Meny

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Bredbånd
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 88 innen
bredbåndsleverandør
11%
anbefaler
Telia Bredbånd

"Nett detter ut, og tale og bilde henger ikke sammen."

Omtale om Telia Bredbånd skrevet av Borghild for 04.08.2020 09:17

Telia Bredbånd har totalt 325 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Borghild
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Nett detter ut, og tale og bilde henger ikke sammen."
3 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du ønsker å ha tale og bilde ikke henger sammen, så velg get. For det er tilsynelatende helt ok.🤬🤬.. Har nå prøvd å komme oss ut av det, men dette er vist ikke noen feil, som er av en sånn betydning at vi kan kreve å komme oss ut av avtalen.

Bytt.no
"Nett detter ut, og tale og bilde henger ikke sammen." skrev Borghild om Telia Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telia Bredbånd?
Gjør som Borghild og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig dårlig hastighet og kundeservice. Jeg skjønner at folk på 70+ kanskje ikke prøver å restarte ting når det ikke fungerer som det skal, men når jeg på 25, for sikkert 100. gang ringer inn fordi nettet enten ikke fungerer eller er supertreigt, så trenger du ikke be meg slå av og koble fra ruteren, vente et par minutter før jeg restarter den, for det har jeg gjort minst 5 ganger før jeg ringer. Jeg gidder jo ikke sitte 30 minutter i telefonkø, hvis problemet kan løses så enkelt som å restarte ruteren.. Har ikke noe valg da jeg bor i leilighet, og sameiet har avtale med Get, men føler meg svindlet som må betale ekstra for å få levbar hastighet på nettet <--- Den er for øvrig kun levbar dersom jeg trekker ledninger gjennom hele forbanna leiligheten for å ha kablet tilkobling til både PC, Xbox og PS4. Leiligheten ser ikke ut, men det får bare være. Styr unna Get, da de ikke leverer det de lover, svarer ikke på telefon og bryr seg ikke om sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige greier"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet minst 50/50 med den nye løsningen wifi 6. aldri testet mer enn 30/10 her. Etter kl 18 på kvelden er nettet totalt ubrukelig og tester da 5/1 maks. Kundeservicen til Get er forferdelig dårlig. Virker som at de ansatte har fått for dårlig opplæring da de ikke klarer å svare på noe som helst. Styr unna dette tullet her.

Lysekunde
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Get burde vært fengslet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Verste selskapet jeg har vært borti. Fra kunderservice til tjenestene og brudd på avtalen har jeg aldri sett maken til. Fortjener ikke en stjerne engang. Stenger bredbånd for hver filleting. Og fakturene som man aldri skjønner noe av fordi dem har lagt på så mye tekst og priser og trukket ene og andre og man avtaler å betaler en fast sum hver måned men får forskjellige høye regninger. Kundeservice får man tak i etter flere måneder og når de først svarer så skal de være stae. Selger sier noe annet og selskapet noe annet. En regning som skulle vært betalt for 7 dager siden som jeg dessuten er uenig, men det gjør at de stenger internett idag. Veldig bra. 3 dager før kontrakten uansett er ferdig. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Zarmina B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk dårlig hastighet og til tider ingen nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble kunde for ca en mnd siden. Gikk først en uke uten nett og måtte bruke mobildata for å kunne jobbe hjemmefra, ingen kompensasjon fra Get. Har i ettertid slitt med ustabilt nett. Betaler for 750/750 men er heldig hvis jeg får over 100. Har også betalt for wifix som skal gi samme hastighet i hele huset men det er bortkastede penger. Har allerede brukt mange timer på tlf med kundeservice, men de må sjekke med underleverandører før de kan svare meg?!? Hadde jeg stått fritt til å velge leverandør så hadde jeg byttet! Vil ikke anbefale til noen!

Telia Bredbånd har totalt 325 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR