Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ustabilt og kjempe dårlig nett

Omtale av  Dita

Veldig missfornøyde. Ble lovet av dem å få lynrask nett, det stemmer ikke. Jeg har kontaktet kundeservice for å gi beskjed, eller løse problemene, de sier alt er bra hos oss. Jeg svarte det er kanskje bra hos dere, men det er ikke bra hos oss. Ingen hjelp. Får beskjed å kjøpe flere tjenester fra dem eller i butikken. Jeg har betalt nok synes jeg. Hadde Telenor fra før, veldig fornøyd med Telenor, fikk alltid hjelp. Sendte ny Modem uten ekstra kostnader.

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09:07

Hei, dette høres ikke bra ut. Om du fortsatt opplever disse problemene anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon, du kan ringe oss på 38 99 01 00. Litt avhengig om du har fiber eller adls/vdsl, men vi sender også ut nye modem uten ekstra kostnad for de fleste av våre kunder. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (0)

Elendig nett

Omtale av  Tove L

Dårlig og ustabilt nett. Kan ikke game og se Netflix samtidig. Kan få kjøpt en annen box som skal være bedre, men fikk beskjed da jeg bestilte dette skulle være like godt som Telenor.

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09:07

Hei, om dit nett ikke er slik som avtalt anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan få ordnet opp i dette. Du kan ringe oss på 38 99 01 00. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (1)

Useriøst firma

Omtale av  Britt B

Elendig kundebehandling og elendig nettforbindelse. Har klaget siden dag 1 men de er ikke villige til å gjøre noe. Selgere som juger på telefonen og lover godt nett men de leverer noe som ikke kan brukes i det hele tatt. Møkkafirma. Så her er det forbrukerrådet neste.

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09:06

Hei, dette er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve det vi lever. Om det er slik at det vi leverer ikke er slik som avtalt anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon, du kan ringe på 38 99 01 00. Om vi ikke får løst saken der så kan vi feilmelde den til vår teknisk 2.linje. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (1)

Problemer med modem og nett

Omtale av  Frank

Ca hver 3 mnd får jeg problemer med å komme på nett. Da må jeg restarte modem 4-7 ganger før jeg er online. I dag har jeg restartet ca 20 ganger. Får av og til opp at jeg er på nett men kommer ikke inn på noen nettsider. Så i dag var jeg nødt til å kjøpe datapakke til min tlf så jeg kan gå på nett. Så nå ser jeg ingen annen utvei en å finne en annen leverandør :(

Svar fra HomeNet
08.11.2019 09:06

Hei, dette er ikke slik nettet burde være. Her anbefaler jeg å ta kontakt med oss på 38 99 01 00. Da kan vi gjøre et feilsøk på din linje og om vi ikke får løst det der og da så lager vi en sak på det til vår teknisk 2.linje som kan ta det videre. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (0)

Nå har jeg 950 Mbit!

Omtale av  Vagif A

Jeg skrev et par uker siden omtale hvor jeg sa at selv om forbindelse var stabilt og mye raskere enn jeg hadde hatt noensinne, får jeg maks 150 Mbit. Og så fikk jeg telefon fra dem og de sa at det ikke var bra nok og at de ønsket å komme tilbake for å undersøke saken. Og de kom, til og med på lørdag da jeg var hjemme, de testet og forbedret koblinger i deres koblingsboks, og bingo! Speedtest viser nå 950 Mbit både nedlasting og opplasting. Jeg må si at jeg er veldig imponert over hvor alvorlig de så på mitt hastighetsproblem og hvor rask og effektiv de reagerte. Well done HomeNet!

Svar fra HomeNet
07.11.2019 09:08

Hei, så bra å høre at du er fornøyd med vårt produkt. Om du opplever at noe skal endre seg er det bare å ta kontakt så kan vi få sett på det. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Håller inte ingågna avtal

Omtale av  Jonny

Håller inte ingågna avtal. Arrogant kundeservice, när man framför en relevant klagan säger dom köp nytt modem.

Svar fra HomeNet
07.11.2019 09:07

Hei, her kjenner jeg ikke helt til saken, men det er ikke ønskelig at man sitter igjen med en sånn opplevelse. Men om du har blitt bedt om å kjøpe et nytt modem/ruter og mener dette er feil er det bare å ta kontakt med oss igjen så kan vi gjøre et feilsøk og feilmelde saken om vi ikke får løst den. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (1)

Ligg unna Homenet og lignende bredbånd selgere

Omtale av  Geofysikk

Homenet bredbånd er bare selgere av bredbånd. Det verste med Homenet er at de ikke klarer å levere bredbånd rask. Kunden må vente månedsvis. Hvis kunden blir lei av ventetiden så truer de kunden med en bruddgebyr på 2500nok uten at kunden har fått noe smak av internett fra Homenet. De har avtale med mange forskjellige montør av bredbånd. I etterkant finner de ikke hvem skal montere bredbånd hos kunden. Verdens verste selskap er Homenet. Montør de har avtale med kontakter ikke kunden i det hele periode og Homenet vet ikke når installatøren skulle komme. Kunden venter og bare venter uten å få noe fra Homenet. Det er ren kriminalitet. Min anbefaling er at hvis noen ønsker bredbånd så må du finne et selskap som er ikke bare er selger av bredbånd liksom Homenet, men bredbåndsleverandør også.

Svar fra HomeNet
07.11.2019 09:07

Hei, her høres det ut som om det er snakk om levering i fiber, der stemmer det at det kan gå noe tid fra bestilling til levering, ettersom dette bygges ut felt for felt, og der er vi avhengige at det blir nok beboere som vil ha nett. Det stemmer også at man får et slik bruddgebyr om man går bort fra den avtalen, men det er ikke slik at man ikke kan gå ut av avtaler om det er slik at vi bruker for lang tid på vår leveranse. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR