Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
40%
anbefaler
HomeNet

"Mistet forbindelsen siden homenet overtok tjenesten fra vår gamle net leverandør"

Omtale om HomeNet skrevet av J. A for 07.02.2017 15:09

HomeNet har totalt 809 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Mistet forbindelsen siden homenet overtok tjenesten fra vår gamle net leverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettet har vært treigt siden vi fikk levert ny modem, og nå de siste tre uker har vi vært uten net forbindelser. De prøver å rette opp feilen, måler opp og lover mye, og så sier at feilen er rettet, men ingen forbedringer. Vi har ikke net forbindelse på dagtid når vi er oppe og trenger den. Siste to dager har jeg observert at nettet fungerer midt på natta når vi som regel sover!! Vil ikke anbefale til noen med erfaringer vi har hatt!

Svar fra HomeNet
27.03.2017 13:45
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du har hatt disse problemene etter overgangen til oss, selvsagt skal du kunne bruke internettet på dagtid. Vi ønsker å løse dette problemet slik at du kan få full utnytte av din internett linje. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Bytt.no
"Mistet forbindelsen siden homenet overtok tjenesten fra vår gamle net leverandør" skrev J. A om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som J. A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Mister ofte nettet i flere dager, lite service på å få rettet og mye kontrabeskjeder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Siden vi fikk homenet har vi hatt store problemer med tilkoblingen. Flere dager av gangen er vi uten og det tar lang tid å få fikset det - hver gang! Snakker du med kundeservice får man forskjellig informasjon utifra hver man snakker med og mye kontrabeskjeder. Lange prosesser, lite service innstilte og linje med mye feil er Homenet godt oppsummert.

Svar fra HomeNet
27.03.2017 14:24
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever linjen ustabil, slik skal det ikke være. Dette ønsker vi å finne en permanent løsning på. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne henvis kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Et bredbånd og en kundeservice som vil ødelegge dagen din"
3 syns denne omtalen er nyttig

Akkurat nå er jeg så sint at jeg ikke helt vet hvor jeg skal starte, og jeg må anstrenge med for å ikke bruke caps lock. Homenet er det verste jeg har vært borti noen sinne når det kommer til både produkt og kundeservice. Styr så langt unna du bare kan (om du fortsatt har mulighet og ikke er stuck med 12 måneders bindingstid med dem som meg).

Svar fra HomeNet
27.03.2017 14:23
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi på Homenet er ute etter å levere alle våre kunder den beste servicen og bredbåndet som mulig. Derfor tar vi din omtale veldig seriøst og vil selvsagt ta dette videre, vi ønsker å finne ut hva vi kan hjelpe deg med slik at din dag kan bli lettere. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på 07900, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss her på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ustabilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice gjør en god job, men kvaliteten er elendig på stabilitet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bindingstid og ventetid"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde DSL i leilighet, flyttet og ble lovet flytting av abonnement til ny bolig. Der var det ikke mulighet for deres nett og jeg ble stående igjen med 12 måneder binding og gebyr for avbrytelse av ordre, ikke ville de innrømme at dette kun var deres feil.

HomeNet har totalt 809 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR