Bredbånd

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
10
av 12 innen
bredbåndsleverandør
15%
anbefaler
Get Bredbånd

"I 13 år har de loppet kunder her og tatt seg godt betalt for tjenester det ukentlig er problemer med"

Omtale om Get Bredbånd skrevet av Fred K for 03.09.2018 01.37

Get Bredbånd har totalt 115 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"I 13 år har de loppet kunder her og tatt seg godt betalt for tjenester det ukentlig er problemer med"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er INGENTING som er bra med GET. ALLTID problemer, og at du får melding når det «oppdages» feil er bare tull. Ukentlige feil dvs. INGEN signaler...alt er dødt, og det har i 13 år ALDRI vært en feil hos meg.. alltid hos GET. MANGE. Feil skjer selvsagt på kveld/natt, og da kan du ikke melde fra om det.. da blir heller ingen orientert, og kan du kun klage på skjema, som de tar 4 dager for for å svare... De er svindlere rett og slett. Alt ser stuerent ut på nettsiden, men om du kan unngå disse grådige kyniske sleipe useriøse svindlere, så gjør det... Avstanden mellom det de forespeiler og virkeligheten er gigantisk, men penger skal de ha.. Vil du ha problemer uten å komme noe vei så bruk GET.

Bytt.no
"I 13 år har de loppet kunder her og tatt seg godt betalt for tjenester det ukentlig er problemer med" skrev Fred K om Get Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Get Bredbånd?
Gjør som Fred K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Get Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Bjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get fakturer nesten alltid 799,- dersom du aksepterer å få teknikker."
3 syns denne omtalen er nyttig

Bytt hardware - boks, modem, antennekontakt eller helst leverandør.
Aldri aksepter at de sender ut teknikker, dersom du ikke er klar for å betale 799,- for greier som Get er ansvarlig for.
Selv om boksen er 5 år gammel eller antennekontakten er 20 år så tar ikke Get noe ansvar for systemet sitt. Ansvarsforskrivelse!
Dersom du chat'er sitter personen på lav lønn på Vestlandet eller et annet sted langt unna kundene sine.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Get svikter på alle plan"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get selger solgte inn på falske premisser.
Garanterte at andre leverandører ville at tilgang på kabler get installerte, nå nekter get andre tilgang.

Get microbox virker ikke, byttet 4 ganger, fortsatt gjentagende feil

Get fikk lov å legge kabel til nabotomt over min, men under forutsetning at de gravde den ned. Fortsatt etter over ett år og utallige purringer ligger kabelen opp i dagen.

Get gjør det umulig å komme i kontakt med overordnet, ansvar pulveriseres og man blir kastet fra den ene avdelingen til den andre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettopp montert fiber fra Get klaget feil på ruter, skiftet ruter like ustabilt. Hadde Telenor via Telf var like godt til en lavere pris.

Annnette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig treg i forhold til det vi har bestillt og betaler for"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig kundeservice. Opleve at min problem med internet hastigheten etc ikke bli tatt alvorlig. Føles som om GET kunde behandlere ikke har tid til å høre etter. Ingen tar ansvar. Jeg bli bare sendt fra en avdeling til en annen. Veldig uforskammet oppførsel når jeg etter flere uke miste tålmodigheten og bli sint...

Get Bredbånd har totalt 115 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no