Meny

Eidsiva Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Eidsiva Bredbånd
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
78
av 81 innen
bredbåndsleverandør
5%
anbefaler
Eidsiva Bredbånd

"Eidsiva klarer ikke å levere stabilt fiberbredbånd"

Omtale om Eidsiva Bredbånd skrevet av Lars Ø for 17.12.2021 08:08

Eidsiva Bredbånd har totalt 61 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Eidsiva Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Eidsiva klarer ikke å levere stabilt fiberbredbånd"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk montert fiber i sommer (2021) med det dyreste abonnementet til kr 1299,- pr/mnd. Siden dag en har nettet gått i bølger, samt at det kutter i 2-3 minutter, før signalene kommer tilbake. Vi har skiftet router en gang allerede, samme resultat. Kontaktet igjen Eidsiva der vi ble enige om å teste router ved å koble direkte i pc. Alt ser bra ut og resultatet er: "du har ekstremt raskt internett". Det stemmer sikkert at hastigheten er bra, men det hjelper lite når signalet faller ut og det går i bølger. Eidsiva mener at problemet er på mitt eget wifi nett, det stemmer ikke. For å være helt ærlig så tror jeg Eidsiva er klar over dette, men de evner ikke å løse problemet. Jeg har virkelig prøvd og har hatt internett siden tidlig 90 tallet, så noen forutsetninger for å uttale meg har jeg. Det ser ut som jeg nå må bytte tilbake til Telenor analog som jeg hadde tidligere, det var alltid stabilt. Eidsiva bør forholde seg til sannheten, så kanskje de ikke mister så mange kunder fremover. Monopoltiden på fiberkabel i mitt område er nå over, så da er det vel bare å gå over til Telenor 5G. Jeg er nok redd at Eidsiva fiber innen kort tid er på historiens skraphaug sammen med Kodak og Blockbuster. Jeg anbefaler derfor ingen dette produktet.

Bytt.no
"Eidsiva klarer ikke å levere stabilt fiberbredbånd" skrev Lars Ø om Eidsiva Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Eidsiva Bredbånd?
Gjør som Lars Ø og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Eidsiva Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice."
4 syns denne omtalen er nyttig

Skulle koble opp kabel TV, men dekoderen fungerte ikke. Satt en time på telefon før jeg fikk kontakt med en kundebehandler. Etter mye krangling sendte de ny dekoder, men da den ankom i dag, fulgte det ikke med fjernkontroll... Ventet en time til på telefon i dag, før jeg fikk kontakt med en kundebehandler, som brukte knapt 20 sekunder på å sette inn en bestilling til fjernkontrollen. Dårligere service har jeg knapt vært borti....

Larsarne S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å komme i kontakt med kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har prøvd i det vide og brede å komme i kontakt med Kundeservice etter at modemet ble byttet. Multimodemet skal settes i bridgemode og har fast IP-adresse, ikke noe av dette var på plass ved leveransen. Jeg prøver derfor å få dette ordnet, men det ser veeeeeldig dårlig ut! Kan du benytte en annen leverandør så gjør det!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lav hastighet, upresise Tv signaler og elendig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Var unike på lovnader FØR avtalen ble signert. I ettertid er de NULL servise. Har aldri hatt så mye problemer som med Eidsiva som leverandør. Deres « monopol» utnytter kunder på det groveste, med skyhøye priser og elendig produkt. Jeg må bruke KABEL inne i et åpent rom for å få signaler 6 m fra routeren…… Eidsiva bare bortforklarer og er ikke villige til å ta noe ansvar. TV signaler hakker, hopper i program, kjører lyd på høy speed og detter ut. Kvalitet på fiber er dårligere en det billigste internett jeg har hatt noen gang ila 20 år.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice må skifte navn til kundefrustrasjon med laaaaang ventetid."
1 syns denne omtalen er nyttig

Mistet WiFi i ettermiddag og ringte kundeservice. Da var det stengt til 17:30 p.g.a. Intern Tilstelling. ringte 17:30 og fikk svar 18:45, det skal ikke være mulig å vente så lenge. På tide de ansetter flere folk på kundeservice. Stakkars de som jobber der og får all kjeften, den burde sendes til ledelsen ( hvis der finnes slik i dette firma )

Eidsiva Bredbånd har totalt 61 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR