Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
40%
anbefaler
HomeNet

"Leverer ikke som avtalt!"

Omtale om HomeNet skrevet av S for 24.04.2020 21:35

HomeNet har totalt 805 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke som avtalt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice vet ikke noe om hva som skjer, nettet er alt for dårlig. Nettet er veldig ustabilt og det varierer mellom at man blir kastet ut jevnlig fra ruteren og at nettet stopper opp. Bytter så snart vi er ute av binding på avtalen.

Svar fra HomeNet
28.04.2020 06:42
Hei, Det var leit å se at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vår teknisk avdeling ønsker selvfølgelig å hjelpe dersom du opplever problemer med tjenesten eller skulle trenge råd til hvordan best sette opp utstyr for god dekning i boligen. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på telefon eller chat for et grundig feilsøk slik at vi kan finne årsaken til problemene du opplever. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Bytt.no
"Leverer ikke som avtalt!" skrev S om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Selger lover mer en de leverer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde besøk av selger som var på Fiber kampanje, hvor legging av kabel helt inn i huset og ikke kun til tomtegrense var gratis. Men i kontrakten var ikke dette spesifisert, faktisk var motsatt spesifisert. Tok kontakt med support, fikk raskt opprettet sak og allerede dagen etter fikk jeg svar. Og det var at det selger sa ikke var tilfelle. Selger har heller ikke lagt ved andre dokumenter som f.eks angreskjema Har sendt inn mail på [email protected] hvor jeg angrer, men ikke fått svar, ikke engang autosvar at den er mottatt. Mvh Thomas

Svar fra HomeNet
28.04.2020 06:42
Hei Thomas, Det var leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe, men jeg kan dessverre ikke gå i detalj offentlig grunnet juridiske årsaker. Ta gjerne kontakt med oss på telefon, mail eller chat for videre behandling og oppklaring i saken. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere borte fra HomeNet om mulig"
1 syns denne omtalen er nyttig

HomeNet skilter med at du skal få et raskt Wifi i hele boligen, men i realiteten er det det stikk motsatte du som kunde får. Fra å ha et problemfritt nettverk med Telenor valgte borettslaget å bytte til HomeNet for omtrent 2 år siden - for å spare noen få kroner i året. Siden den gang har det vært utallige problemer i borettslaget med generell tilkobling, tregt nett, problem med flere samtidige enheter på nettverket, plutselig dødt nettverk etc. Feilene vedvarer og HomeNet skylder på alt og alle, men realiteten er den at før HomeNet kom inn i bilde fungerte alt fint. Det viser seg altså at Fiberbredbånd ikke er det samme uavhengig av leverandør. Anbefaller alle å holde seg langt unna HomeNet.

Svar fra HomeNet
27.04.2020 06:57
Hei Kjell, Det er leit å se at du opplever problematikk med tjenesten. Jeg er ikke kjent med saken din ettersom jeg ikke har informasjon å gå etter, men ønsker selvfølgelig å hjelpe. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no for å gjennomføre et grundig feilsøk slik at vi kan finne årsaken til problematikken du opplever. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bare feil og problemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har det på fjellet og er her hver helg. Når vi kommer opp er det alltid noe feil, og support er aldri åpent når vi faktisk har behov for det.

Svar fra HomeNet
23.04.2020 07:10
Heisann! Fint om du kan ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 99 01 00 Mandag - Fredag 08:00 - 21:00, så kan vi gjennomgå et feilsøk sammen. Du kan nå oss i helgen på chat, via vår hjemmeside mellom 10:00 til 15:00.
Yoanka M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig service, feil informasjon og svindel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nettopp skrevet en klage til dem. Jeg tok kontakt med dem når jeg flyttet inn i den nye leiligheten og spurte etter hva slags mulig det fantes for adressen min. Hun jeg snakket med forklarte om fibernett og jeg spurte om hvor langt tid dette kom til å ta. Jeg fikk beskjed om at dette kom til å ta opptil to uker og gikk på en avtale med de. Når det hadde gått nesten to uker, så ringte jeg tilbake igjen for å etterspørre om når de skulle komme for å montere internettet. Da fikk jeg beskjed om at det kom til å ta 6-8 uker. Jeg fikk sjokk. Jeg hadde jo fått beskjed om to uker ellers hadde jeg selvfølgelig ikke inngått noe som helst avtale med de. Mannen jeg snakket med sa han kunne avbestille for meg og jeg ba selvfølgelig om å avbestille abonnemangen, for jeg skulle heller ha abonnemang hos Telenor (jeg fikk internett hjemme sammen uke for samme pris og fungerer bedre). Han sa selvfølgelig ingenting om noe gebyr ved avbestilling. I dag etter to mnd får jeg plutselig en regning på 9000kr. Hva i hel#%te? Dette her er garantert svindel, jeg vil på min sterkeste ikke anbefale å tro på hva de sier. Ta heller kontakt skriftlig så dere har dokumentasjon på hva de sier til dere. Jeg kommer selv til å ta kontakt med advokat om dette her ikke blir fikset. Jeg skal ikke betale 9000kr for deres dårlig service og feil informasjonen som de ga til meg.

Svar fra HomeNet
14.04.2020 21:54
Hei, her høres det ut som ting ikke har vært helt riktig. Når det kommer til leveranse av nett så er det veldig avhengig av hvor man bestiller, men om det er i et ommrådet som alt er etablert så er det 2-8 uker som er normalt. Dette er veldig avhengig av hvor mye andre saker montørselskapet som da skal koble deg opp har på seg. Når det kommer til gebyret så er det et avbestillings gebyr som man får i hendhold til våre avtalevilkår og prislister. Du finner de her: https://www.homenet.no/avtalevilkar-prisliste-og-angrerett/ Om du mener at noe er feil så anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår faktura avdeling på [email protected] Vennlig hilsen Roar | HomeNet
HomeNet har totalt 805 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR