HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Håpløs installasjon, fryktelig dårlig informasjon om hva som krevdes. Ingen estetikk. måtte involvere egen elektriker. Sitter med mye dårligere internett enn før, siste måling 35! Har målt helt nede i 13. måtte bytte fra Telia til riks tv og de har vesentlig dårligere opptaks muligheter . Der jeg før kunne bruke bare apple fjern kontroll må jeg nå bruke begge. Sameiet har tegnet lang kontrakt så vi kommer ikke ut av avtalen.
Hei Wenche Beklager å høre at du opplever problemer med nettet her Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men ønsker at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan fikse dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | Globalconncet
Har ikke fått levert internett innen rimelig eller lovet tid, ønsket da å avbestille pga mye ekstra utgifter på 4g-pakker og manglende internett over flere måneder. Fikk da beskjed om at jeg måtte betale 4500kr, og deretter beskjed fra en annen at om jeg kom i tlf med ham hadde utfallet vært annerledes, men det kunne han ikke gjøre noe med. Det er tydelig at de ansatte ikke har faste retningslinjer som følges likt. Da jeg klaget på alt dette fikk jeg beskjed om å sende dem en skriftlig klage, og at jeg ikke skulle motta fakturaen før jeg fikk svar. En liten stund etter kom fakturaen og ingen svar på klagen. Har nå tatt saken videre med brukerklagenemda. Anbefaler på det sterkeste å holde seg langt unna dette ekstremt useriøse firmaet.
Hei Jenny Vil først beklage opplevelsen du har hatt her. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte og ber deg derfor ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider, slik at vi kan undersøke dette videre. Vennlig hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Fikk installer fiber og vi har hatt det I 4-5 år. 1000mb/sek Med mesh i huset er det 160mb på det raskeste. Har klaget i 4 år men de sier att det ikje er noe feil og det er brukerfeil? 5 år senere har måneds prisen økt fra 449.- til 999.- Føler oss lurt og ført bak lyset. Og kundeservicen kan kun bli bedre. Desverre, men skulle gjerne hatt noe bra og si. Men her er det solgt inn et produkt som aldri har holdt det som er blitt lovet. Og deretter fått en dobling av prisen på 5 år.. kundeservicen deres kan jo kun bli bedre.. Hilsen svært skuffa bruker Viken
Hei Rolf Beklager å høre at du har opplevd disse problemene på nettet Når det gjelder prisen vil vi alltid kunne tilby en ny kampanjepris dersom dette er ønskelig Når det gjelder problemene du opplever på nettet har jeg dessverre ikke innsikt i saken din dirkete, og ønsker at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan får sjekket dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | Globalconnect
Ustabiltt dårlig sørvis har sendt 4/5 Mail har ikke gått svar på noen av de , dette er rett å slett for dårlig.
Hei Richart Beklager å høre at du har opplevd dårligere tilbakemelding på servicen Her har jeg dessverre ikke nok innsikt i saken din, men kontakt oss direkte slik at vi kan få sjekket opp i dette med deg Vi kan nås på 38 99 01 00 eler chat
Switched from NextGenTel to HomeNet as they promised low prices and good service. From day one the WiFi has been awful, they just kept sending more routers until I reached four and I gave up. This weekend the WiFi just switched off and when I complained their response was use a wired connection. Do they realise it is 2023? Now I have to decide whether to pay the fine to break the contract from a company that tells me WiFi is not the service i am buying from them. Please inform your sales team that you can only provide wired connections and WiFi is apparently a perk (as long as you are in the same room as the wired router). Shockingly bad.
Hi Rob. Im sorry to hear about the experance you had with us. I dont know enough on your case and will like for you to contact us directly so we can look into this. Wish you a good day Best regards Vilde | GlobalConnect Privat
Jeg snakket med kundesservice for ikke så lenge siden, og jeg ville si opp abbonementet mitt. Når jeg ringte inn sier jeg at jeg vil si opp abbonementet mitt grunnet flytting, og da spør jeg kundeservice om jeg må betale for noe. Kundesservice forteller meg at jeg ikke må betale for noe, så da tenkte jeg det var det. Senere i tid får jeg en faktura som er da oppsigelsestid prisen. Jeg spør da kundesservice på chat (Tlf var ikke åpent, og åpner ikke før tirsdag) hvorfor jeg har fått det når kundesservice på tlf sier jeg ikke måtte betale for oppsigelsestiden. Personen på chat forteller at det ikke er skrevet ned at jeg ikke måtte betale. Dette synes jeg blir alt for teit, og useriøst. Jeg skal ringe igjen på tirsdag og få snakket med han jeg snakket med på tlf
Hei Benjamin Vil først beklage opplevelsen du har hatt når du var i kontakt med oss her. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte men ønsker å hjelpe deg komme frem til en løsning her Her ønsker vi at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan få sett på dette sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | Globalconnect
Greit levert, men måtte ha overraskende mye ekstra utstyr for å ha nett nesten alle steder. Fortsatt noen plasser i huset med dårlig nett. Litt rot i oppstarten hvor kabel skulle inn i huset. Ble et annet sted enn avtalt. Måtte derfor grave ned kabelen selv. Ellers vært hyggelig å være i kontakt med.
Hei Roy. Takk for din tilbakemelding Når det kommer til wifi er det forskjellig behov fra bolig til bolig da det er mange forstyrrelser over wifi som påvirker signalene. Dersom du har problemer med tjenesten din er det fint du tar kontakt med oss slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat