Meny

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Bredbånd
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 88 innen
bredbåndsleverandør
11%
anbefaler
Telia Bredbånd
Filtrer omtaler
18
10
4
42
259
Sorter omtaler etter
Viser av 333 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kort oppsummert; elendig kundeservice, løgn om hva som er sagt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Om du vurderer ny bredbåndsleverandør, velg for all del ikke Get. Føler meg lettet må som jeg hår over til ny leverandør, noe jeg burde gjort for lenge siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Treigt nett, driftsmeldinger flere ganger i uka"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter den andre driftsmeldingen denne uka om at Internett ikke fungerer, rant begeret over. Det har tatt alt fra 6-18 timer før Get får fiksa det de siste to ukene, og når man må betale ekstra per måned for i det hele tatt å ha nok hastighet til å kunne spille av en YouTube-video, så er dette uakseptabelt. Er dessverre påtvunget å ha Get i bofellesskapet, men flytter ut i august, så da blir det heldigvis bytting snarest.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt ubrukelig! Må oppdatere og restarte ofte da ting ikke fungerer som de skal. Kan ikke bytte da det ikke fins andre alternativer her.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendighet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er ingenting som er bra. Får aldrig fatt i noen levende mennesker bare en idiotisk maskin med standar svar. Vi får ikkje det vi betaler for. Eg er ikkje intresert i poeng på filmer og dritt, men manglar framleis tv2 og spar meg for desse dumme forklåringane på skjermen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service og dårlig nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt problemer med internett over lengre tid. Internett er i perioder ustabilt, og har de siste to ukene forsvunnet helt. Vi venter over en halvtime hver gang vi ringer til dem. Vi må også vente opptil en uke hver gang det kommer tekniker. På mandag var det bestilt tekniker med lift, men bare teknikeren dukket opp. Da måtte vi vente tre dager til før han kom tilbake. Nå kommer neste tekniker om en uke. I mellomtiden sitter vi uten internnett og bruker mobilnett for å google andre bredbåndtilbydere i området. Vi har gitt tydelig beskjed om at dette er uholdbar service, men de kan ikke gjøre noe mer for oss. Jeg prøvde å gi null stjerner, men det var ikke mulig. Elendig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt elendig!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det har lenge vært umulig å komme inn på TV. Og fra GET får jeg ingen hjelp, for de tar ikke telefonen. Hadde jeg visst dette hadde jeg aldri blitt kunde hos GET. Hos Canal Digital fikk jeg ihvertfall hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ingen tibakemelding/hjelp på feil montering av ledning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ringt en rekke ganger før å få de til å rette opp feil med montering av bredbåndet her. De hverken tar kontakt eller gjør noe. Ringte til slutt montøren som var her sist. Vi er uten nett opptil 13-timer om dagen. Værste og null servicen jeg har vært borti. Holdt på i 2 mnd nå. Skulle vært på TV 2 det her. Nå kan de egentlig komme og fjerne hele skiten. Pleier ikke å klage sånn, men nå er det jaggu nok.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Juks, svindel og ignoranse"
5 syns denne omtalen er nyttig

Get har en løsning på problemene. Skru hva enn det er du har problemer med av og på. Ferdig. De er ignorante, kunnskapsløse og graver så dypt at de vil at jeg skal ta skjermdump av nettfartstest. Verdens mest oppklarende ting er bilder man ikke vet hvor, når og hvordan de er tatt. Siste utvei er å sende en tekniker som VIL koste deg 1500 kroner i et håp å suge enda mer ut av stakkars uskyldige folk som blir svindlet av dette uprofesjonelle selskapet. Utrolig at de får holde på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Internettforbindelse som stadig forsvinner"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd et verre internett. Da man først har tilkobling er det kjempebra, men bare den siste uken har jeg 3 kvelder på rad opplevd tilfeldig tap av internettforbindelse utover kvelden som varer i minst en times tid. Forferdelig at det ikke er kundeservice utover kveldene. Kan ikke anbefale dette selskapet til noen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"What a suprise"
1 syns denne omtalen er nyttig

Næmmen, Get er nede... IGJEN. Atter en gang med ren lidelse, i swear to god. Hva er bra med get spør du? Vel, internettet deres fungerer til tider.. i noen minutter. Hvis du er heldig. Og hvis du er veldig heldig kan du kanskje få sett hele yt videoen din ferdig! Med begrenset kvalitet da. Hva kan bli bedre? Ha! Hva om dere bare legger ned hele bedriften og sparer alle for lidelsen det er å høre deres navn. Mine erfaringer: vel, jeg lever med dårlig nett.. GET it?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hadde gitt 0/5 stjerner vis det var mulig! Forferdlig internett!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Alt suge. Ingen ting funker. Det er nede hele tiden. Har over 900 ping. Ligger på 20 download og 10 upload. Det er helt katastrofe! Burde vært ulovlig å kjøpe get! Hvis de må endre noe får å gjøre det bedre så må de endre alt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Verste bredebånd noensinne"
3 syns denne omtalen er nyttig

Alt funka bra i en uke, så var det stopp. Nett funker ikke, hjelp er ikke mulig gitt. Håpløst. Valgte tv og nett, verste avgjørelse noensinne. Hadde nett via kobber i 3 år uten problem, med en uke med Get så er alt nede.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Simpelthen ikke godt nok!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen ting er bra. Alt kan bli bedre. Jevnt over ustabilt nett. Kundeservice svarer ikke på henvendelser. Do not Get.

Aleksander R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig, faller ut og dårlig hastighet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har Get, dekker et stort hus og det er bra, men faller ofte ut. Dårlig hastighet må restarte ruter ofte, hjelper bare i fem dager Max!!! Har ofte download på 5-50 Mbps også når jeg rester ruteren får jeg 100-150 download Mbps i fem dager Max og lav upload! Bytter så snart noen får fiber her! Aldri mer Get og Telia, dårlig, Telenor er 50 ganger bedre. Og kundeservicen er dårlig og lurer deg trill rundt og hver så snill og ikke bind deg med bedre hastighet, du blir bare rund lurt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nettet faller helt eller delvis ut flere ganger daglig etter "oppgradering" av linjen og sagem modem"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har bare hatt problemer etter at getboks 2 ikke var godt nok modem for hastigheten på min linje. Har bare hatt dårlige opplevelser med sagem modem. Har måttet byttet utstyr selv og hatt flerfoldige chater med KS der de stort sett bare går gjennom restart /sjekk av utstyr. KS oppleves som hjelpsomme og hyggelige, men det er fortsatt ingen løsning på mine problemer med tjenesten jeg kjøper. De virker veldig lite villig til å bruke penger på oppgradering av sin egen tjeneste teknisk sett.

Philip P. M
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"No redundancy"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bad network balancing Slow connection Not redundant, network is often down The connection is not redundant, they have not properly backed up their connection, meaning that the connection sometimes gets lost for hours because of poorly coordinated repairs, they just dont care. Those days the network is up, then it suffers regularly from poor network stability because they have not properly balanced and capped the connection to their clients. In the beginning speeds of 250 mbps were common, but the speed quickly went down to 85 mbps. On a bad day i have seen it as low as 250 kbps which is absolutely unacceptable.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har nå fått 5 stk airties 4920 for å dekke hele huset, men problemet er at wifi nettet er ustabilt. Telefoner og pc mister nett flere ganger daglig.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"
5 syns denne omtalen er nyttig

Verste jeg har vært borti. De bare lurer folk, jeg var i kontakt med en selger som sa at jeg fikk 3 måneder gratis og så mye bedre nett, men det gikk ikke 3 måneder med bedre nett for det første og for det andre så får jeg en regning på nesten 500,- som jeg ikke ble forespeilet.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bare feil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skrur hele tiden av alt hele tiden. Mistet alt viktige ting. Mistet kanaler på grunn av den gjerrigheten. Nekter å betale mer til tv2 men vi må betaler mye for bredbånd.

Roy L. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Jeg finner at Get holder sine kunder som gisler"
7 syns denne omtalen er nyttig

Monopolsituasjonen Get og Kanal Digital har skapt ved å dele bydelene mellom seg i Oslo skaper en situasjon hvor spesielt Get forsøker å presse prisene fra kanalene nedover. Det er et utenlandsk selskap som eier GET. De gjør hva de vil. For andre gang i år mister kundene viktige kanaler denne gang TV 2 som har den beste nyhetsdekningen. At de vil betale 100 millioner mindre til TV 2 er useriøst. Vi som kunder sitter igjen med et dårligere tilbud. For meg er det nyhetskanalen som er et stort savn. For meg så virker det som om det ikke er prisen for kundene som er viktig men et useriøst selskap som vil ha mer profitt til sine aksjonærer. På grunn av monopolsituasjonen så Har jeg ikke mulighet til å bytte slik det er nå i et sameie som har avtale. Men det er noe som diskuteres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og til tider bortfall av nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get har jeg slitt med i flere år. De har konsekvent dårlig nettforbindelse. Tidvis veldig bra (får de jeg ha betalt for), men dessverre så sjelden. I perioder er nettet helt borte også. Har brukt en formue på mobilt nett som jeg har for sikkerhets skyld. (Merk: fra en annen leverandør)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig skuffende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig stability og elendig mesh-system som følger med. Hyggelige og hjelpsomme kundekonsulenter, men systemer er rett og slett milevis unna det jeg forventer.

Karl H. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ett selskap som bevisst snyter sine kunder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble møtt av selger fra get i nabolaget. Det hørtes ut som en kjempeavtale og sa opp nextgentel Selgeren sa de betalte oppsigelsen og installasjon skulle være gratis og første måned også gratis. Og jeg forsikret meg om at det ikke var noen store engangsbeløp, men en uke etterpå får vi regning på 1417 kr. som var ett forskudd. Ringte kundeservice for og klage men jeg fikk ble beskyldt for juge så hold dere langt unna. Når man ansetter selgere som må lure folk for og skaffe kunder da er det ille. Jeg gjør alt jeg kan for få dette ut i media for dere der ute ikke la dere lure av lovordene til selgerne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Gjerrig firma etter at Telia tok over"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettet er tregt. Også online streaming, direkte, uten bruk av Wifi. (Stopper opp ofte for å buffre). Krangel om sending av TV 2 var prikken over i’en, eller kan jeg si punktum. Get skal ha TV 2 billigere enn andre kabelselskap, men er selv ikke billigere enn andre kabelselskap overfor sine kunder. Da har jeg kun ett ord; GJERRIG.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig til å hjelpe"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kom fort og installerte når vi inngikk avtale - over 6 uker har gått uten at de har utbedret feil. Vi får ingen tilbakemeldinger, de har ikke klart å sende ut en strømadapter på 4 uker... Jeg har egentlig ikke noe godt å si bortsett fra at de lovte mye før vi ble kunder og etterpå ble det stilt...

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR