Nettlinjen går ned nærmest ukentlig, stort sett på dagtid (dvs. uanmeldt vedlikehold), og man får lite for pengene sammenlignet med andre, store leverandører.
Vi er dessverre bundet til Get gjennom avtale i borettslaget. Vi har en leilighet på 80 kvm og opplever store problemer med nettverket i leiligheten. På kjøkkenet og soverommet er det knapt dekning, og på stua så faller nettet bare ut innimellom. Har måttet restarte og resette Get-boksen så mange ganger i forsøket på å få et litt mer stabilt nett. Get har ingen forslag til hva man skal gjøre. De foreslår å restarte og sier at de ikke har noen feil i sitt område. Vi har flere produkter fra Get, og kundeservice er elendig på alt sammen. De som jobber der virker som de kan lite om sine egne produkter, og selv henvendelser via nett blir ikke besvart.
Lite forståelse for problemet, lite løsningsorientert, lite kunnskap, veldig lang ekspediteringstid.. dårlige greier, vi bytter til noen andre leverandører, blir helt sikkert bedre!!
Har aldri har problemer med Get de årene jeg har hatt tv og bredbånd fra dem. Får alltid en sms om det er problemer i nærområdet og en sms når det er fikset. Har nå 500/25 men skulle ønske som mange andre at opphastigheten kunne vært høyere.
Stadig ute av drift, skal man betale full pris på dette?? Hva har der tenkt å gjørefor å forbedre dere? Dette holder ikke mål hvis jeg skal fortsette som kunde hos dere.
Fiber til over 800kr i mnd og så virker det kun 60% av tiden. Til tider faller det helt ut og da må vi vente flere dager på tekniker. Umulig å streame film da det faller ut.
Satt først en time i telefonkø. Trengte hjelp med router innstillinger. Fikk beskjed om at det var utenfor deres ansvarsfelt å hjelpe. Merkelig. Routeren har jeg jo fått av Get. Helt innafor å forvente litt hjelp med deres produkter synes da jeg. Etter å ha sagt at de ikke vil hjelpe meg, presterer dama å spørre om det er noe mer hun kan hjelpe med. Tydeligvis ikke. Bor dessverre i borettslag og kan ikke skifte leverandør, så er "stuck" med dårlig router, med lite til ingen instillingsmuligheter, kan ikke spille online på mange spill blant annet.
Hva er bra? - Nettet er stabilt. - Får 1000/50 nettet jeg blir lovet. - God kundeservice! Hva er dårlig? - Kunne gjerne gått over til synkront fiber og ikke hybrid fiber som de har per dags dato. Trenger den fine 1000/1000 linja haha :D - Ønsker enda sterkere nett. 2-3 GB fiber linje ned hadde vert nice :D Ellers fantastisk!!! :)
Et stort borettslag på flere hundre boenheter har nå byttet til Get tv og bredbånd. Den nye dekoderen kan ikke en gang brukes fra samme sted som den gamle og krever at jeg nå må dra å kjøpe ny tv benk eller abonnere på en dekoder fra Get som de skal ha 49/mnd + 99/mnd om det skal gjøres opptak + 59 i fakturagebyr... Den nye dekoderen kan ikke være inne i tv benk med en normal hul IKEA dør i mellom. Tv kontrollen ser ut som den er hentet opp av esken til boks-tv'en vi hadde i 02, og er kun "Old School" Infrarød i 2019.. Hold dere unna GET så lenge som mulig! Det er heller ingen hjelp å få fra Get som mener at jeg må se på TV med åpen skapdør for å kunne bruke den fra der de monterte den...
Måler kun 14 mb/s nedlasting, betaler for 150, dette er etter at de satte opp prisen og såkalt økte hastigheten til 150. Flere som opplever det samme?
Ingen ting er bra med Get. Jeg har både fiber og tv fra Get og ingen av delene virker som de skal. Velg en annen leverandør...
