Eidsiva Bredbånd opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen nedetid, og god kundeservice når man trenger teknisk bistand
Dårlig og ustabil linje. Dyrt i forhold til kvalitet på tjenesten. For lite konkurranse.
Kundeservice mangler det lille ekstra. Jeg trenger lavere Ping, og de mener det ikke er mulig å få til.
For dyrt når det er bare et eldre par som bruker nette. Burde ha billigere tilbud for de som trenger bare nett hjemme og ikke høy hastighet.
Kan ikke skjønne hva som er å klage på. Meget hyggelig kundeservice.
Det er for høy pris på tjenesten. Med Altibox tv og bredbåndsløsninger har prisen siste året steget for mye med tanke på hva som leveres av kanaler i grunnpakke
Selgere lover ting de ikke kan holde, elendig kundeservice når man endelig får koblet seg opp på fiber. Ulike kundebehandlere gir ulike svar, de har ingen oversikt over hva som er planlagte hendelser i ditt området. Kundeservice har tydelig blitt opplært til å stoppe alle klager slik at man ikke må rydde opp i egne system. Ingen kommunikasjon ut til kunder. Vil overhode ikke anbefale, dette er et selskap som lever godt på monopol og som ikke har noen ønsker om å forvedre seg selv.