Eidsiva Digital har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
gjentatte problemer siden høst 2024. Betaler for 1000/1000 mbps, får toppen 189 Mbps i nedlastningshastighet og toppen 60 Mbps i opplastningshastighet. I skrivende stund har jeg resultat foran meg på 76 Mbps i nedlasting og 0 i opplastning. Kjørte en test til. Litt bedre 126 Mbps i nedlastning og 16 i opplastning. Dette ustabile dritet tar all energi ut av meg. For det handler om hvor mye penger jeg bruker på noe jeg ikke får. Går de i Eidsiva på butikken å betaler for matvarer de ikke får med seg? Hvor er logikken? De har vært her hjemme å skal ha det til at alt er i orden. Selv om hele hjemmesentralen måtte byttes ut, for den var visst utdatert (fun fact: jeg sa dette da vi flyttet inn i nåværende leilighet. Jeg bestilte en ny til mitt nett da tidligere leietakere hadde den jeg ble tvunget til å bruke). Jeg har kjørt flere tester flere dager over måneder. Sendte dette på e-post igjen å tryglet om å få lov å gå fra avtalen. Dette nekter de å imøtekomme meg på. Jeg har betalt flere tusen kroner i mnd for noe jeg aldri mottar. At det går an å holde på slik begriper jeg bare ikke. Jeg har tre forsterker bokser rundt om i en leilighet på 90 kvadrat. Ingen hinder, ingenting. Likevel ligger det altså bare på meg. Alt er noe galt med mine enheter og mine måter å sette opp wifi punktene på. Likevel viser alle enhetene mine like dårlige resultater. Jeg gjorde akkurat slik dems montør anbefalte. Det funket, i nøyaktig 1 minutt. Deretter raste hastigheten rett ned igjen. Det tar 20 timer for meg å laste ned et spill på Xboxen min. Jeg har dokumentert alt, alt av informasjon har dem fått. Men siden installør var innom, da er jo alt greit. Ingen problem, bare kunden som er vanskelig. Denne holdningen deres er helt ute av mål. Man sitter ikke her for moro skyld å skriver e-poster om klage. Det ville jeg helst sluppet. Men når jeg opp til flere ganger daglig må bytte over til mobil nettet mitt fra Telia for å bruke nett, da mitt 1000/1000 Mbps nett ikke fungerer? Selvsagt blir man irritert. Men igjen, null poeng å kontakte dere. Selve dokumentet som viser målingene denne såkalte installøren fikk, vil dem ikke sende til meg på e-post. Ingen form for mulighet for å se dette dokumentert. Meget rart. Høres ut som dem ikke ønsker å samarbeide med kunden. Stritter i mot. Ikke ei eneste krone har jeg fått i rabatt for alt jeg har måtte styre med. De er penge griske og leverer laaaaaaaangt ifra det du betaler for, så vær så snill å styr unna! Nettopp kjøpt bolig? Leilighet? Leier ledighet? Styr unna! Her får du ikke det du betaler for. Dette er ingen overdrivelse da jeg slett ikke pleier å dele slikt på nett, men her vil jeg genuint hjelpe andre før de er like dumme som meg. Hastighet på mobil nettet mitt fra Telia er raskere, bare for å sette ting i perspektiv. Dette har dem også fått på e-post, men denne såkalte installøren er jo jesus i dette tilfellet. Ingenting kunden sier er reelt så lenge installøren sier alt er ok. Til Eidsiva: gjerne send dette dokumentet nå da, hvis det hjalp for meg å legge ut dette offentlig. Tviler på det hjelper men det hjelper kanskje noen kunder som styrer unna dere. Og da er det verdt det. Makan til energi tapping skal man lete lenge etter. 0 av 0 stjerner.
Fungerer tilfredsstillende og er blitt bedre totalt sett.
Hei, Jan! Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi jobber stadig med forbedringer, så det er fint å få tilbakemelding på dette. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Eidsiva Digital
Stabil leveranse, og god informasjon om evt utkoblinger. Godt samarbeid med Altibox, som fungerer veldig bra. Enkelt å forandre på kanaler på hjemmesiden. Eneste minus er at det er dyrt.
Hei, Eirik! Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med tjenesten. Når det gjelder prisen, så forstår jeg at den føles høy. Jeg kan likevel forsikre deg om at våre veiledende priser skal ligge på nivå med markedet forøvrig. Noen vil ligge litt over oss i pris og noen litt under. Mvh Eidsiva Digital
For dyrt! Når inntektene er 3.7 milliarder etter skatt behøver man ikke hele tiden belaste kundene med høyere priser.
Hei, Lope! Vi forstår godt at pris er viktig, og vi setter pris på at du tar deg tid til å dele din mening. Det er helt riktig at selskapet har solide resultater, men mye av overskuddet reinvesteres i utbygging, vedlikehold og forbedring av nettet — slik at vi kan tilby stabilt, sikkert og raskt bredbånd over store deler av Innlandet, også i områder der det er dyrt å bygge ut. Vi jobber hele tiden med å holde prisene så konkurransedyktige som mulig, samtidig som vi opprettholder kvaliteten og sikkerheten kundene våre forventer. Vi setter stor pris på deg som kunde, og håper vi fortsatt kan levere en tjeneste du er fornøyd med. Mvh Eidsiva Digital
Eidsiva har ingen konkurrenter och kan därför sätta vilka priser de vill, hutlösa priser.
Alt for dyrt. De tar seg alt for mye betalt. Betaler ca 17000 kr i året for tv og internett.
Hei, Geir. Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du syns det er dyrt. Sammenlignet med de veiledende prisene til de andre aktørene i markedet så ligger vi ganske likt. Billigere på noen produkter og litt over på andre. Det vil være vanskelig å matche konkurrerende introduksjonstilbud som gir en god pris de første 6 eller 12 månedene før prisene øker. Mvh Eidsiva Digital
Hastigheten fluktuerer. I snitt er farten litt høyere enn ved mobilt bredbånd. Men så fluktuerer det ned i null og da bryter kontakten. Etter en drøy uke har vi endelig fått nett i mer enn en kontakt av gangen. Etter mange timer med privat betalt fagperson, og Eidsiva har pekt på alt vi må gjøre for å forsøke å finne feil med manglende oppkobling, så får vi beskjeden om at routeren ikke fungerer som router når den står i bro ;eneste måten å være sikker på at wifi er av. Med ny router innenfor Eidsivas router som ikke er ruter får vi altså nå svært skiftende fiberlevering av lav kvalitet. Mobilt bredbånd var mer stabilt.
Hei, Janne! Takk for din tilbakemelding. Den setter vi veldig stor pris på. Det var synd å høre at du sitter med denne opplevelsen. Jeg vet det sitter mange dyktige mennesker rundt her som gjerne vil hjelpe, så jeg anbefaler deg å ringe 612 00 612 for å få hjelp av teknisk support. Jeg er helt sikker på at de klarer å finne en god løsning til deg. Mvh Eidsiva Digital