Meny

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Bredbånd
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 88 innen
bredbåndsleverandør
11%
anbefaler
Telia Bredbånd

"Styr unna"

Omtale om Telia Bredbånd skrevet av Leah for 22.01.2019 21:56

Telia Bredbånd har totalt 329 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"

Ustabilt nett. Detter ofte ut og liten til ingen hjelp når må har problemer.

Bytt.no
"Styr unna" skrev Leah om Telia Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telia Bredbånd?
Gjør som Leah og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kenneth A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt, dårlig utstyr og informasjon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettet faller ofte ut. Dager uten nett grunnet arbeid uten noen form for kompensasjon. En skam at så mange sameie og boretslag har latt seg lure.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"GET burde blitt bøtelagt til de var konkurs"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hastigheten på nettet blir 1-5% av det jeg betaler for flere ganger daglig. Dette både med og uten kabel. Ruteren er helt ny og jeg er bundet til dette svindelselskapet av borettslaget i flere år. Venner og familie som har hatt GET har slitt med akkurat det samme i en årrekke, nettet forsvinner og stadig vekk leverer bare en brøkdel av det de lover. Kundeservice fikser ingenting. Dette bare må være Norges mest grusomme selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"De lurer sameier for penger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vårt sameiet fikk en avtale med Get hvor vi fikk tv og internett til en overaskende god pris. Vi er omtrent 20-40 leiligheter. Etter avtalen forventet jeg et brev eller lignende i posten fra GET, med noe informasjon, men nei. Vi fikk kun reklame på årsmøtet med hvor mange fantastisk kanaler og pakker de har, som beboere selvfølgelig må betale ekstra for. Det er greit nok, men når jeg må ta kontakt med Get for å sjekke når avtalen trer i kraft, 6mnd etter av avtalen er signert, så får jeg svar fra Get: "Hvilken avtale?" Tidlig vinter (9 mnd etter signering) starter til slutt avtalen, redusert hastighet, men mer enn god nok til netflix. 1 måned etterpå kommer det en faktura, faktura? Get bytter ikke automatisk fra din opprinnelige avtale til den nye! (redusert hastighet) Jeg snakket med Get og skrev at ingen beboerere har fått noe informasjon, fremgangsmåte, velkommen brev, ingenting, bare muntlig presentasjon fra en selger på årsmøtet, er det riktig fremgangsmåte for en av Norges største tv og internett leverandør?? Det har med andre ord loppet mellom 200kr og 500kr x 30 leiligheter, småbeløp i den store sammenhengen, men ville du vært venner med en sånn person?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Upålitelige og arrogante"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get har i mitt tilfelle drevet ren svindel. Jeg ble solgt et abonnement med løfte om 10mb ekstra opplastingshastighet. Nå viser det seg atdet ikke er fysisk mulig med mer opplastning på linja. Dessuten nekter de å grave ned kabelen utenfor min eiendom på tross av at dette var vår avtale. Jeg har ringt 6 ganger til kundeservice. Hver gang lover de å se på saken men ingenting blir gjort. Jeg anbefaler absolutt ingen å handle fra dette firmaet

Telia Bredbånd har totalt 329 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR