Bredbånd

HomeNet omtaler og erfaringer

3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
3
av 12 innen
bredbåndsleverandør
55%
anbefaler
HomeNet

"Beste kundeservice jeg har opplevd"

Omtale om HomeNet skrevet av Anders for 09.07.2018 12.59

HomeNet har totalt 487 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Beste kundeservice jeg har opplevd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er første omtalen jeg noen gang skriver, men jeg har aldri opplevd så bra kundeservice før!
Da sameiet nå fikk bredbånd fra Homenet var jeg sein med registreringa på nett. Homenet hjalp meg med en gang gjennom registreringa på torsdagskvelden, og kommende søndag var nytt fiber i leiligheten på plass.
Da jeg skulle hente TV-boksen fra viasat, var denne i huseiers navn. Både viasat og Homenet kunne ikke gjøre noe for å endre navnet på eier av avtalen da jeg hadde fått bindingstiden, så Homenet tilbydde å ringe Viasat for meg, for å finne en løsning. Imponerende! Internettet funker veldig bra etter første uka.

Svar fra HomeNet
13.08.2018 16.28
Hei,
Vi takker for din positive omtale her på bytt.no, dette setter vi stor pris på.
Flott å høre at alt er i orden og skulle det være noe er det bare å ringe.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Bytt.no
"Beste kundeservice jeg har opplevd" skrev Anders om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Anders og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes homnet er det verste nettet som finnes, jeg og en kompis skulle spille fortnite men nettverket var så dårlig at det ikke gikk, nettverket datt ut og inn hele tiden og det var ikke komfortabel opplevelse

Svar fra HomeNet
13.08.2018 16.28
Hei Knut,

Beklager å høre at spill kvelden deres ikke gikk som planlagt, nå kan jeg dessverre ikke se hvilken linje du/dere har. Men vi ønsker selvsagt å se inn på problemene dere opplever, slik at vi kan finne en løsning.

Derfor be vi om at du tar kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Hold dere unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Måtte ta homenet da det eneste alternativet var NextGenTel der jeg bodde, men jeg burde virkelig tenkt meg om. Veldig ustabilt nett, usympatisk kundeservice og bindingstid på 12 måneder som jeg ikke ble informert om før jeg skulle avslutte abonnementet.

Svar fra HomeNet
13.08.2018 16.23
Hei,
Vi takker for din omtale her på bytt.no .

Slik ønsker vi selvsagt ikke fremstå, skulle du ikke være informert om binding på 12 mnd skal vi heller ikke holde deg til noe avtale. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg.

Vennlig hilsen

Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Extremely inconsistent"

Up, down, slow, less slow. The most inconsistent internet connection I've ever experienced.

Svar fra HomeNet
13.08.2018 15.50
Hi James,
Sorry to hear that this is your experience of our service, of course we would like to find a solution therefore we as you to contact us by phone for a further troubleshoot.

Sincerely
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Stabil leveranse med god kvalitet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter overgang fra kabel-TV til fibernett (FTTH) har jeg ikke opplevd nedetid eller stabilitetsproblemer, har samme gode hastighet ned og opp, og prisen har gått ned.

Kundeservice har svart raskt på det lille jeg har spurt om, men jeg har ingen erfaring med feilretting da vi ikke har opplevd noen feil siden installasjon.

Eneste jeg har å utsette på Homenet er at de ikke har prioritert å rulle ut IPv6. Kundeservice kommer med et prefabrikert svar om at det ikke er nok folk som vil ha det. Derfor trekk på 1 stjerne.

Svar fra HomeNet
03.07.2018 20.40
Hei Eric!
Vi takker for din omtale her på bytt.no .

Kjempe fint å høre at du er så fornøyd, da føler vi at vi har gjort noe riktig. Skulle det likevel oppstå noe problemer i fremtiden så vet du alltids hvor du kan nå oss. Vi jobber med å få på plass IPv6, men har dessverre ikke noe informasjon på når dette vil skje enda, vi skal prøve å holde dere som kunder oppdater så snart vi har mer informasjon.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
HomeNet har totalt 487 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no