Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
4
av 12 innen
bredbåndsleverandør
54%
anbefaler
HomeNet

"Holder ikke hva de lover"

Omtale om HomeNet skrevet av Mike for 06.01.2019 20.12

HomeNet har totalt 517 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Holder ikke hva de lover"

Ble lovet gratis installasjon for flere måneder siden uten noen form for egeninnsats. Nå leverer de lenge etter avtalt dato og krever at jeg selv skal grave ned kabelen. Styr unna. Løgn og dårlig kundeservice.

Svar fra HomeNet
10.01.2019 12.38
Hei Mike,

Beklager å høre leveranse prossesen ikke har godt som planlagt av og til kan dette skje dessverre men vi forsøker alltid å forbedre oss. Når det kommer til gratis installasjon ønsker vi å sjekke dette næremere sammen med deg å ber deg derfor kontakt oss.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Bytt.no
"Holder ikke hva de lover" skrev Mike om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Mike og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"God Pris, God Kundeservice, Anbefaler"

Hei, Jeg har hatt Homenet i ca 18mnd og har stort sett vært fornøyd, og gir dem 5/5 fordi 4/5 blir feil iforhold til mine små negativer, og jeg kan ikke gi 4,5 :) Negativt: Det eneste jeg har å si negativt er at det var mye nedetid i perioden 01.08.2017-16.01.2018 hvor det ikke ble meldt om hva som var galt, hva som blir gjort, eller når nettet var oppe igjen. I hele 2018 har jeg ikke opplevd brudd på mer enn 1-5 min, og jeg er VELDIG mye på nett. Positivt: Kundeservice er hyggelig, imøtekommende, og tilbyr fleksible løsninger. Prisene er gode, Og Jeg fikk nok ett litt bedre tilbud da jeg binder meg til 12mnd kontrakter hvert år.

Svar fra HomeNet
10.01.2019 12.38
Hei,
Vi takker for din omtale her på bytt.no .

Godt å høre du generelt er fornøyd, og takk for tilbakemeldingene dette tar vi til oss.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett og elendig trådløsdekning fra router. Mister betydelig hastighet på trådløse enheter."

Nettverket er ustabilt og router trenger stadig omstart. Elendig trådløs dekning på routeren som følger med.

Svar fra HomeNet
10.01.2019 12.37
Hei Tor,

Beklager å høre du har problemer med tjenesten, dette ønsker vi å sjekke slik at vi mulig kan komme til en løsning. Ta kontakt med oss for et videre feilsøk.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig nett og reklamerer feil"

Har fra dag 1 hatt mye dårligere nett enn hva som ble lovet, skulle ha 5mb. Etter en stund kunne vi få en «bedre» pakke (7mb) mot at vi bindet oss i 1 år, nettet var fortsatt like dårlig og eier av hovednettet (Telenor) sa at det ikke var mulig å få bedre nett enn 5mb, så Homenet har reklamert for noe som ikke er mulig. Alle ganger hastigheten har vært målt har den vært mye dårligere enn hva vi har betalt for. De prøvde også å øke månedsprisen 14 dager før forfall, noe som heller ikke er lovlig.

Svar fra HomeNet
04.01.2019 12.01
Hei Kristoffer, beklager å høre det har hatt disse problemene. Klarer vi ikke leverer i hendhold til avtale skal vi heller ikke holde deg til noe binding og du skal selvsagt ikke betale full pris.
Vi ønsker at du kontakter oss direkte slik at vi kan sjekke dette nærmere.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Doble kontrakter- ligg unna!"

De opererer bevisst med feil opplysninger angående bindingstid. På "min side" står det at du ikke har bindingstid, men ringer du for å si opp har du 12 mnd bindingstid. Generell tilbakemelding til kunde er fraværende, og de må purres på gjentatte ganger. Angrerett og fristilling er et fremmedord. De unnlater å gi riktig informasjon ang. linjehastighet, selv om de etterhvert ble enige om at linjehastigheten er dårligere enn bestilt av kunde.

Svar fra HomeNet
04.01.2019 12.00
Hei,
Dette ønsker vi å sjekke opp, og ber deg derfor ta kontakt med oss direkte slik at vi kan gi deg en forklaring på hvorfor du eventuelt enda har binding og hva som har da gått galt med minside.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
HomeNet har totalt 517 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR