Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
78
av 85 innen
bredbåndsleverandør
48%
anbefaler
HomeNet

"Ustabilt og kjempe dårlig nett"

Omtale om HomeNet skrevet av Dita for 04.11.2019 10.15

HomeNet har totalt 636 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og kjempe dårlig nett"

Veldig missfornøyde. Ble lovet av dem å få lynrask nett, det stemmer ikke. Jeg har kontaktet kundeservice for å gi beskjed, eller løse problemene, de sier alt er bra hos oss. Jeg svarte det er kanskje bra hos dere, men det er ikke bra hos oss. Ingen hjelp. Får beskjed å kjøpe flere tjenester fra dem eller i butikken. Jeg har betalt nok synes jeg. Hadde Telenor fra før, veldig fornøyd med Telenor, fikk alltid hjelp. Sendte ny Modem uten ekstra kostnader.

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09.07
Hei, dette høres ikke bra ut.
Om du fortsatt opplever disse problemene anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon, du kan ringe oss på 38 99 01 00.
Litt avhengig om du har fiber eller adls/vdsl, men vi sender også ut nye modem uten ekstra kostnad for de fleste av våre kunder.
Mvh
Roar | HomeNet
Bytt.no
"Ustabilt og kjempe dårlig nett" skrev Dita om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Dita og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nett"

Dårlig og ustabilt nett. Kan ikke game og se Netflix samtidig. Kan få kjøpt en annen box som skal være bedre, men fikk beskjed da jeg bestilte dette skulle være like godt som Telenor.

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09.07
Hei, om dit nett ikke er slik som avtalt anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan få ordnet opp i dette. Du kan ringe oss på 38 99 01 00.
Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst firma"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundebehandling og elendig nettforbindelse. Har klaget siden dag 1 men de er ikke villige til å gjøre noe. Selgere som juger på telefonen og lover godt nett men de leverer noe som ikke kan brukes i det hele tatt. Møkkafirma. Så her er det forbrukerrådet neste.

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09.06
Hei, dette er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve det vi lever.
Om det er slik at det vi leverer ikke er slik som avtalt anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon, du kan ringe på 38 99 01 00.
Om vi ikke får løst saken der så kan vi feilmelde den til vår teknisk 2.linje.
Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Problemer med modem og nett"

Ca hver 3 mnd får jeg problemer med å komme på nett. Da må jeg restarte modem 4-7 ganger før jeg er online. I dag har jeg restartet ca 20 ganger. Får av og til opp at jeg er på nett men kommer ikke inn på noen nettsider. Så i dag var jeg nødt til å kjøpe datapakke til min tlf så jeg kan gå på nett. Så nå ser jeg ingen annen utvei en å finne en annen leverandør :(

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09.06
Hei, dette er ikke slik nettet burde være.
Her anbefaler jeg å ta kontakt med oss på 38 99 01 00.
Da kan vi gjøre et feilsøk på din linje og om vi ikke får løst det der og da så lager vi en sak på det til vår teknisk 2.linje som kan ta det videre.
Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Nå har jeg 950 Mbit!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skrev et par uker siden omtale hvor jeg sa at selv om forbindelse var stabilt og mye raskere enn jeg hadde hatt noensinne, får jeg maks 150 Mbit. Og så fikk jeg telefon fra dem og de sa at det ikke var bra nok og at de ønsket å komme tilbake for å undersøke saken. Og de kom, til og med på lørdag da jeg var hjemme, de testet og forbedret koblinger i deres koblingsboks, og bingo! Speedtest viser nå 950 Mbit både nedlasting og opplasting. Jeg må si at jeg er veldig imponert over hvor alvorlig de så på mitt hastighetsproblem og hvor rask og effektiv de reagerte. Well done HomeNet!

Svar fra HomeNet
07.11.2019 09.08
Hei, så bra å høre at du er fornøyd med vårt produkt.
Om du opplever at noe skal endre seg er det bare å ta kontakt så kan vi få sett på det.
Mvh
Roar | HomeNet
HomeNet har totalt 636 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR