Eidsiva Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sender ut fakturaer med feil og forkjellige forfallsdatoen hver måned. Må stadig bruke tid på dette . Virker som de prøver å lure deg bevist . Etter bindingstid er det slutt på dem for min del . Useriøst , anbefales ikke .
Teknisk svikt som ikke er brukerfeil men en feil som kan repareres men som Eidsiva ikke prioriterer siden det er helligdager. Elendig start på 2023👎🏻👎🏻👎🏻
Feilfakturering, og dårlig teknisk support. + en grådig leverandør som lever godt på lokalt monopol, liten skrift i kontrakter og likegyldig kundebehandling. Styr langt, langt unna. Det finnes bedre aktører i bransjen. Du er herved advart.
Elendig kundeservice - nesten umulig å komme forbi førstelinje. Manglende kompetanse på første linje.
Hadde Eidsiva for 4 år tilbake.. da var det treg kundeservice og ustabilitet på deres tjenester. Fikk Viken Fiber og har vært strålende fornøyd!!! ble nå overført til Eidsiva Bredbånd automatisk.. da startet problemene igjen! Akkurat samme som for 4 år siden 😂og 189 kroner dyrere enn tidligere om jeg ikke binder meg (gammel kunde) til 12 måneder.. aldri i verden! Lykke til! Dere kommer til å tape mye kunder nå. Var så fornøyd med Viken Fiber.
Det er problematisk med for få tilbydere. Da blir det dyrt og kundeservice kan lene seg tilbake. Begge forhold er gjenkjennelige hos Eidsiva.net
Mangler internett i huset til stadighet. En ustabil fiberlinje fra leverandøren Eidsiva som ikke ser ut til å få bukt med problemet.