Meny

Eidsiva Bredbånd omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 87 innen
bredbåndsleverandør
4%
anbefaler
Eidsiva Bredbånd

"Dyrt, monopolisme, utnytter"

Omtale om Eidsiva Bredbånd skrevet av Lasse for 30.12.2019 14.14

Eidsiva Bredbånd har totalt 25 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Eidsiva Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, monopolisme, utnytter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi ble tilbudt bredbånd på vår fritidseiendom. Vi har nå hatt bredbånd noen år hvor vi synes prisen har vært på grensen. Etter en stund ser vi at de har "Hytte" abonnement som hadde passer oss bra. Kontaktet de angående dette, men fikk bare et overlegent svar om at vi ikke hadde rett på hytte abonnement. Jeg la frem dokumentasjon fra kommunen som viser at eiendommen er regulert som fritidseiendom, men de nekter plent. Synes det er rart at de har sin egen definisjon på hytte. Nå øker de prisen kraftig og prøver å pynte på det med å øke hastigheten, noe vi ikke trenger. Om du ønsker bra kundeservice vil jeg holdt meg langt unna Eidsiva Bredbånd.

Bytt.no
"Dyrt, monopolisme, utnytter" skrev Lasse om Eidsiva Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Eidsiva Bredbånd?
Gjør som Lasse og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Eidsiva Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Se etter andre"
1 syns denne omtalen er nyttig

De tror nå at de er enerådende i visse distrikter og øker prisene dramatisk. Vi blir påtvinget andre hastigheter i abonnementet enn det vi trenger og de øker da prisen med ca 30%. Kundeservice gir rett og slett blaffen i kundene da det virker som de svarer en av hundre henvendelser. Skylder på at de har problemer med utgående mail men er de en nettleverandør skulle de vel klare å få orden på det skulle man tro. Dekning med levert ruter er meget dårlig så skal man ha dekning må det kjøpes ny. Som vanlig et dårlig unnskyldende svar fra kundeservice hvorfor det er slik.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fiber med 639 kr i mnd ikke lengere interessant"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har tegne avtale for 3 år siden da prisen var 429 kr i mnd men nå vil de har 639 kr i mnd. Jeg syns slik prispolitikk er rett og slett frekk. Ser også ikke forskjell i hastigheten om det vært tidlig 30 mbs eller i dag 100 mbs. Bare tull, må søke etter noe annet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Velg andre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette holder ikke mål, lovet tilbud ikke holdt, ullent svar fra kundeservice. Har vi hatt andre bredbåndleverandører hadde vi valgt annerledes. Hatt ADSL fra Telenor, helt en annen klasse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dyrere og dyrere !"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisen for fiber har økt med over 28% på to år. Nå sist så avsluttet de den hastigheten/abonnementet jeg hadde og flyttet meg opp til dobbel hastighet og la på 110 kroner på prisen :(

Eidsiva Bredbånd har totalt 25 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR