Styr unna HomeNet!! Vi ble lovet at vi ikke skulle være uten Internett en dag når vi skulle bytte over. Nå står vi uten Internett på andre uken og ingen på kundeservice vet hva som er galt. Vi står nå uten Internett uten at noen vet når vi får det tilbake og ikke kan vi si opp avtalen uten et himla purregebyr!!

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Morten og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Sameiet mitt inngikk avtale med homenet før jul 2021 om installering av fiberbredbånd i bygården vår. Vi ble forespeilet levering innen q1 2022. Per nå har de har ikke engang vært på befaring i gården for å se, og kontaktpersonen vår hos homenet har ikke svart på e-poster på snart 4 uker. Vi er allerede èn uke over fristen for når installasjon skulle vært på plass. Vi sa opp nåværende avtale med Telia for flere måneder siden og står straks fullstendig uten bredbåndstilknytning på grunn av at homenet ikke har formidlet informasjon om forsinkelser osv. Neste skritt for vår del blir å kontakte brukerklagenemda for elektronisk kommunikasjon for å få gått fra avtalen.

Oppkobling 28 januar som ikke ble bra. Masse tlf og purringer, og ingen ting har skjedd ennå

Vi inngikk en avtale om bredbåndsinstallasjon i hytta vår med Home Net juli 2021. Fortsatt (april 2022) er alt på planleggingsstadiet . På grunn av mye trøbbel med vannlekkajse og at vi benytter hytta sjelden.har vi nå beslutttet at vi ikke trenger bredbånd. Siden hele utbyggingen kun er på planleggingsstadiet ønsker vi å kansellere avtalen. Jeg tar kontakt med Home Net kundeservice og møter en kundebehandler, som er så kundefientlig det går an. Uansett hva jeg argumenterer om at vi ønsker å kansellere kontrakten, får jeg hele tiden beskjed om at det vil koste meg kr. 9000,-. Hvis jeg ikke betaler vil fordringen bli sendt til inkasso. For et firma. IUansett hva dere gjør: Hold dere unna HOME_NET. Dessuten er det bare å lese om alle andre som er misfornøyd med HOME-NET

Skal jeg bet for noe jeg ikke har fått.Noe jeg har avbestilt . Home nett ringte m to ganger ,da forklarte jeg at jeg ønsket IKKE home nett . Fordi det var nett der jeg flyttet til. Skal jeg bet. Home nett 2500kr som er gått til inkasso?
