Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telia trådløst bredbånd 100\50 Fungerer fint ut prøvetid\åpent kjøp periode deretter er dessverre historien en helt annen 2\3 deler av hastigheten er plutselig gått opp i røyk (30\15) Spurte Telia angående dette hvor de da skylder på etter hva jeg forstod det som For lav kappasitet i forhold til antall tilknytede brukere opp mot gitt basestasjon Oppsumert tar altså etter min forståelse Telia på seg flere kunder innen for et gitt område enn hva egentlig utstyret dem har til rådighet er kapabelt til å håntere å kunden sitter igjen med svarteper.
Får ingen kontakt. Tar ikke telefon. Har ingen å kontakte. Har ikke mail. Gjør feil hele tiden.
Har hatt Telia i et par år og fikk tilbud om nytt 5G utstyr. Utstyret ble tilsendt, men de fikk det aldri til å virke. Ble tilslutt anbefalt å si opp abonnementet da det var kapasitetsproblemer fordi de har solgt for mye. Gamle kunder må altså vike for nye i Telia. Værste kundebehandling jeg har opplevd noensinne
Kundebehandling som ikke fungerer, ber meg grave opp kommunal vei for å fikse brudd på kabel fra deres koblingsboks
Ustabilt og til tider ubrukelig. Regner eller snør det mye er det ekstra dårlig. Telia lovet at 5G bredbånd skulle snart bli tilgjengelig men nå vet de ikke når det evt kommer til å skje..
Telia bredbånd leverer ikke til forventningene. Det er stadig feil og avbrudd i tjenestene og de bruker lang tid på å rette opp i feil. Kostbart å drifte hjemmekontor via mobil (annen lev.)
Ganske dyr på tv pakkene sine. Endrer utseende uten å si ifra, mange oppdateringer
Litt ustabilt til tider, plutselig så er det ingen dekning.
Dårlig nett generelt. Altfor mye driftsmelding som sier det er noe galt. Fikk tilsendt nye rutere 3 ganger og de glemte å aktivere de hver gang. Flere dager uten nett og ingen informasjon fra de om hvorfor.
Funker ikke i det hele tatt. Får ikke set på serie uten av vi blir kasta ut pga nettet
Elendig kundeservice, umulig og ha en seriøs samtale ang pris på bredbånd, virket bare helt useriøst. Selger presser for og få et JA via tlf.
Ustabilt nett til tider. Ofte 'arbeid i mitt område'. Umulig å kunne kontakte de. Og når du kommer igjennom så lager de en sak på det, men ingenting skjer. Styr unna!
Så lenge ting fungerer er det helt ok - men trenger du hjelp - glem det😡
Etter en runde med telia support sitter jeg igjen med magesår, hjerteinfarkt og en overbevisning om at telia hater kundene sine (og kundebehandlerne). Det er for mye som ikke virker/bevisst trenerer/forvirrer til å ramse opp her, men det beste var å trykke 1 for å bli ringt opp igjen av telia, og når man blir ringt opp igjen, blir mann satt tilbake i kø! Utrolig!
Har forsøkt å nå kundeservice her for å endre adresse (si opp bredbånd på gammel adresse og be om tilbud på ny). satt i telefonkø i 25 minutter og gav opp, i chattkø i over en time (teknisk feil så måtte forsøke igjen), gav opp der og. kom til slutt gjennom etter 1,5 time i telefonkø i dag. Helt uholdbart. Har heller ikke fått den hastigheten vi har betalt for.
Svært ustabilt og dårlig. Avtale med borettslag der vi på to mnd har mistet nettet i mange timer uten forbedring. Frarådes på det sterkeste til alle privatpersoner og borettslag/sameier.