Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

No WiFi is provided - it's an extra, they just sell wired internet

Omtale av  Rob F

Switched from NextGenTel to HomeNet as they promised low prices and good service. From day one the WiFi has been awful, they just kept sending more routers until I reached four and I gave up. This weekend the WiFi just switched off and when I complained their response was use a wired connection. Do they realise it is 2023? Now I have to decide whether to pay the fine to break the contract from a company that tells me WiFi is not the service i am buying from them. Please inform your sales team that you can only provide wired connections and WiFi is apparently a perk (as long as you are in the same room as the wired router). Shockingly bad.

Svar fra HomeNet
17.04.2023 15:43

Hi Rob. Im sorry to hear about the experance you had with us. I dont know enough on your case and will like for you to contact us directly so we can look into this. Wish you a good day Best regards Vilde | GlobalConnect Privat

Nyttig (0)

Måtte betale for faktura selv om personen på tlf sa jeg ikke måtte det

Omtale av  Benjamin

Jeg snakket med kundesservice for ikke så lenge siden, og jeg ville si opp abbonementet mitt. Når jeg ringte inn sier jeg at jeg vil si opp abbonementet mitt grunnet flytting, og da spør jeg kundeservice om jeg må betale for noe. Kundesservice forteller meg at jeg ikke må betale for noe, så da tenkte jeg det var det. Senere i tid får jeg en faktura som er da oppsigelsestid prisen. Jeg spør da kundesservice på chat (Tlf var ikke åpent, og åpner ikke før tirsdag) hvorfor jeg har fått det når kundesservice på tlf sier jeg ikke måtte betale for oppsigelsestiden. Personen på chat forteller at det ikke er skrevet ned at jeg ikke måtte betale. Dette synes jeg blir alt for teit, og useriøst. Jeg skal ringe igjen på tirsdag og få snakket med han jeg snakket med på tlf

Svar fra HomeNet
11.04.2023 11:05

Hei Benjamin Vil først beklage opplevelsen du har hatt når du var i kontakt med oss her. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte men ønsker å hjelpe deg komme frem til en løsning her Her ønsker vi at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan få sett på dette sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | Globalconnect

Nyttig (0)

Greit levert

Omtale av  Roy A. B

Greit levert, men måtte ha overraskende mye ekstra utstyr for å ha nett nesten alle steder. Fortsatt noen plasser i huset med dårlig nett. Litt rot i oppstarten hvor kabel skulle inn i huset. Ble et annet sted enn avtalt. Måtte derfor grave ned kabelen selv. Ellers vært hyggelig å være i kontakt med.

Svar fra HomeNet
03.04.2023 09:01

Hei Roy. Takk for din tilbakemelding Når det kommer til wifi er det forskjellig behov fra bolig til bolig da det er mange forstyrrelser over wifi som påvirker signalene. Dersom du har problemer med tjenesten din er det fint du tar kontakt med oss slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat

Nyttig (0)

Etter å bli GlobalConnect: Forferdelig. 8mBit ned og 08 mBit opp er ubrukelig til 770,-.

Omtale av  Kristian

Betaler 770,- for en møkkalinje. Det var brukbart før, men nå helt jævelig. Påstår at kobberlinjene begynner å ruste. Kobber ruster ikke !!! Legger skylda på Telenor og alt mulig annet. Nei, her er det bare å bytte leverandør. Mars 2023.

Svar fra HomeNet
26.03.2023 18:34

Hei Kristian, Vil først bare beklage for opplevelsen du har hatt her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak her, og ber deg derfor ta kontakt med en kundebehandler på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider for ett grundig feilsøk. Vennlig Hilsen Jonas | GlobalConnect Privat

Nyttig (0)

Forferdelig fibernett

Omtale av  Mette

Vi har premium med 3 mesh og nettet er så sykt dårlig. Akkurat nå, ingen nett i andre etasje. Har vært rævva siden vi byttet fra Telenor (som vi aldri hadde trøbbel med), men mannen mente at fiber var tingen. Nå skal HomeNet/GlobalConnect vekk fra dette huset!

Svar fra HomeNet
20.03.2023 14:58

Hei Mette, Bare å beklage opplevelsen du har hatt over wifi her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak og ber deg derfor ta videre kontakt med en kundebehandler på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan feilsøke ditt problem videre. Vennlig Hilsen Jonas | GlobalConnect Privat

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Håpløs leverandør

Omtale av  Hans

Hold deg unna dette firmaet, prisene økes sakte men sikter uten beskjed, samtidig som kvaliteten og hastigheten er svært ustabilt og dårlig. Ikke i nærheten av å få det man betaler for.

Svar fra HomeNet
10.03.2023 15:23

Hei Hans. Bare å beklage for opplevelsen du har hatt her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak, og ber deg derfor kontakte kundeservice på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan undersøke dette videre. Vennlig Hilsen Jonas | GlobalConnect Privat

Nyttig (0)

Pris og faktura

Omtale av  Elvar A

Prisen har jeg på følelsen av at endrer seg nesten hver måned. Legger inn på autogiro men siden fakturaen blir høyere hele tiden så dekker ikke sikkerhets marginen min beløpet. Får ofte Inkasso fra de fordi de bare øker prisen uten å si ifra, så blir ikke autogiroen betalt fordi beløpet stemmer ikke. Har vært plunder med fakturaen fra start omtrent. Hastigheten ha jeg ikke målt, og den dekker stort sett mitt behov. Men nå sier jeg opp fordi de er de dyreste på markedet og det lovet de at de ikke skulle bli når jeg tegnet avtale.

Svar fra HomeNet
08.03.2023 10:23

Hei Elvar. jeg er dessverre ikke kjent med din sak men normalt har man mulighet til å få en kampanjepris i 12 måneder. Etter kampanjeprisen har gått ut vil må få den automatikse prisen for abonnementet. Her har man mulighet til å få en ny kampanjepris om dette er ønskelig. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR