Telia Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble lurt inn på en avtale etter feilaktig informasjon fra Telia. Forsøkte derfor å stanse avtale innenfor angrefrist, men må likevel betale gebyr på hele 4500kr. Føler meg lurt, og får ingen konstruktiv dialog med kundeservice.Denne virker elendig. Anbefaler ikke å benytte Telia.
Måtte sitte en halvdag for å få snakke med ks. De klarte likevel å løse tekniske problemer.
Utrolig dårlig kundebehandlingog service! Aldri vært borti lignende! Har dessverre telia tv og internett i borettslaget.. De var hos meg 5 ganger for å ordne opp i en liten feil og som tok 3mnd. Titalls timer på tlf ble lovet å bli ringt opp igjen uten at det skjedde, sendte inn klager uten å høre noe mere. I tillegg ble det borret nye hull i veggen da de bare kunne fjernet den gamle boksen først..(nyoppusset leilighet 2022) Enda får jeg en regning og ingen kompensasjon for dette tullet...!
Har ikke hatt makan til ustabilt nett. Og man må sitte en halv mannsalder for og nå kundeservice. Styr unna folkens!!!
Hold dere unna Telia! Svært lite av det selgeren sa var faktisk riktig. Hadde oppkobling rett etter installasjon, men dagen etter var det ingenting. Ikke mulig å få kontakt for å ordne opp problemet.
Betaler for 100mb/50mb i et borettslag, men det er så ustabilt at det ikke nytter å bruke nettet til online gaming. Ringte kundeservice og forsøkte å forklare at online gaming krever i mange tilfeller ipv6, men dette er visst noe modemene deres ikke støtter, som bare beviser at de ikke engang gidder å oppgradere utstyret de bruker hverken i knutepunktet eller på modem delen. Blir ofte bare koblet fra nettet, TV som er koblet på mister kontakt med nettet, modemet mister kontakt med nettet osv. Det er også mye nedetid pga feil på gammelt utstyr de bruker og det tar alt for lang tid å rette feilene som oppstår. Kommer nå til å ta det opp med boretslaget og styret for å få lagt opp til fiber i blokka der jeg bor, for kvaliteten på Telia sitt internett er rett og slett for dårlig. Vi lever i 2022 ikke i 2005.. Dersom Telia vil være konkurerende på internett så må de få bygd ut egen fiber overalt, eller i det minste oppgradere til nytt utstyr (modem/knutepunkt).. For folk som jobber hjemmefra og er avhengige av å være på nettet er ikke Telia bra nok slik som det er nå.
Fakturerte meg full måned for en dag. De ba meg vente ut bindingene for å unngå å betale brudd, deretter fakturerer meg full pris etter endt binding for en dag. Prøvd å få tak i de på telefon i flere dager nå, null svar. Sitter i 30min om gangen og venter i flere dager. Fikk beskjed å ta kontakt med support men lite mening med det når de ikke svarer..