Bredbånd

HomeNet omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
0
av 12 innen
bredbåndsleverandør
57%
anbefaler
HomeNet

"Beste kundeservice jeg har opplevd"

Omtale om HomeNet skrevet av Anders for 09.07.2018 12.59

HomeNet har totalt 419 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Beste kundeservice jeg har opplevd"

Dette er første omtalen jeg noen gang skriver, men jeg har aldri opplevd så bra kundeservice før!
Da sameiet nå fikk bredbånd fra Homenet var jeg sein med registreringa på nett. Homenet hjalp meg med en gang gjennom registreringa på torsdagskvelden, og kommende søndag var nytt fiber i leiligheten på plass.
Da jeg skulle hente TV-boksen fra viasat, var denne i huseiers navn. Både viasat og Homenet kunne ikke gjøre noe for å endre navnet på eier av avtalen da jeg hadde fått bindingstiden, så Homenet tilbydde å ringe Viasat for meg, for å finne en løsning. Imponerende! Internettet funker veldig bra etter første uka.

Bytt.no
"Beste kundeservice jeg har opplevd" skrev Anders om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Anders og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Jeg synes homnet er det verste nettet som finnes, jeg og en kompis skulle spille fortnite men nettverket var så dårlig at det ikke gikk, nettverket datt ut og inn hele tiden og det var ikke komfortabel opplevelse

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Hold dere unna"

Måtte ta homenet da det eneste alternativet var NextGenTel der jeg bodde, men jeg burde virkelig tenkt meg om. Veldig ustabilt nett, usympatisk kundeservice og bindingstid på 12 måneder som jeg ikke ble informert om før jeg skulle avslutte abonnementet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Extremely inconsistent"

Up, down, slow, less slow. The most inconsistent internet connection I've ever experienced.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Stabil leveranse med god kvalitet"

Etter overgang fra kabel-TV til fibernett (FTTH) har jeg ikke opplevd nedetid eller stabilitetsproblemer, har samme gode hastighet ned og opp, og prisen har gått ned.

Kundeservice har svart raskt på det lille jeg har spurt om, men jeg har ingen erfaring med feilretting da vi ikke har opplevd noen feil siden installasjon.

Eneste jeg har å utsette på Homenet er at de ikke har prioritert å rulle ut IPv6. Kundeservice kommer med et prefabrikert svar om at det ikke er nok folk som vil ha det. Derfor trekk på 1 stjerne.

Svar fra HomeNet
03.07.2018 20.40
Hei Eric!
Vi takker for din omtale her på bytt.no .

Kjempe fint å høre at du er så fornøyd, da føler vi at vi har gjort noe riktig. Skulle det likevel oppstå noe problemer i fremtiden så vet du alltids hvor du kan nå oss. Vi jobber med å få på plass IPv6, men har dessverre ikke noe informasjon på når dette vil skje enda, vi skal prøve å holde dere som kunder oppdater så snart vi har mer informasjon.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
HomeNet har totalt 419 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no