5 dager for å få svar på Mail. En håpløs chatte funksjon der de faktisk ikke kan hjelpe deg. Svært vanskelig og dårlig kommunikasjon. Tror det er bedre og betale litt mer og om du trenger og snakke med noen slipper du denne frustrasjonen

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Cfz og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Nothing worse than charging 200 nok more and losing connection frequently. Even plugging a second router was an issue to resolve with IT support. It should just work as a HUB on ethernet, no need for a 2nd IP address. I long for canal digital again. I think we are close to mobil broadband now. 100GB is enough. If i can find 200GB no questions in my mind about switching.

Dårlig nett får ikke det jeg betaler for ,elendig nett i tilstøtende rom dårlig, elendig .Kan like godt ta billigste hastighet,merker sikkert ikke noe forsjell

Ubehagelig tregt og rundt kl 00.00 står de nesten stilt. Bare å drite i netflix og streme på canal digital boksen. Alt henger se opp. Lei av å starte boksen på nytt i håp om noe blir bedre. Å mobilen går de ofte på 4g fordi nettet er håpløst.

Bestillte fiber til to boenheter. Tok da noe tid før utbygging begynte. Nå er fiberen installert, og ingen ting fungerer oppimot eksisterende anlegg. Prøvd å kontakte HomeNet ved flere anledninger, får bare en frekt svar tilbake. Har nå valgt å benytte angre rett. Det ble et sirkus uten like, de mener angreretten er 14 dager etter bestilling (som var for et år siden). I norsk lov står det 14 dager etter siste mottatte vare. Regner med at dette blir advokat mat. Hold dere unna dette tulle firmaet. De vil ikke ha annet et pengene dine.
