Ubehagelig tregt og rundt kl 00.00 står de nesten stilt. Bare å drite i netflix og streme på canal digital boksen. Alt henger se opp. Lei av å starte boksen på nytt i håp om noe blir bedre. Å mobilen går de ofte på 4g fordi nettet er håpløst.

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Stian E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Bestillte fiber til to boenheter. Tok da noe tid før utbygging begynte. Nå er fiberen installert, og ingen ting fungerer oppimot eksisterende anlegg. Prøvd å kontakte HomeNet ved flere anledninger, får bare en frekt svar tilbake. Har nå valgt å benytte angre rett. Det ble et sirkus uten like, de mener angreretten er 14 dager etter bestilling (som var for et år siden). I norsk lov står det 14 dager etter siste mottatte vare. Regner med at dette blir advokat mat. Hold dere unna dette tulle firmaet. De vil ikke ha annet et pengene dine.

Tegnet abonoment og fikk beskjed av selger at det ikke var bindingstid, da jeg skulle flytte etter 4-5 mnd kunne jeg ikke ha bindingstid. Det fant jeg ut av etter jeg avslutta abonomentet og fikk en faktura på nesten 4,000kr for de resterende 7 mnd med internett jeg ikke trenger eller skal bruke, tok kontakt med «kundeservice» for og få løst dette og fikk klar beskjed at det bare er og betale og ingenting kunne gjøres. Styr unna.

Vi bor i en 45 kvm leilighet hvor internettet fra Homenet ikke engang rekker frem til soverommet. En av oss jobber hjemmekontor og måtte kjøpe ekstra internett ledning som vi nå har dratt gjennom hele leiligheten for at jobb skal kunne funke som normalt. Prøvde å kontakte kundeservice og fikk beskjed om at «vi er dessverre ikke ansvarlige for hvor godt eller dårlig internett fungerer hjemme hos dere». Helt idiotisk, STYR UNNA.

Har gode erfaringer med Homenet sålangt. Ingen nedetid, vennlig kundeservice og bra hardware.
