Telia Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Treigt og lite brukervennlig. Tar veldig lang tid før noe reagerer. Og nei - det var ikke på grunn av nettet. Styr unna!
Internett detter ut flere titalls ganger i døgnet. Har vært i kontakt med kundeservice 7-8 ganger siden i mai. Greie kundebehandlere, men greier ikke å finne en løsning. Lang ventetid før man får svar.
Ekstremt mye nedetid ingen kompensasjon. Dårlig informasjon
Veldig stabilt linje, ikke hatt noe nedetid siden det ble montert i November.
Noe galt med bygget, heldigvis har hele blokka en avtale med dem. Dessverre betyr det ingen oppfølging og månedsvis med venting selv med dårlig forbindelse… når skal vi få bra internett igjen? 😭
Styr UNNA! Disse spekulerer i merkostnader og gjør det serdeles vansklig å være kunde, prisene endrer seg også etter noen måneder uten verken varsel eller begrunnelse
Mye brudd på signaler, generelt dårlig kundebehandling. Noen hederlige unntak. Lang ventetid ved kundesenter.
Funker greit , skulle bare ønske di kunne levere høyere hastighet til der jeg bor .
Dyrt og mye ustabilt nett. Må resette ruter i hytt og pine.
Nette funker fint men får ikke spillt online siden nat type å upnp delen av nette mitt ikke funker
Min telia faktura har gått opp 40% på 2 år uten at jeg egentlig har fått noe begrunnelse på det. En annen ting er at supporten dems ikke kan noe om internett support
Holder ikke mål, henger seg opp konstant og ender opp med at alt som har mulighet for det går på 4G/5G automatisk. Har hjemmekontor og har tilgode å gjennomføre et møte uten at jeg blir kastet ut eller "fryser", selv med 5 forsterkere koblet opp i huset. Elendig!
Ofte er det feil på nett..så vi er uten nett gjerne 1 1/2 døgn noen ganger 1 døgn..og det er ikke greit. Med tanke på hvor mye man betaler i mnd.
Har hatt tråløst 25 i 3år og fungert perfekt,ser på viaplay,discovery+tv2 play osv,nettradioer og data er på samtidig og stopper aldri opp eller noko tull,bruker shield pro og sony android tv og fungerer greit på begge!
Ustabilt Internett fra dag en. Kundeservice er omtrent umulig å få tak i, og når en gjør det så bekrefter de at de kan se at det er problemer med tilkobling og hastighet. Løsning har de ikke. Har 100m/bit linje som leverer 2-10m/bit, mao, helt ubrukelig. En betaler for et produkt en ikke får.
Jeg har ringt og ring uten og få svar, har chattet med en fyr i en halvtime for å få hjelp, men plutselig avsluttet han chatten uten at jeg ble hjulpet. Har prøvd og skifte ruter uten at det har hjulpet. Nå blir det jul uten wifi og internett. Trodde vi hadde kommet lenger, helt amatørmessig og useriøst av et av Norges største selskap. St de får lov!!