Eidsiva Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bestilte fiber hos eidsiva i fjor oktober ved at dei skulle koble det opp innan 3 veker det skjedde ikkje fekk ikkje fiber før i januar i år. Men da er ikkje alt eg har kjøyrt hastighets tester mangen gonger og det viser seg og at dwi ikkje leverer den hastigheten me hadde bestilt. Har vert i samtale med dei i fleire månader no og problemet er enda ikkje løyst. Styr unna detta selskapet
Øker prisene på fiber hver mnd og har monopol på bredbånd/fiber i mitt område. De er blitt subsidiert med kr 4 900 000,- fra Nkom, fylke og Stange kommune, min kommune. Når jeg sa ja takk til fiber fra Eidsiva understrekte jeg at jeg sa ja bare dersom det kom til andre tilbydere på fiberen. De sa at det kom det til å bli. Så derfor takket jeg ja. Dette var direkte løgn. Det lever de godt på.
Rett og slett svindel og kjeltringstreker. Ingen kundebehandlere gir samme svar, klarer ikke å svare på leveringstid eller priser. Narrer folk til å gå med på avtaler som de ikke klarer å si hva vil koste., leverer ikke i tide og har ekstreme bruddgebyrer for å komme ut av svindelen. Styr langt unna, det finnes mange seriøse aktører.
Etter 5 dager med telefonsamtaler for å løse tilkoblingsproblemet mitt, har det ikke blitt løst, og etter å ha ringt etter en tekniker har jeg ikke mottatt noe svar.
Sier opp mitt abonnement etter kontakt med kundeservice i forbindelse med poeng mottatt for manglende TV2 i måneder. Eneste aktuelle tilbud fra Eidsiva var da utilgjengelig fordi jeg måtte oppgradere dekoder for å kunne motta tilbudet, og prisen på ny dekoder overgikk besparelsen. Arrogante og uhyggelige folk på kundeservice når man endelig klarer å finne nummeret dit. Anbefales ikke!
Sender ut fakturaer med feil og forkjellige forfallsdatoen hver måned. Må stadig bruke tid på dette . Virker som de prøver å lure deg bevist . Etter bindingstid er det slutt på dem for min del . Useriøst , anbefales ikke .
Teknisk svikt som ikke er brukerfeil men en feil som kan repareres men som Eidsiva ikke prioriterer siden det er helligdager. Elendig start på 2023👎🏻👎🏻👎🏻