deres « monopol» utnytter kunder på det groveste, med skyhøye priser og elendig produkt. Jeg må bruke KABEL inne i et åpent rom for å få signaler 6 m fra routeren…… Eidsiva bare bortforklarer og er ikke villige til å ta noe ansvar. TV signaler hakker, hopper i program, kjører lyd på høy speed og detter ut. Kvalitet på fiber er dårligere en det billigste internett jeg har hatt noen gang ila 20 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice må skifte navn til kundefrustrasjon med laaaaang ventetid."

Mistet WiFi i ettermiddag og ringte kundeservice. Da var det stengt til 17:30 p.g.a. Intern Tilstelling. ringte 17:30 og fikk svar 18:45, det skal ikke være mulig å vente så lenge. På tide de ansetter flere folk på kundeservice. Stakkars de som jobber der og får all kjeften, den burde sendes til ledelsen ( hvis der finnes slik i dette firma )

Opplevd hastighet
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"katastrofalt"

umulig å komme i kontakt med på telefon for de som trenger det! Har forsøkt å ta kontakt på telefon opptil flere ganger men havner i tlf.køen og ventet i opp til45min. Da har jeg mistet tålmodigheten. kommer heller ikke i kontakt på Eidsiva sin nettside da det det står at mitt passord er feil uansett hvilket passord jeg prøver.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR