Meny

Fiberbredbånd fra Eidsiva Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Eidsiva Bredbånd
Bytt på nettsidene til Eidsiva Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Fiber 100
Fiberbredbånd - Eidsiva Bredbånd
40 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
639 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiber 300
Fiberbredbånd - Eidsiva Bredbånd
40 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
839 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiber 500
Fiberbredbånd - Eidsiva Bredbånd
40 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiber 1G
Fiberbredbånd - Eidsiva Bredbånd
40 omtaler
1000 mbit/s
nedlasting
1299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eidsiva Bredbånd omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
75
av 88 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
Eidsiva Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"katastrofalt"

umulig å komme i kontakt med på telefon for de som trenger det! Har forsøkt å ta kontakt på telefon opptil flere ganger men havner i tlf.køen og ventet i opp til45min. Da har jeg mistet tålmodigheten. kommer heller ikke i kontakt på Eidsiva sin nettside da det det står at mitt passord er feil uansett hvilket passord jeg prøver.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig hastighet, elendig kundeservice og generelt sett dårlig oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Eidsiva bredbånd klarer ikke å fikse elendig hastighet etter gjentatte samtaler. Ingen tilbakemelding, ingen case nummer som gjør at man kan følge saken, håpløs kvalitet på telefonsamtaler. Styr langt unna om du har alternativer.

Kristin J
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke påkoblet bredbånd som skriftlig lovet!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er skriftlig bekreftet åpning av bredbånd til (anonymisert), 13. August. Jeg ser ved en tilfeldighet at det passordet jeg må ha, er sendt til feil telefonnummer. Jeg har sittet i telefonen et utall ganger og opp til 20 minutter med et lydbånd som forteller det samme om og om igjen, siden fredag, og snakket med en kontakt som vistnok har meldt inn problemet til et senter. Jeg er frustrert og sint! Dette må dere klare å fikse i dag! Dere har for få til å svare på telefon! Vær så snill å melde i fra når det høyst nødvendige bredbåndet er åpnet. Mvh Kristin J.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Den verste kunderservis både chat/telefon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hører ikke, lange ventetider, hjelper ikke med å løse problemer. Anbefaler å bytte til noen andre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Dønn stabil"

Har hatt så og si null problem. 99.9% oppetid. Har fiber500 og altibox tv. Vært fiberkunde siden 2013. Hyggelig support de få gangene jeg har hatt behov. Dyrt? Kanskje. Men med kvaliteten og stabiliteten jeg får så er jeg fornøyd. Og at de er de eneste som gadd å bygge fiber her jeg bor. Måler 530mbit ned og 496mbit opp med kabel rett i modemet. Over wifi så får jeg selvfølgelig varierende resultat. Hadde radiobrebånd fra Eidsiva før 2013. Det var dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"På tide med et kurs i kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Frekk og arrogant kundebehandler. Dårlig opplevelse. Send kundebehandleren på et oppfriskningskurs.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Anbefales ikke!"

Min allerede treig Internett dekning forsvant uten forklaring på onsdagskveld. På routeren blinket kun rødt på Internett og grønt på strøm. Det var ikke meldt feil på område. Hjalp ikke med reset x 3. Grunnet en irriterende dame på kundeservice valgte jeg å si opp abonnementet sammen med eieren. Fikk ingen hjelp i hele tatt med mine tekniske problemer. Hun var veldig opptatt av abonnementet, som hun mente, jeg ikke har. Tja, jeg har betalt for alt hittils. Inkompetent kundeservice! Hvis man er så lei å jobbe der, kanskje det er dags å bytte yrke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Eidsiva forstår ikke hva det vil si å levere på kundens forventninger, selv på minimumsnivå"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bare rett og slett kjempeskuffa. Eidsiva har dårlig kunnskap om egne produkter og liten forståelse av hva som skal til for å bli bedre og det har de ikke noe ønske om, så da må man ta til takke. ICE.net er raskere enn mitt fiberbredbånd fra Eidsiva! Når de blir konfrontert med dette har de INGEN forslag til løsning eller noen som kan hjelpe - så det ender med at de sender deg en ny router (som tar minimum tre dager i posten!) kostnadsfritt - så har de gjort sitt, og fakturaene tikker inn ... trist!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR