Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger sier at installasjon skal skje snarest. Etter 60 dager har fortsatt ingenting skjedd. Forsøker å avbryte avtalen og reklamere på misvisende informasjon, men får tilbake at da må jeg betale bruddgebyr på 4500,-. Slu selger og dårlig kundeservice
Veldig ustabilt nett som faller ut HELE tiden. Hastigheten er som forventet, så ikke noe å utsette på den.
Hjemmesentralen har store mangler på hva man kan styre selv, bla. er det ikke mulig å sette opp gjestenettverk eller å se IP på enheter som koblet på.
Blir dårligere og dårligere, fra å hakke til at jeg nå ikke kommer på nett hverken på telefon eller pc. Frekk fyr på kunde"service" hevder jeg har en kjempebra deal. Ikke imøtekommende i det hele tatt og lyttet INGENTING. Da man ikke kommer på nett har man jo ingen bra deal... men de skal prøve å selge deg fler tjenester, kanskje levere det man har betalt for først
Om du ønsker å ha et stabilt dårlig internett, og samt få feilmeldinger hver dag om problemer i nabolaget så er Telia Bredbånd tingen for deg. For deg som ønsker å spille med konsistent ustabilt og hakkete gameplay så er Telia tingen for deg. Minimum 30 i ping hele døgnet kommer også med på kjøpet. Har du Lyse tilkoblet, eller mulighet til å bytte til Lyse..... Gjør det med en gang
Jeg er veldig misfornøyd med Telia trådløst bredbånd. For det første spurte jeg FØR jeg inngikk avtalen om de støttet bridging, siden jeg har eget nettverksutstyr. Tre ulike personer sa at ja, det gjør de. Bestilte så og fikk installert, og så viser det seg at de ikke støtter det allikevel. For det andre er internettforbindelsen ustabil. Den kan være oppe noen dager, og så mister den forbindelsen. Og da må modem+ruter restartes for å kunne koble seg på igjen. Helt utrolig! Nei, dette er elendige saker. Det eneste positive jeg kan si er at de skjønte at den bindingstiden kunne de se langt etter.
Ok bredbånd, litt lang tid får å få svar hos kunde servis
Vært kunde i ca. en år nå og har egentlig vært fornøyd med internetten når den har fungert. Hastigheter er ikke helt opp mot 50Mbps men det duger, noe høy ping som er å forvente på trådløst brebånd. Men etter et strømbrudd den 27.10.21 mistet vi dekningen. Ringte kunderservicen og etter 2 dager på telfonen fant vi ut at de har sprengt kapasitet på vår celle. De har med andre ord solgt ut flere abonomenter enn de greier å levere. De hadde ingen planer om å fikse opp i feilen, de sa bare at vi skulle si opp abonomentet uten å få noen bruddkostnad... Helt elendig måte å behandle kunder på, veldig irritere de ettersom at prisene er gode i forhold til mange andre leverandører som kan levere her.
Jeg har mobilt bredbånd, bestilte fra Getz. Som så ble kjøpt av Telia. Og jeg sa det var for online spilling bla... Jeg har ikke hatt en eneste dag med åpen, nat port.Streng, er standarden. Til tider kan jeg bare glemme å spille. Jeg har krav på at de skal fikse det, men tror du de bryr seg?... Styr unna Telia!
Fikk en selger på døra som skulle gi meg norges beste tilbud på pakke med bredbånd og tv. Fikk tilbudet litt senere. Da var jeg byttet ut med min avdøde bror + adressen var til naboen. Skrev en sms til selger og sa at jeg ikke ville ha noen kontakt med ham noe mer. Fikk svar tilbake at det ville ikke han heller. Ingen unnskyldning, eller dette skal jeg ordne opp i.
Har hatt Get og nå Telia (etter oppkjøp) på flere adresser. Håpløs gammeldags teknologi med dårlig hastighet og veldig ustabilt. Når du får tak i noen på kundeservice er de hyggelige og stort sett flinke. Men det hjelper jo ikke når feilen er at de leverer internett via gamle coaxkabler ment til gamledagse analoge tv signal.. De er dessverre eneste leverandør mange steder, så man er ofte stucked med deres dårlige internett…
Fungerer greit når det fungerer. De gir dårlig/kort/generelt varsel i forkant av vedlikehold/arbeid (planlagt nedetid) som nesten alltid gjøres på dagen fremfor om natten.
Etter at Telia tok over driften til Get har ting gått fra dårlig til helt håpløst. Get hadde sine utfordringer som smittet over på oss kunder, men ingenting i forhold til nå. Du må sette av en halv arbeidsdag (minst) hvis du trenger å komme i kontakt med noen hos Telia. De har en ikke-eksisterende kundeservice. Kvaliteten på tjenestene deres er nedadgående. Betaler stadig mer for bredbånd på samme hastighet men mer flere avbrudd og "hiccups" enn før. TV-leveransen er skiftende, og bilde-kvaliteten (ved strømming) ikke på topp. Telia boksen vi fikk var så treig at vi klarte ikke bruke den. Heldigvis fikk vi sagt den opp. Vurderer sterkt nå å si opp hele TV-leveransen, og heller kjøpe individuelle abonnement hos HBO, TV2, osv. (og strømme alt). Skulle gjerne ønske å bytte til en annen bredbåndsleverandør, men det monopolet som eksisterer på internett-infrastruktur her i landet lite kundevennlig og hindrer konkurranse. Jeg har heldigvis en annen mobil-leverandør, men det stopper ikke Telia i å ringe meg nesten måndelig for å høre om jeg, som er så "god kunde", ønsker å også bruke de som mobil-leverandør. Klarer ikke å uttrykke nok min misnøye med dette tragiske selskapet, deres produkter og leveranser, og ikke minst den totale mangelen på kundeservice og vilje til å gjøre kundene fornøyd. Null stjerner fra meg, men måtte gi minimum én her.
Du trenger en hel arbeidsdag for å tak i noen på "kundeservice". Etter det tar det uker og mnd med oppringninger hver gang det er noe galt
Klarer ikke å fikse feil, disse feilene bruker de gjerne veldig mange timer på. I dagens samfunn er det veldig viktig å ha internett slik at man får gjort jobben sin og skole arbeidet. Jeg anbefaler å velge et annet bredbånd som faktisk leverer.
skulle ha med telefon, men det klarte de å rote til slik at vi ga det opp å ta med telefon på bredbånd. skulle først kvittere et telefonnr. som var helt ukjent og aldri ble rettet opp. men likevel sendte de regning for portering.-