Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Useriøst, dårlig service, og dårlig kundebehandling.

Omtale av  Danny G

Useriøst, dårlig service, og dårlig kundebehandling. Opplever noe dritt garanterer gir oppsigelse og skriver masse om dere over alt. Anbefaler ikke dere mer. Skaffet mange kunde til dere men jeg skal sørge for dere mister mange kunder

Nyttig (6)

De holder ikke det de lover

Omtale av  Erik K

Har betalt i over 2 år for 1000 mbps, men det ligger stort sett rundt 105 mbps. Har klaget flere ganger og hver gang etter at jeg klager kommer hastigheten opp i det den skal. har en sterk mistanke om at de setter opp hastigheten noen dager for så å sette den ned igjen. STYR UNNA!

Svar fra HomeNet
14.06.2019 09:26

Hei, Det å stille hastigheten opp eller ned på denne måten du beskriver er ikke noe vi gjør. Jeg er ikke sikker på hvorfor dette skjer at hastigheten din faller ned på denne måten, men om du ikke har fått noe svar på dette under en av sakene du har laget hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne ut av dette. Vi kan kontaktes på 38 99 01 00 Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (2)

Grove brudd på GDPR!

Omtale av  Silje

Har aldri vært kunde hos Homenet, og etter opplevelsen jeg har hatt med dem nå kan jeg garantere at jeg heller ALDRI kommer til å bli det. Ufattelig useriøse, og med null respekt for personvern! For noen måneder siden fikk jeg plutselig bestillingsbekreftelser og faktura på et abonnement hos Homenet, i en annen persons navn. Denne personen hadde et lignende etternavn som meg, og epostadressen registert på vedkommende var altså feilaktig tilfeldigvis min. (Aner ikke hvordan dette skjedde) Jeg tok umiddelbart kontakt med kundeservice og ba dem rette opp, noe de angivelig gjorde. Måneden etter fikk jeg likevel en ny faktura på abonnementet (!!). Etter å ha klaget på dette og fått en beklagelse og en bekreftelse på at adressen min var slettet fra alle deres systemer, har jeg nå også fått mail fra Viasat i denne andre personens navn. Hvor mange andre tredjeparter de har spredt epostadressen min til er uvisst. Jeg har nå meldt saken til Datatilsynet, og håper dette sykt useriøse firmaet får en saftig bot. Oppfordrer andre som har opplevd lignende ting å gjøre det samme! Dette selskapet burde få bøter så det svir for grove brudd på GDPR. I tillegg til at jeg har fått spredt epostadressen min rundt til gudvethvem uten mitt samtykke, har jeg også fått innsyn i sensitive opplysninger til en vilt fremmed person. Jeg har i skrivende stund feks full anledning til å logge meg inn hos Viasat på en annen persons konto og gjøre hva jeg vil med den. Det ville jeg selvsagt aldri funnet på å gjøre, men det faktum at jeg har mulighet til det er temmelig grovt. Og det er Homenet ansvarlig for.

Svar fra HomeNet
14.06.2019 09:26

Hei, Dette er selvfølgelig ikke noe som er gjort med vilje, vi ønsker ikke at feil epost blir registrert på våre kunder. Dette skaper problemer som de du har opplevd, at du får bekreftelser og informasjon som er ment til noen andre. Og for kunden som ikke får den informasjonen som sendes fra oss. Selvfølgelig vil du også få eventuelle andre bekreftelser som sendes til epost adressen som kunden registrer hos oss om han bestiller noe annet igjennom oss. Det er vledig bra at du har kontaktet oss angående dette slik at vi har fått mulighet til å fjerne din mailadresse fra våre systemer. Om det er slik at du fortsatt får mailer fra oss eller lignende anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss slik at vi kan finne ut av hvorfor du fortsatt får dette. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (3)

HomeNet er det mest elendige nettet som jeg har hatt på flere år

Omtale av  Jan

Styr unna er rett omtale og det beste rådet. Sjekk om det er muligheter for fiber i ditt området og bruk de som har dette. HomeNet har ikke hos oss og dette kunne de ha informert om slik at de unngår dette utrolige omdømme de nå får pga de ikke er på kundene sin side og gjør det som er best for de. Dårlig omdømme tar liv av dem til slutt så lykke til.

Svar fra HomeNet
27.06.2019 12:24

Hei, jeg anbefaler også det du sier om man har behov for fiber. Det er jo ikke noe å legge skjul på at man får høyere hastighet og ofte et mer stabilt nett på fiber. Om det er slik at noen har solgt deg internett på ADSL og sagt at dette var fiber ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne en løsning på dette. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (1)

Treigt

Omtale av  Zahra A

Vi kan tydeligvis ikke få raskere nett på adressen vår selv om vi bor sentralt i Bergen. Men den hastigheten som vi betaler for, får vi heller ikke.

Svar fra HomeNet
14.06.2019 09:26

Hei, Om det er slik at du ønsker høyere hastighet og vi ikke kan tilby dette er det lite jeg kan gjøre med det desverre. Men om du ikke får den hastigheten som du betaler for her anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan gjøre et feilsøk rundt hvorfor du ikke får denne hastigheten. Du kan ta kontakt med oss på 38 99 01 00 Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dyr oppkobling, lovende pakke

Omtale av  Nikk

Det er en attraktiv pakke jeg snart får i hus, men tilknytningsavgifta var vel stiv. Særlig siden de samtidig skal ha forskuddsbetalt for tre mnd...

Svar fra HomeNet
29.05.2019 11:02

Heisann, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Første faktura er ofte på flere måneder da vi har forskuddsfakturering samt at vi bare sender ut faktura en gang i måneden. Når det gjelder etableringsgebyret styres det av prisen det koster å etablere området. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet

Nyttig (3)

HomeNet for deg som ønsker service!

Omtale av  Oddivar H

Alltid hyggelige og imøtekommende. Fokuset er på meg som kunde for at jeg skal være fornøyd. Er det et problem løses det meget raskt! HomeNet anbefales fra meg!

Svar fra HomeNet
20.05.2019 13:47

Hei Oddivar, Takk for din hyggelige tilbakemelding og omtale her på bytt.no. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR