Eidsiva Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rett og slett svindel og kjeltringstreker. Ingen kundebehandlere gir samme svar, klarer ikke å svare på leveringstid eller priser. Narrer folk til å gå med på avtaler som de ikke klarer å si hva vil koste., leverer ikke i tide og har ekstreme bruddgebyrer for å komme ut av svindelen. Styr langt unna, det finnes mange seriøse aktører.
Etter 5 dager med telefonsamtaler for å løse tilkoblingsproblemet mitt, har det ikke blitt løst, og etter å ha ringt etter en tekniker har jeg ikke mottatt noe svar.
Sier opp mitt abonnement etter kontakt med kundeservice i forbindelse med poeng mottatt for manglende TV2 i måneder. Eneste aktuelle tilbud fra Eidsiva var da utilgjengelig fordi jeg måtte oppgradere dekoder for å kunne motta tilbudet, og prisen på ny dekoder overgikk besparelsen. Arrogante og uhyggelige folk på kundeservice når man endelig klarer å finne nummeret dit. Anbefales ikke!
Sender ut fakturaer med feil og forkjellige forfallsdatoen hver måned. Må stadig bruke tid på dette . Virker som de prøver å lure deg bevist . Etter bindingstid er det slutt på dem for min del . Useriøst , anbefales ikke .
Teknisk svikt som ikke er brukerfeil men en feil som kan repareres men som Eidsiva ikke prioriterer siden det er helligdager. Elendig start på 2023👎🏻👎🏻👎🏻
Feilfakturering, og dårlig teknisk support. + en grådig leverandør som lever godt på lokalt monopol, liten skrift i kontrakter og likegyldig kundebehandling. Styr langt, langt unna. Det finnes bedre aktører i bransjen. Du er herved advart.
Elendig kundeservice - nesten umulig å komme forbi førstelinje. Manglende kompetanse på første linje.