Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
78
av 85 innen
bredbåndsleverandør
48%
anbefaler
HomeNet

"HomeNet leverer ikke"

Omtale om HomeNet skrevet av Knst for 06.11.2019 10.23

HomeNet har totalt 632 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"HomeNet leverer ikke"

Skrev kontrakt for levering i august 2018. De har fortsatt ikke levert noen verdens ting, og gjentatte purringer har ikke gitt resultat. HomeNet kan heller ikke si når de planlegger å levere.

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09.08
Hei, dette høres ikke bra ut.
Jeg vet at det er noen steder leveranser blir utsatt i forhold til vår opprinnelige plan, men dette er noe som vår leveranse avdeling har god oversikt over.
Her anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på mail eller telefon så kan vi lage en sak til vår leveranse avdeling slik at de kan komme med et svar på når vi kan levere til deg.
Mvh
Roar | HomeNet
Bytt.no
"HomeNet leverer ikke" skrev Knst om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Knst og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Dårligste nett og firma i hele Norge..."

Dårligste nett og firma i hele Norge man kan ikke stole på, jeg hadde bestilte nett fra homenet, skulle komme og koble meg til nett og fire uker, men etter fire uker de sendte meg melding om at jeg må vente tre uker til. Jeg skjønte ikke hvorfor de ikke sa først at jeg må vente to måneder, det var kjempevanskelig for meg å vente fordi jeg var student hjemme og jeg trengte virkelig nett. Egentlig måtte jeg klage over dem, men de sendte meg en nå at jeg må betale den.

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09.07
Hei, her må vi bare beklage.
Vi ønsker også at de datoene vi gir ut skal stemme helt 100%, men av erfaring vet vi desverre at det hender disse må flyttes på. Men du skal ikke måtte betale for den perioden mellom de oppkoblingene hvor du ikke har fått nett.
Om du har blitt fortalt dette anbefaler jeg deg å ta kontat med oss på mail eller telefon så kan vi ordne opp i dette.
Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og kjempe dårlig nett"

Veldig missfornøyde. Ble lovet av dem å få lynrask nett, det stemmer ikke. Jeg har kontaktet kundeservice for å gi beskjed, eller løse problemene, de sier alt er bra hos oss. Jeg svarte det er kanskje bra hos dere, men det er ikke bra hos oss. Ingen hjelp. Får beskjed å kjøpe flere tjenester fra dem eller i butikken. Jeg har betalt nok synes jeg. Hadde Telenor fra før, veldig fornøyd med Telenor, fikk alltid hjelp. Sendte ny Modem uten ekstra kostnader.

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09.07
Hei, dette høres ikke bra ut.
Om du fortsatt opplever disse problemene anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon, du kan ringe oss på 38 99 01 00.
Litt avhengig om du har fiber eller adls/vdsl, men vi sender også ut nye modem uten ekstra kostnad for de fleste av våre kunder.
Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nett"

Dårlig og ustabilt nett. Kan ikke game og se Netflix samtidig. Kan få kjøpt en annen box som skal være bedre, men fikk beskjed da jeg bestilte dette skulle være like godt som Telenor.

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09.07
Hei, om dit nett ikke er slik som avtalt anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan få ordnet opp i dette. Du kan ringe oss på 38 99 01 00.
Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst firma"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundebehandling og elendig nettforbindelse. Har klaget siden dag 1 men de er ikke villige til å gjøre noe. Selgere som juger på telefonen og lover godt nett men de leverer noe som ikke kan brukes i det hele tatt. Møkkafirma. Så her er det forbrukerrådet neste.

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09.06
Hei, dette er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve det vi lever.
Om det er slik at det vi leverer ikke er slik som avtalt anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon, du kan ringe på 38 99 01 00.
Om vi ikke får løst saken der så kan vi feilmelde den til vår teknisk 2.linje.
Mvh
Roar | HomeNet
HomeNet har totalt 632 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR