Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Strålende

Omtale av  Cicilie

Aldri hatt noen problemer. Er strålende fornøyd, men hadde selvsagt ikke gjort noe om nettet var litt rimeligere. Oppdager jeg feil og må kontakte kundeservice, så blir feilen rettet opp raskt. På 2 år har jeg måttet ringe 2 ganger, begge pga graving i området. Feil rettet opp veldig raskt.

Svar fra HomeNet
14.05.2019 16:54

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no! Godt feil du tidligere har hatt har blitt rettet, og alt funker som det skal. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)

Har gode erfaringer med Homenet

Omtale av  L. D

Homenet har fungert godt. Ustabiliteten har vært minimal i forhold til tidligere leverandør.

Svar fra HomeNet
14.05.2019 16:53

Hei, Takk, godt å høre du er fornøyd! Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)

Ubrukelig kundeservice - brudd på avtale

Omtale av  Jo

Ble lovet stabil linje med 30/10 hastighet, med ingen bindingstid dersom bredbåndet var dårligere enn lovet. Nettet fungerte så og si ikke i det hele tatt. Etter mye om og men fikk jeg si opp linjen uten bindingstid, fikk allikevel en faktura på flere tusen kroner. De hadde ikke klart å loggføre feilen. De nekter nå for at noe er feil med linjen til tross for at deres egne tekniske avdeling har bekreftet at linjen er meget dårlig. Hold deg langt unna dette firmaet! :)

Svar fra HomeNet
25.04.2019 11:13

Hei Jo, Takk for din tilbakemelding. Så kjedelig å høre at tjenesten som ble levert ikke var stabil og etter forventing. Jeg skal ta det videre angående loggføring slik at vi forhåpentligvis kan unngå slike situasjoner i fremtiden. Beklager dette. Vennlig hilsen Judith | HomeNet

Nyttig (1)

Bindende avtale, men får ikke "varen"

Omtale av  Mona

Skrev under på avtale (som er bindende) om fibernett i juni 2018 og nå er vi i midten av april 2019. Jeg hørte ingenting i fra dem og tok kontakt. Det var usikkert når graving skulle starte. Jeg kunne ikke gå i fra avtalen uten å betale noen tusenlapper. På hjemmesiden deres sto det at de planla start graving i september 2019 (altså planlegger)

Svar fra HomeNet
25.04.2019 11:12

Hei, Bransjenormen er levering innen 9 måneder fra bestilling, men ved forsinkelser grunnet forhold utenfor HomeNet sin kontroll er ikke denne gjeldende. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan de sjekke om det er mer informasjon tilgjengelig om leveransen i ditt område. Vennlig hilsen Judith | HomeNet

Nyttig (3)

Melding ved brudd..

Omtale av  Berntove B

Jeg bor i Mandal og har ikke hatt normal internet-tilkobling. Jeg hadde forventet en sms om problemet.

Svar fra HomeNet
25.04.2019 11:11

Hei, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Jeg skal ta det videre slik at du mottar varsling om vi skulle oppleve fellesfeil i ditt område igjen, beklager dette. Vennlig hilsen Judith | HomeNet

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabil

Omtale av  Inger A

Noen dager funker den helt fint, andre er den litt sløv. For første gang idag forsvant Internett koblinga fullstendig, har vært uten nett over en time nu. Har prøvd alt, skru av og på modemet og restarte, ingen ting. Kundeservicen var grei, venter på folk som skal skjekke ka som e greia. Har mine mistanker at det blir ikke idag eller i mårra siden d e søndag da. Håper æ ikke må vente ti mandag og være uten nett.

Svar fra HomeNet
25.04.2019 11:10

Hei Inger, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Så kjedelig at nettet forsvant helt i helgen, våre teknikere behandler da saken neste virkedag. Om nettet oppleves ustabilt er dette noe vi kan feilsøke sammen med deg per telefon så ta gjerne kontakt med vår tekniske avdeling for feilsøking av det om det vedvarer. Vennlig hilsen Judith | HomeNet

Nyttig (1)

Elendig og frekk kundeservice - styr unna!

Omtale av  Helle

Elendig service! Arrogante kundebehandlere. De har innstillingen «kunden har alltid feil.» Jeg har aldri vært borti et så rotete, surrete og samtidig selvtilfreds firma, med så ekstremt dårlig kundeservice og instilling. Jeg har brukt flere uker på å klage til og kommunisere med kundeservice, som bare trenerer, ikke engang gidder å videresende eposter til riktig «avdeling», tror på montørens side (løgner) framfor meg, som er skadelidende, og generelt er ekstremt lite samarbeidsvillige. Jeg har skjelden klaget på tjenester før, kanskje en gang for ti år siden, men HomeNet og deres montørtjeneste er virkelig ikke å anbefale. Og jeg har klaget, men blir ikke hørt eller trodd! Alt kan bli bedre mht kundeservice. Fiber funker bra, nå, men jeg var uten internett i flere dager etter at montør var hos meg og installerte. Problemet nå er stygge merker i tapeten, påført av montør, noe som var totalt unødvendig. Nå velger HomeNet å tro på montørens løgn om hva som er årsaken til dette, der han skylder på meg! Kundeservice sier de tror på ham over meg, og ikke vil gjøre noe med saken. De beskylder mao. meg for løgn, og tror heller på montøren som har påført skaden, som sier at det var mitt ønske, og min feil! Og det er bare løgn! Skygg unna! Useriøst! Vær også obs på at de nærmest har monopol. På proff.no, står det at Broadnet, HomeNet og Lynet fiber har samme eier. Og en rekke andre fiberleverandører, også.

Svar fra HomeNet
25.04.2019 11:09

Hei, Så dumt å høre om din dårlige opplevelse med vårt kundesenter, det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Jeg ser at du har vært i kontakt med vår klage avdeling og at dere nå har kommet frem til en enighet i saken din. Det stemmer at HomeNet og Lynet Internett er datterselskaper av Broadnet. Vennlig hilsen Judith | HomeNet

Nyttig (3)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR