Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
avtale m telia TV og Bredbånd 369, kr men faktura gått opp 846 kr og telia bestemme selv for extra tjeneste og dette er ikke bra
Tregt. Ustabilt. Dyrt. Elendig kundeservice. Vært kunde i mange år i mangel på alternativer, men nå holder det. Unngå hvis du kan.
Ikke nok med at du må montere modem i et vindu, helst utvendig med kabler gjennom vinduet, og med beskrivelse om å plassere det x antall grader i himmelretning. Noe du selvsagt ikke får noe informasjon om på forhånd. For å få inn noe som helst av signal bør du ha skikkelig flaks med hvilken retning vinduene dine peker, eller er det jo bare å flytte huset av hensyn til Telia. Jeg er elektriker, men har ikke sjanse til å kunne streame noe uten en loading-sirkel på TV-en flere ganger om dagen. Ikke gå i fella og kjøp dette. Det er ren svindel. Og du er stuck med bindingstid for et år.
Ustabilt nett... "Vi har for tiden en feil som dessverre påvirker tjenestene du har hos oss. Vi jobber med å rette feilen, og beklager ulempene du opplever." Jobber? Tre dager med samme melding? Ingen vaktordninger i helgene...
Ustabilt nett og utfall opptil flere ganger i uken. Helst midt i en cupfinale, vmfinale etc. Veldig ofte i helger når kundesenter er stengt. Ville anbefalt til min verste fiende. Dessverre er man bundet til slike dårlige løsninger om man ikke bor sentralt. For all del, de er som regel hyggelige å prate med hvis man først får tak i de men det hjelper ikke når produktet er så dårlig.
Jævla misfornøyd! Får ikke den hastigheten jeg betaler for! Og det er ustabilt!
Hatt problemer ca hver 2.dag med at internettet dette ut eller ikke klarer å betjene streaming
Prisen har økt med 300kr i mnd uten noe beskjed. Når man ringer dem tar det 1 time for å snakke med noen og vedkommende klarer ikke å ordne noe som helst, må alltid vente at noen andre ringer deg opp men det skjer aldri.
Jeg har en 5g antenne og betaler for 200mbps nedlasting hastighet men det er skjeldent jeg når opp til 100mbps engang , og endå mer skjeldent jeg når det jeg betaler for som er 200 mbps. Kundeservice er veldig dårlig og de hjelper med nesten ingenting heller. Anbefaller ikke.
Dårlig hastighet og dårlig service. Samt at nettet faller ut, ofte. Stopper flere ganger daglig. 2 på nett, hastighet: 70mbit/s
Tregt nett. Betaler for fri fart inntil 100 giga. Får kun 3mb s uansett😂😂
Jævlig innpåslitne dørselgere, og i mitt tilfelle så har de vært her 2 ganger på 1 år med samme spørsmål om jeg ønsker og bytte til internettet dems, tror det var wifi internett ellno.
Dette er en totalt gammeldags og ubrukelig teknisk "løsning" som jeg dessverre brukte noen timer på å forsøke å ta i bruk - helt forgjeves og bortkastet.
Dårlig for flere å game samtidig i husstanden. Linjen er ustabil
Ustabilt nett målt over tid. Veldig vekslende hastighet og noen ganger bortfall. Mesh wifi i huset fungerer bra, men det er signalene inn som ikke funker. Betaler for en vare jeg ikke får. De nekter å gi rabatt eller redusere faktura, og sier at hvis jeg ikke er fornøyd kan jeg bytte til en annen leverandør. Antagelig vet de at Telenor ikke er bedre og fiber/kabel finnes ikke i mils omkrets. For liten konkurranse!! Elendig kundeservice.
Får stadig vekk meldinger om planlagt- eller uplanlagt nedetid i mitt område. Nå begynner det å bli litt for mye dessverre.