Ikke mye positivt her dessverre. I beste fall ustabilt. Har hørt rykter om gode løsninger og muligheter, men har virket for sjelden til at har fått testet. Ser stort sett en rød ring som spinner.
Nettet detter ut hele tiden, får ikke brukt Netflix, Play funksjonen eller Apper, milt sagt veldig dårlig opplevelse.
+Relativt stabilt der jeg bor. +Får nesten det som er lovt (500 mbit). -Veldig dyrt for hastigheten.
Om du har mulighet, styr unna dette selskapet, om du da ikke vil bli behandlet som en komplett idiot, bli totalt ignorert og aldri bli lyttet til. Dessverre så har borettslaget jeg bor i avtale med dette talentløse selskapet, ellers hadde jeg byttet leverandør for tv og nettjenester for lenge siden.
Veldig god kunderservice med rask levering av produkt. modem og mikroboks tok bare noen minutter og koble opp og nettet og tven var igang like etterpå. Jeg er veldig fornøyd med hvor lett og hvor raskt det har vært.
Har kommet ut av tellinga men tror vi har byttet 6 bokser for TV. Ingen beklagelser, refusjon, forbedringer osv. Mnd pris steg uten varsler. Nå er det slutt. Bytter leverandør i morgen.
Mistet alle tjenester fra Get. De må sende tekniker og første ledige er om 6 dager!! Man kan altså risikere å være uten nett i nesten en uke som Get-kunde. Og dette betaler man godt over 1000 kroner måneden for!
Et helt elendig og ubrukelig produkt. Tregt og faller ut slik at omstart / reinitialisering kreves opptil flere ganger i løpet av en TV kveld. Rett og slett håpløst! Bytter umiddelbart tilbake til Lyse.
Dårlig produkt og elendig kundeservice. Produktet gjenspeiler de ansatte! Dersom du er ute et solid produkt og er opptatt av god kundeservice, anbefales ikke Get!
Get øker hastigheten og setter opp prisen. Gang på gang. Dette gjør at minimumsprisen på bredbånd øker, hvor igjen folk som ikke har nytte av 75mbit ++ ser seg nødt til å betale for det. I tillegg byr de på markedets dårligste dekoder (Get Box II), hvor sirup langt i fra er beskrivende nok. Dette er klare tegn på at konkurransen er hemmet, og at monopolismen fortsatt står sterkt i flere geografiske områder i landet. Get burde skamme seg.
Vi betaler for 50 mbps, men realistisk hastighet er 1-3 mbps. I tillegg slutter nettet å fungere (0 til 0,3 mbps) flere ganger daglig. Om Get 2 boksen er dårlig eller om bredbåndet som Get tilbyr i seg selv er dårlig vet jeg ikke, men resultatet er at nettet er helt forferdelig. Prøv en annen bredbåndsprovider!
Vi har hatt fiber fra Get i sameiet i et års tid nå og jeg har ingen ting å utsette. Det har vært nede to-tre ganger på et år, men aldri så lenge at det er plagsomt. Får levert akkurat det jeg betaler for. Har tilgang til, men bruker ikke deres linjere TV-tilbud (hvem gjør vel det i disse dager?).
Tafjord Kraft som jeg har fibernett av, byttet tv leverandør til Get og jeg har bare hatt problemer. Ufrivillig Get tv i stua som jeg vurderer å si opp. Ingenting virker som det skal og direktekanaler bare står å laster.. gjerne med lyd. Dritlei hele "overgangsfasen" . Det skal ikke være sånn og dette betaler vi for. Rett å slett dårlig gjort!
Jeg har hjemmekontor og er avhengig av et fungerende og stabilt internett. Jeg reiser en del i jobben, ca 50% av tiden. Likevel opplever jeg 10 brudd-tap av nettforbindelse bare i 2019. Er jeg bare uheldig eller har det vært flere brudd? De på kundeservice er greie og kan ikke for at teknikken er så sårbar. Det hjelper lite og de tilbyr refusjon/avslag pr tapte dag. Det er for dårlig og jeg sjekker andre aktører.