Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
40%
anbefaler
HomeNet

"Aldri mer homenet"

Omtale om HomeNet skrevet av Alexander for 11.12.2020 17:34

HomeNet har totalt 809 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Aldri mer homenet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet abonoment og fikk beskjed av selger at det ikke var bindingstid, da jeg skulle flytte etter 4-5 mnd kunne jeg ikke ha bindingstid. Det fant jeg ut av etter jeg avslutta abonomentet og fikk en faktura på nesten 4,000kr for de resterende 7 mnd med internett jeg ikke trenger eller skal bruke, tok kontakt med «kundeservice» for og få løst dette og fikk klar beskjed at det bare er og betale og ingenting kunne gjøres. Styr unna.

Svar fra HomeNet
17.12.2020 11:30
Hei Alexander, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, så den kan jeg ikke kommentere noe på. De aller fleste nye kunder hos oss har 12 mnd. bindingstid, så det høres rart ut at selger har infomrert feil om dette. Beklager så mye for at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Dersom du lurer på noe eller om det er noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte oss direkte! Vennlig hilsen Maren M | Home_Net
Bytt.no
"Aldri mer homenet" skrev Alexander om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Alexander og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Så vidt noe internett signal"

Vi bor i en 45 kvm leilighet hvor internettet fra Homenet ikke engang rekker frem til soverommet. En av oss jobber hjemmekontor og måtte kjøpe ekstra internett ledning som vi nå har dratt gjennom hele leiligheten for at jobb skal kunne funke som normalt. Prøvde å kontakte kundeservice og fikk beskjed om at «vi er dessverre ikke ansvarlige for hvor godt eller dårlig internett fungerer hjemme hos dere». Helt idiotisk, STYR UNNA.

Svar fra HomeNet
17.12.2020 11:27
Hei Hedda, Leit å høre at du opplever problemer. WiFi-en du får med gratis i modemet er en helt standard WiFi-løsning, det er mulig denne ikke er nok for ditt bruk. Vi tilbyr derfor en premium løsning til våre kunder som skulle trenge det, den kan du lese om her: https://www.homenet.no/home-wifi/ Du kan også lese litt om trådløst nettverk generelt her: https://www.homenet.no/det-tradlose-nettet-er-darlig/ Vennlig hilsen Maren M | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Uproblematisk"

Har gode erfaringer med Homenet sålangt. Ingen nedetid, vennlig kundeservice og bra hardware.

Svar fra HomeNet
15.12.2020 15:59
Hei Håkon, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! :) Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Puncher til med helt RÅ kundeservice!"

Overtok leilighet med allerede innlagt fiber fra Homenet i November. Litt ustabilt nett i noen uker av og på. Så jeg bestemte meg for å få en montør til å se på det. Dagen etter får jeg en montør på døren til avtalt tid og han er hyggelig fra start til slutt! Det viste seg at fiberkabelen var brukket og trengte en ny lengde med kabel. Det fikset montøren på 20 min og ryddet og børstet nærmest støv etter seg. En god lytter, positiv og imøtekommer mine preferanser. Han gjorde rett og slett dagen min bedre. DET er god kundeservice på høyt nivå. Håper denne teknikeren får vite at han blir satt pris på. Gi denne mannen en medalje!

Svar fra HomeNet
15.12.2020 15:26
Hei, Takk for super tilbakemelding, og for at du tok deg tid til å skrive en annmeldelse. Jeg skal få meldt videre at du har hatt en god opplevelse med våre montører. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ustabilt - styr unna"

Vi fikk avtalen fra en tidligere leietakere, men internett var treg siden dag en. De kunne ikke fikse det. Skal bytte over til en annet selskap men må betaler for de neste 6 måneder likevel de levere ingenting til meg. De gir ingen kanselering gebyr eller ingenting unntatt fra nei du må betale.

Svar fra HomeNet
15.12.2020 15:21
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Her anbefaler jeg at du kontakter oss på chat/telefon slik at vi kan sjekke opp i dette. Linjen skal være i henhold til avtale. Om den ikke er det, og vi ikke får rettet opp i feilen så skal man kunne gå fra avtalen. Ta kontakt så får vi gjort et feilsøk. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
HomeNet har totalt 809 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR