Telia Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Var dum nok til å svare på tilbud om mer fart i 3 mnd. Uten ekstra kostnad. Ikke et ord om at getbox måtte byttes. Hentet pakken for 14 dager siden. Fikk melding om at den kunne installeres og purring etter 1 uke. En purring til og i dag var plutselig bredbåndet stengt!!! Hadde jeg ikke betalt regningen kunne jeg forstått at dere stengte tilgangen, men dette var et tilbud og det er ferietid. Den nye getboksen sendes uåpnet i retur og mitt lange kundeforhold til Get går mot slutten.
679,- i måneden for den tregeste linjen er ekstreme priser. 1300,- i måneden for gigabit (kun ned). De nekter å gi noen tilbud ved bindingstid for eneboliger. Heldigvis finnes Homenet i nærheten med gigabit begge veier for langt under halvparten av hva Get vil ha.
nettet er ustabilt, er nesten ingen dager hvor nettet er oppe hele dagen, kan lett være nede 30 minutter 7 dager i uka, hvis ikke mer, hvis du har mulighet ungå.
Den virket nemlig år ut og år inn uten problemer. Get kan plutselig være helt død i en dag eller to om gangen. Helt uakseptabelt! Ville aldri valgt dem om jeg kunne velge.
Ble lovet 6mnd binding og 3mnd gratis for å prøve ut Get etter at jeg hadde sagt at jeg ville avbestille hele pakken fra dag 1. Gikk med på det. Etter 6mnd blir jeg møtt av elendig kundeservice og blir fortalt at det er det ingen der som kan ha fortalt meg. Sak ferdig. Forbrukerrådet neste.
Ustabilt nett som hopper ut minst en gang daglig og enda verre kundeservice!
Elendig kundeservice. Svarer ikke på telefonen før man er tom for batteri. Tregt å få satt på Tv'en.